Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Succesverhalen

Baseema
17-02-2009, 00:04

Tijd voor een topic waar het niet gaat om hoeveel we nog moeten, maar om hoeveel we al kwijt zijn. :D Het geeft jezelf een boost en kan anderen stimuleren om door te gaan met gezond eten. Dus vertel hoeveel kg je kwijt ben, in hoeveel tijd en natuurlijk ook hoe. Ik ben al een jaar bezig en ben 13 kg kwijt. Heb niet veel meer gedaan dan gezond eten, veel water drinken, tussendoortjes schrappen (is niet voor iedereen verstandig) en af en toe flink dansen (dat was écht niet vaak). So c'mon, ik wil jullie verhalen lezen.

NADIAATJE_
17-02-2009, 11:07
Goeie toppic,, Ik ben nOu sinds 6 JAN bezig met afvallen, ik ben 10kg afgevallen. (ben nog bezig met a f v a l l e n):moe: Het enigste wat ik doe is gezonder eten, 3 maaltijden per dag(ontbijt,lunch,avond eten) meer groente en fruit binnen krijgen, veel water drinken, groene thee ipv gewone en af en toe bewegen. in het begin was ik er meer mee besig dan nu, daarom wil ik weer flink aan de slag gaan en weer lekker bewegen. Trouwens gefeliciteerd met je behaalde resultaaat xx

_Sweetheart
17-02-2009, 11:31
Nadiaatje, 10 kilo in een maandje is erg goed! :goedzo:

Baseema
17-02-2009, 12:54
Goeie toppic,, Ik ben nOu sinds 6 JAN bezig met afvallen, ik ben 10kg afgevallen. (ben nog bezig met a f v a l l e n):moe: Het enigste wat ik doe is gezonder eten, 3 maaltijden per dag(ontbijt,lunch,avond eten) meer groente en fruit binnen krijgen, veel water drinken, groene thee ipv gewone en af en toe bewegen. in het begin was ik er meer mee besig dan nu, daarom wil ik weer flink aan de slag gaan en weer lekker bewegen. Trouwens gefeliciteerd met je behaalde resultaaat xx Wow, goed hoor. :goedzo: Blijf vooral zo doorgaan. En bedankt. :D

NADIAATJE_
17-02-2009, 17:24

Nadiaatje, 10 kilo in een maandje is erg goed! :goedzo: THNX MEID,, :kus: Jij kan het ook dus kom OP!

NADIAATJE_
17-02-2009, 17:25
Wow, goed hoor. :goedzo: Blijf vooral zo doorgaan. En bedankt. :D Dankjewel dat je mij motiveerd om door te gaan, ik heb soms ook wel mijn slechte dagen gehad, en dat wil ik echt niet meer meemaken.!

Baseema
17-02-2009, 17:27
Dankjewel dat je mij motiveerd om door te gaan, ik heb soms ook wel mijn slechte dagen gehad, en dat wil ik echt niet meer meemaken.! Ik denk dat iedereen dat wel heeft, hoor. Af en toe (gisteren nog) prop ik me de hele dag door vol met chocolade. :o Maar ik vind het niet erg, als ik het daarna maar goed maak. Als ik non-stop gezond ga eten, word ik ziek van mezelf.

NADIAATJE_
17-02-2009, 17:28
uppp X

NADIAATJE_
17-02-2009, 17:34
Ik denk dat iedereen dat wel heeft, hoor. Af en toe (gisteren nog) prop ik me de hele dag door vol met chocolade. :o Maar ik vind het niet erg, als ik het daarna maar goed maak. Als ik non-stop gezond ga eten, word ik ziek van mezelf. Ja zo ben ik ook,, nee ik hou het ook niet vol om non-stop gezond te gaan eten. Af en toe heb ik echt die sterke trek in iets lekkers, en dan heb ik die sterke trek2,3 dagen achter elkaar, word daar zo ziekk vannn!!!:( en dan raak ik soms de draad kwijt, en dan gaat het weer goed hamdl. Nu ook. ik probeeer gewoon 1x in de week iets lekkers te eten, anders hou ik het NOOOIT vol! maar voor de rest gaat het wel hamdl...

sweety_neda
17-02-2009, 17:53
Was in 5 weken 9 kilo afgevallen met CB, maar nu zit ik echt in een downperiode.. Ben zo ziek, maar ga Insha Allah weer gauw beginnen.

Nemesis.
17-02-2009, 18:22
Was ooit 86.6.... nu rond de 70... (in zomer was ik 66 was weer wat aangekomen:o) Nog 10 to go!

nihadjj
17-02-2009, 20:59
Was ooit 86.6.... nu rond de 70... (in zomer was ik 66 was weer wat aangekomen:o) Nog 10 to go! Hoe heb je dat geflikt:wow: