Bekijk originele versie : Hoe behoudt ik mijn krullen 'krullig'..??
SweetRose
24-03-2004, 20:49
Aub...Geef me tips en kom ni af met een ei in een kom of aliminiumfolie ofzo :rolleyes:..
Kbedoel producten..en aubbbbbbbb ni te duur..ik werk ni :o....
Thank joe.. :)
xxxDunyaxxx
25-03-2004, 12:06
HI Sweetrose,
Na dat je je haar hebt gewassen, mousse erin, droog fohnen met een diffuser, daarna gel of haarlak en klaar!
de volgende dag doe je er een beetje wax in en je krullen zien er nog goed uit.
Groetjes,
Als je net gedoucht hebt, kam je haar niet onder de douche, maar daarna.. Eerst je haar met een handdoek drogen en kammen dan heb je van die krullen en je haar is nog half nat je kan dan haarvet insmeren.
Origineel gepost door Lampjuh
Als je net gedoucht hebt, kam je haar niet onder de douche, maar daarna.. Eerst je haar met een handdoek drogen en kammen dan heb je van die krullen en je haar is nog half nat je kan dan haarvet insmeren.
Je moet inderdaad niet kammen onder de douche zowiezo niet als je haar nat is. Dan beschadigd je haar eerder en doordat je hoofdhuid nat is kan je kam je de haren eerder uit je hoofd. :eek:
Klinkt misschien stom, maar haren kun je beter kammen als het droog is. :D
Het beste is om met krullend haar een grove kam te kopen. Fohnen is trouwens ook niet goed voor droog haar, want daar wordt het stug van. :(
Origineel gepost door zoya
Je moet inderdaad niet kammen onder de douche zowiezo niet als je haar nat is. Dan beschadigd je haar eerder en doordat je hoofdhuid nat is kan je kam je de haren eerder uit je hoofd. :eek:
Klinkt misschien stom, maar haren kun je beter kammen als het droog is. :D
Het beste is om met krullend haar een grove kam te kopen. Fohnen is trouwens ook niet goed voor droog haar, want daar wordt het stug van. :(
jep jep jep
helemaal met je eens :D
tatouzient
25-03-2004, 22:02
haar wa vochtig make en wa krulgel in doen...
Tatou.
SweetRose
25-03-2004, 22:33
Dank jullie wel..Maar krulgel is toch voor één dag..kbedoel ik kan ni twee dagen met gel in mijn haren rondlope..da plakt en das vies..Kzou graag mijn krulle twee-drie dagen krullig zien...
Bedankt lieverdjes :D
Haar wassen , kammen (ja kammen terwij lhet nat is, ik doe dat ook en heb nog altijd een bos haar op mn kop :hihi: )en met nat kop gaan slapen. dus handdoek op je kussen en zien dat je nie op je haren slaapt. smeer wel wat haar.. :confused: ik kan er nie meer op komen :rolleyes: ... het is van Gliss Kur.
En echt, volgende morgen sta je met bos krullen op en krullig als t maar zijn kan en het blijft 2dagen,zonder dat je plakkerig gedoe moet gebruiken of wat dan ook. ik gebruik al jaren geen gel of mousse of wax of wat dan ook. gewoon die gliss kur geval ( :rolleyes: ik kan echt niet meer op die naam komen).
succes :D
dit bedoelde ik dus :o http://images.ciao.com/ide/images/products/normal/109/product-197109.gif
lailaelmou
26-03-2004, 14:10
Origineel gepost door Amane
dit bedoelde ik dus :o http://images.ciao.com/ide/images/products/normal/109/product-197109.gif
Dat werkt helaas niet bij mji..
Origineel gepost door laila el mou
Dat werkt helaas niet bij mji..
Ook niet als je mn techniek toepast? nl op nat haar en met natte kop slapen? :D
lailaelmou
26-03-2004, 14:20
Origineel gepost door Amane
Ook niet als je mn techniek toepast? nl op nat haar en met natte kop slapen? :D
Dat heb ik nog nooit geprobeerd.
Slaap je dan met los haar?
SweetRose
27-03-2004, 14:12
Ah dank je wel madame Amane..Zodra k over geld beschik, ga k da halen..bedankt :goedzo: :D
Origineel gepost door laila el mou
Dat heb ik nog nooit geprobeerd.
Slaap je dan met los haar?
Ja :D en echt.. ben er nog nooit in gestikt :hihi: ik sta altijd op met bos krullen :o
Origineel gepost door SweetRose
Ah dank je wel madame Amane..Zodra k over geld beschik, ga k da halen..bedankt
;) anytime meiske. Laat me weten of het lukt.
:zwaai:
SweetRose
17-04-2004, 01:06
Kheb vandaag wat uitgeprobeerd en tis me gelukt ook :melig:..Khad eerst m'n haren gewasen..Beetje drogen..echt ni veeel..en dan gel erin...meer aan de onderkant..En dan ff laten droge...En dan veeeeel haarlak erop spuiten :D..
Was echt moooooooi...En goedkoop ook :melig:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.