Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Pu Erh Thee

_Sweetheart
16-02-2009, 21:41

Kennen jullie de "Pu Erh Thee" het is een afslankthee.. Je kan deze in de kruidvat kopen.. Heeft iemand er ervaring mee?

NADIAATJE_
17-02-2009, 17:47
Heey meid, ik heb wel van de pu erh thee gehoord en vaak hoor ik hier negatieve verhalen over, dat ze dus schadelijk zijn voor je lichaam(darmen etc). Zelf gebruik ik Nan yu thee, ook een chineze thee die goed schijnt te werken, niet elke persoon behaalt dezelfde resultaten, maar ik ben zoals ik eerder in een toppic zei, 10kg afgevallen en eerst dronk ik altijd de marokkaanse muntthee vol suiker, nu is het de nan yu thee elke ochtend 2kopjes (zo behaalje het beste resultaat staat er aangegeven) zonder suiker natuurlijk.! En het heeft wel geholpen bij mij, ik let ook op mijn voeding natuurlijk maar door de nan-yu thee krijgje een volle gevoel nOu heb je een hele verhaal verteld hoop dat je er wat aan hebt. groetjes

Chouaffa...
17-02-2009, 19:18
Heey meid, ik heb wel van de pu erh thee gehoord en vaak hoor ik hier negatieve verhalen over, dat ze dus schadelijk zijn voor je lichaam(darmen etc). Zelf gebruik ik Nan yu thee, ook een chineze thee die goed schijnt te werken, niet elke persoon behaalt dezelfde resultaten, maar ik ben zoals ik eerder in een toppic zei, 10kg afgevallen en eerst dronk ik altijd de marokkaanse muntthee vol suiker, nu is het de nan yu thee elke ochtend 2kopjes (zo behaalje het beste resultaat staat er aangegeven) zonder suiker natuurlijk.! En het heeft wel geholpen bij mij, ik let ook op mijn voeding natuurlijk maar door de nan-yu thee krijgje een volle gevoel nOu heb je een hele verhaal verteld hoop dat je er wat aan hebt. groetjes Waar kun je die Nan Yu thee kopen dan?

_Sweetheart
17-02-2009, 20:15
Heey meid, ik heb wel van de pu erh thee gehoord en vaak hoor ik hier negatieve verhalen over, dat ze dus schadelijk zijn voor je lichaam(darmen etc). Zelf gebruik ik Nan yu thee, ook een chineze thee die goed schijnt te werken, niet elke persoon behaalt dezelfde resultaten, maar ik ben zoals ik eerder in een toppic zei, 10kg afgevallen en eerst dronk ik altijd de marokkaanse muntthee vol suiker, nu is het de nan yu thee elke ochtend 2kopjes (zo behaalje het beste resultaat staat er aangegeven) zonder suiker natuurlijk.! En het heeft wel geholpen bij mij, ik let ook op mijn voeding natuurlijk maar door de nan-yu thee krijgje een volle gevoel nOu heb je een hele verhaal verteld hoop dat je er wat aan hebt. groetjes Hoe komt het dat de PU ERH THEE wel schadelijk is voor je lichaam en de Nan yu thee niet? :kweetnie:,

madem0iselle
17-02-2009, 20:37

Pu erth thee helpt voor geen meter x3

_Sweetheart
17-02-2009, 20:43
Pu erth thee helpt voor geen meter x3 Neen? Maar je moet er ook gezond bij eten he..:kweetnie:

Nari_Nari
17-02-2009, 21:41
ik had zo iets gehoord dat je het een half uur voor je gaat eten moet drinken.. ik heb het gekocht.. het zit al super lang in de kast maar ik drink het nooit hahaha

Ladyloubke
18-02-2009, 19:22
Waar kun je die Nan Yu thee kopen dan? Nan Yu thee kun je kopen bij de tuinen voor ong. 3.50,- Toen ik destijds deze thee 2x per dag dronk en daarnaast gezond at en veel bewoog, was ik 6 kg in 2 weken afgevallen. ik had zo iets gehoord dat je het een half uur voor je gaat eten moet drinken.. ik heb het gekocht.. het zit al super lang in de kast maar ik drink het nooit hahaha Ja, je moet het drinken voordat je aan je maaltijd begint. De thee is heel erg sterk en dat verminderd de drang naar (meer) eten omdat je meteen nadat je de thee op hebt, al redelijk vol zit.

Nari_Nari
18-02-2009, 22:07
jaaa ga ik proberen :o

Sellepel
19-02-2009, 08:12
die thee heb ik ook weleens gebruikt...echt stinkthee is dat..

NADIAATJE_
19-02-2009, 15:58
Hoe komt het dat de PU ERH THEE wel schadelijk is voor je lichaam en de Nan yu thee niet? :kweetnie:, Ik denk omdat de nanyu thee gewoon natuurlijk is, en niet schadelijk voor je lichaam is.