Bekijk originele versie : 3 maanden 8 kilo afgevallen.
ZijnHartje
16-02-2009, 23:26
Sinds 3 maanden terug ben ik begonnen met een normaal eet patroon.
Ik at voorheen altijd wanneer ik trek had, ik dronk wanneer ik dorst had en nam veel tussendoortjes. Ik had geen overgewicht maar toch wilde ik graag afvallen rondom me buik en gezicht.
Ik heb mijn eigen methode samen gesteld. Zo ook volgehouden tot de dag van vandaag en met zoveel resultaat. Eindelijk heb ik maat 38-40 inplaats van 42. En eindelijk hoor ik mensen en werkelijk waar bijna iedereen zeggen "goh wat ben je afgevallen!"
Mijn dag-eet-schema ziet er als volgt uit:
08.00 - Thee met 2 suiker klontjes en 2 boterhammen met kaas of tuinkruiden kaas.
12.00 - Water met een beetje roos vicee (dit doe ik voor de smaak omdat ik dan meer water drink) met 2 á 3 boterhammen met tomaten tapenade (of iets anders na keus zolang er maar geen suiker in zit).
15.00 - Een tussendoortje zoals banaan of kiwi of yogurt met muesli zonder suiker.
18.00 - Normaal avond eten (wat de pot schaft).
20.00 - Sultana bosvruchten of warme melk met anijs.
En na 9 uur eet ik niks meer. Ik poets me tanden en zorg dat ik geen voedsel meer binnen krijg behalve water.
Dit heb ik dus gedurend 3 maanden volgehouden en het werk perfect.
Ik woog voorheen 76 kilo en inmiddels 68. Eindelijk mijn streef gewicht bereikt en dat zonder erg te moeten dieëten, maar wel vele tussendoortjes te vermijden.
Dit heeft bij mij gewerkt, en een eetpatroon die je zelf maakt en iedere dag na streeft zal ook veel meer effect hebben dan massaal niks meer te gaan eten, dat werkt namelijk juist niet!
Dus dames, jullie kunnen het ook. Probeer een dag eet schema bij te houden 1 week lang en vervolgens 3/4 maanden in te voeren. Weeg je gewicht voorheen en na die maanden en zie verschil (inshaAllaah).
:goedzo:
Secretlyinlove
16-02-2009, 23:29
soow das netjes meiddd!!
dat is idd het enige what je echt moet doen.. tussendoortjes vermijdennn!!
wil ook graag van mij buikje afff... maar weet ook niet echt hoee..
ZijnHartje
16-02-2009, 23:35
soow das netjes meiddd!!
dat is idd het enige what je echt moet doen.. tussendoortjes vermijdennn!!
wil ook graag van mij buikje afff... maar weet ook niet echt hoee..
Wat ik vergeten te zeggen ben is dat ik ondanks me OV
toch ook veel loop en in de avond na het werk 30/40 min jogt.
Maar echt tussendoortjes vermijden is 1 hele grote stap
dat veel effect brengt!
Secretlyinlove
16-02-2009, 23:37
dankjewel meid ;)
nou ik ga morgen maar eens beginnen insha Allah!
als ik het volhou enz. laat ik het nog wel weten :P
ZijnHartje
16-02-2009, 23:39
dankjewel meid ;)
nou ik ga morgen maar eens beginnen insha Allah!
als ik het volhou enz. laat ik het nog wel weten :P
Moet je echt doen meid, ik wilde het ook graag en mij is het ook gelukt!
Je moet gewoon doorbijten, waar een wil is, is een weg! :goedzo:
Succes!
Secretlyinlove
16-02-2009, 23:42
dankjewel meidd!
vraagje:.. ik wil het eigenlijk doen voor mijn buikje.. maar is dit wel iets voor een buikje?? of meer voor de rest van de lichaam??:$
ZijnHartje
16-02-2009, 23:51
dankjewel meidd!
vraagje:.. ik wil het eigenlijk doen voor mijn buikje.. maar is dit wel iets voor een buikje?? of meer voor de rest van de lichaam??:$
Ja bij mij heeft het het meeste effect bij me buik en gezicht gehad.
Maar dat verschilt natuurlijk per persoon. Probeer gewoon je eet patroon aan te passen en dagelijks te bewegen, dan lukt het vast!
Secretlyinlove
16-02-2009, 23:54
awkey dankjewel meid!
ZijnHartje
17-02-2009, 21:31
Nog meer mensen die hun eigen patroon hebben aangemaakt en daar bij zijn afgevallen?
Jah ikkeuh!Ben nu na al 4daagjes bezig,en tis eigenlijk helemaal niet zo moeilijk.Ik eet geen ongezonde tussendoortjes meer,kvervang die namelijk door fruit of eventueel rijstkoeken..Ik eet nu Donker bruin brood ipv wit of smosjes en afhaaleten eet ik ook al niet meer.Heel veel water!En voor de rest eet ik wat de pot schaft,maar na 6uur komt er niks meer binnen:D:DBen 1,5kilo afgevallen in 4dagen...En oh ja ik doe 45minuutjes sport per dag:D:D
ZijnHartje
17-02-2009, 22:30
Jah ikkeuh!Ben nu na al 4daagjes bezig,en tis eigenlijk helemaal niet zo moeilijk.Ik eet geen ongezonde tussendoortjes meer,kvervang die namelijk door fruit of eventueel rijstkoeken..Ik eet nu Donker bruin brood ipv wit of smosjes en afhaaleten eet ik ook al niet meer.Heel veel water!En voor de rest eet ik wat de pot schaft,maar na 6uur komt er niks meer binnen:D:DBen 1,5kilo afgevallen in 4dagen...En oh ja ik doe 45minuutjes sport per dag:D:D
Dat doe je netjes meid, 1,5 kilo in 4 dagen :goedzo:
Hou zo vol!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.