Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Boys, wie zouden jullie kiezen?

Pagina's : [1] 2

Rasheeda_81
24-03-2004, 21:24

Hanan : Rookt, gaat vaak uit, maar is heel eerlijk en serieus in relaties en werkt bij de bank. Ikram: Goede baan, hoofdddoek, maar zeer scheinheilig en sniekie, en roddelt te veel. Fatima: Mooie koppie, lief, betrouwbaar, maar ze gebruikt af en toe drugs en alcohol en zit vaak voorruit te dromen. SUCCES!! :D

Solid
24-03-2004, 21:43
ik zou voor Ikram kiezen! roddelen en schijnheiligheid kan je afleren maar drugs en roken zijn verslavend!

Solid
24-03-2004, 21:50
Origineel gepost door Zeeparel Daar ben ik het niet mee eens Solid eens een roddeltante altijd een roddeltante eens een schijnheiligerd altijd een schijnheiligerd dat is dus niet waar, zoals ik net zei: die twee kan je afleren, maar drugs en roken zijn verslavend!

yesmina19
24-03-2004, 21:54
liever vrijgezel blijven als ik een jongen was

Mocro4eva
24-03-2004, 21:56

Origineel gepost door yesmina19 liever vrijgezel blijven als ik een jongen was wallahila :D

Solid
24-03-2004, 21:59
Origineel gepost door Zeeparel Er bestaan afkickcentrums lieve schat die helpen echt om het echt af te leren maar ja roddelen en schijnheiligheid komt toch soms terug haha, dat meen je niet? afkickcentrum, dat we daar zijn terechtgekomen is reden genoeg om de hele handel af te keuren!

Solid
24-03-2004, 22:15
Origineel gepost door Zeeparel Een jongen kan geen vrijgezel blijven vind ik hij moet zijn pi*ek achterna lopen ook al is het gewoon een 1-seconde relatie vrijgezel blijven ze nooit tenzij het een lelijke jongen is zonder tanden gewoon een boer zeg maar om het zo kort samen te vatten wat een onzin!

ik_oke_is
24-03-2004, 22:17
Origineel gepost door Zeeparel Een jongen kan geen vrijgezel blijven vind ik hij moet zijn pi*ek achterna lopen ook al is het gewoon een 1-seconde relatie vrijgezel blijven ze nooit tenzij het een lelijke jongen is zonder tanden gewoon een boer zeg maar om het zo kort samen te vatten daar ben ik echt niet mee eens, met wat voor bosapen kom jij in aanraking zeg ajemma :verdriet:

samia01
24-03-2004, 22:26
roken is niet altijd verslavend ligt eraan hoe ste4rk die persoon zelf is dus oordeeel niet zo snel en ligt eraan wat voor drugs je gebruikt een joint bv. is niet echt verslavend als je sterk bent zeg je nee tegen dat gene dat slecht is

ik_oke_is
24-03-2004, 22:26
Origineel gepost door Zeeparel Onzin ???? jah doe ff normaal ; als je echt van je vriendin houd en je respecteerd haar ,dan hou je die lu l wel effe in bedwang , dan neeem je heus geen afscheid hier om zo snel mogelijk op een of ander wijfje te gaan kruipen !!!! maar goed , natuurlijk zijn er wel die dat doen maar zeg aub niet ALLE oke nou pease vrouwtje :verdriet:

Solid
24-03-2004, 22:40
Origineel gepost door Zeeparel Ik doe toch normaal Sommigen jongens dan die hun pi*ek achterna rennen ik hoef je toch niet uit te leggen hoe dat zet! natuurlijk zijnn der van die klootzaken, die heb je overal, maar die mogen het niet voor ons verpesten!

babyboy
24-03-2004, 22:42
liefst niemand, maar als ik echt moet kiezen kies ik hanan!

ik_oke_is
24-03-2004, 22:44
Origineel gepost door Zeeparel Ik doe toch normaal Sommigen jongens dan die hun pi*ek achterna rennen jah zeker mee akkooord !! :verdriet:

Solid
24-03-2004, 23:02
Origineel gepost door Zeeparel Dit is wel mooi gezegd ik denk wel dat jij zo een serieuze type bent heb ik het misschien goed ???? eenmaal serieus...... altijd serieus ;)

flash
24-03-2004, 23:06

Gelukkig zit de praktijk anders in elkaar en kan ik wél een goede vrouw vinden....

Pagina's : [1] 2