Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik haat jullie echt allemaal wallah! niemand die me wilt helpen

Pagina's : [1] 2

islam-4_Everboy
16-02-2009, 22:09

Kan iemand me helpen

Lady-Calabonita
16-02-2009, 22:10
waarbij heb je hulp nodig dan?

islam-4_Everboy
16-02-2009, 22:34
Ik heb 2 maanden geleden een Xbox360 gehaald. En wat blijkt hij maakt krasjes op me spelcd's. ik ben naar de winkel gegaan waar ik hem hebt gekocht zij hebben gezegd je moet Microsoft Xbox360 bellen. ik bel hele tijd maar niemand neemt op. ik die winkel gebeld. ik heb ook gezegd krijg ik dan geen nieuwe want ik heb garantiebewijs. die man zegt nee aan die bon heb je niets want het probleem is van Microsoft xbox360. Wat moet ik nu doen?

Jeweetog
16-02-2009, 22:39
Ik heb 2 maanden geleden een Xbox360 gehaald. En wat blijkt hij maakt krasjes op me spelcd's. ik ben naar de winkel gegaan waar ik hem hebt gekocht zij hebben gezegd je moet Microsoft Xbox360 bellen. ik bel hele tijd maar niemand neemt op. ik die winkel gebeld. ik heb ook gezegd krijg ik dan geen nieuwe want ik heb garantiebewijs. die man zegt nee aan die bon heb je niets want het probleem is van Microsoft xbox360. Wat moet ik nu doen? Dat probleem is bekend bij microsoft. Weet niet meer precies wat de mogelijkheden zijn. Maar als ik me niet vergis kreeg je een nieuwe van hun of je geld terug. Ik ga het morgen voor je uitzoeken goed :D

Lady-Calabonita
16-02-2009, 22:42

Ik heb 2 maanden geleden een Xbox360 gehaald. En wat blijkt hij maakt krasjes op me spelcd's. ik ben naar de winkel gegaan waar ik hem hebt gekocht zij hebben gezegd je moet Microsoft Xbox360 bellen. ik bel hele tijd maar niemand neemt op. ik die winkel gebeld. ik heb ook gezegd krijg ik dan geen nieuwe want ik heb garantiebewijs. die man zegt nee aan die bon heb je niets want het probleem is van Microsoft xbox360. Wat moet ik nu doen? hmmm ga persoonlijk langs....das beter dan telefonisch. Als het goed is , is het de taak van de winkel om het terug te sturen ter reparatie ofzo....of je een nieuwe geven , want ze zijn ervoor verzekerd en/of krijgen toch het geld terug van de fabrikant. Ik zou me niet zo makkelijk laten afschepen...welke winkel heb je het gekocht? Probeer de bedrijfsleider te spreken (persoonlijk) Hoop dat het lukt....mocht het niet lukken dan zou ik toch echt ff uitzoeken op inet ofzo wat je rechten zijn...want je hebt gewoon garantie en fabrieksgarantie!!!! Groetjes en suc6

Lady-Calabonita
16-02-2009, 22:44
neem trouwens de hele zooi mee incl je gekraste spelletjes....en eis ook deze vergoedt te krijgen. Omdat ze jou een niet goed spelende/defecte xbox360 hebben verkocht zijn jou spelletjes dus kapot.

Younes.
16-02-2009, 22:46
Dit probleem is bekend. Kassa (consumentenprogramma) heeft er ook enorm veel aandacht aan besteed. Hier (http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=4398190) vind je meer info. Voortaan niet zoveel schelden en vloeken. Verdien je niks mee ;) http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=4398190

Norah
16-02-2009, 22:52
Ik heb 2 maanden geleden een Xbox360 gehaald. En wat blijkt hij maakt krasjes op me spelcd's. ik ben naar de winkel gegaan waar ik hem hebt gekocht zij hebben gezegd je moet Microsoft Xbox360 bellen. ik bel hele tijd maar niemand neemt op. ik die winkel gebeld. ik heb ook gezegd krijg ik dan geen nieuwe want ik heb garantiebewijs. die man zegt nee aan die bon heb je niets want het probleem is van Microsoft xbox360. Wat moet ik nu doen? Blijven bellen, mailen en brieven (aangetekend) versturen. En laat je niet zomaar afschepen, je hebt niet voor niets een garantie en als het jou niet lukt om die gasten van Microsoft te bereiken dan moet de winkel er maar voor zorgen. Anders moeten zij maar geen Microsoft producten verkopen als ze klanten zo makkelijk doorsturen. Jij hebt het product in de winkel gekocht en niet bij Microsoft. Succces.

Nefertari
16-02-2009, 23:00
Moet je voor dit ongemakje zweren dat je ons allemaal haat? Mensen sterven van de honger, lijden aan ziektes, worden onderdrukt en vermoord en jij schreeuwt moord en brand voor een computerspelleke. :hihi: :hihi: :hihi: Maar je ziet, hij heeft er blijkbaar toch nog iets mee bereikt...met dat zweren en schreeuwen. Ik denk dat hij gewoon ten einde raad was. ;)

Nefertari
16-02-2009, 23:06
Dan is die wel heel rap ten einde raad. Of heel rap tevreden, als je het andersom bekijkt. Zoals ze zeggen: een kinderhand is gauw gevuld. Inderdaad. Ik hoop dan ook dat zijn probleem een oplossing krijgt. Ik vind niet dat Microsoft consumenten moet afzetten door spelcomputers te verkopen waarvan ze weten dat ze fouten bevatten en cd's beschadigen. Laf van ze.

Nefertari
16-02-2009, 23:14
Tzal ook crisis zijn voor Bill Gates & Co zeker? Die miljonairs weten niet eens wat crisis inhoudt laat staan dat ze 't meemaken.

1_L_1_A_2_2
16-02-2009, 23:37
http://games.blog.nl/xbox360/2007/02/19/je_xbox_360_veroorzaakt_krassen_bel_kassa

islam-4_Everboy
17-02-2009, 00:03
En ik wil nog een Bose lifestyle V20 halen, Ewa safi ik vertrouw de hele boel niet meer. ik ga niets meer halen.

Nefertari
17-02-2009, 00:18
En haat je ons nog steeds? :maf2:

Harry0147
17-02-2009, 17:17

Kan iemand me helpen Nee kan niet helpen en ik haat jou ook.....:banana:

Pagina's : [1] 2