Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : HAMAS ZWEERT WRAAK....Inchallah zo snel mogelijk

Raihana
24-03-2004, 19:59

JERUZALEM/GAZA - De internationale gemeenschap heeft met afkeuring gereageerd op de Israëlische liquidatie van de leider van de Palestijnse Hamas-beweging, sjeik Ahmed Yassin. Gevreesd wordt voor een verdere escalatie van het geweld in het Midden-Oosten na de moord op de oprichter van Hamas. Hamas, die zich verzet tegen de staat Israël, kondigde als vergelding de dood van honderden Israëli's aan. Ook zei het dat Amerika op wraakacties kan rekenen. De bijna dove en halfblinde sjeik (67) werd vanuit helikopters met raketten bestookt toen hij in zijn rolstoel in Gaza een moskee verliet. Nog zeker acht andere personen, onder wie Yassins lijfwachten, kwamen hierbij om het leven. De Israëlische premier Sharon rechtvaardigde de liquidatie van Yassin als onderdeel van de aanhoudende strijd tegen het terrorisme. Hij feliciteerde de Israëlische strijdkrachten met de geslaagde uitschakeling van Yassin. Volgens veiligheidsadviseur van de Amerikaanse president Bush, Rice, stelde Israël zijn trouwe bondgenoot Verenigde Staten niet vooraf op de hoogte van de aanslag. Washington veroordeelde de moordaanslag niet, in tegenstelling tot andere westerse landen die direct of indirect kritiek uitten. De gezant van de Europese Unie (EU) voor het buitenland, Solana, noemde de gewelddadige dood van Yassin heel slecht nieuws voor het vredesproces in het Midden-Oosten. Ook de ministers van Buitenlandse Zaken van de EU veroordeelden in een gezamenlijke verklaring "de buitengerechtelijke moord" op Yassin als overtreding van het internationaal recht. Het islamitische terreurnetwerk Al Qaida heeft laten weten Amerika en zijn bondgenoten te wreken. De Palestijnse leider Arafat kondigde drie dagen van rouw af. De Hamas-leiding verklaarde dat Sharon met de liquidatie de "poorten naar de hel" heeft geopend. De Palestijnse premier Qurei zei dat "Yassin Hamas onder controle had en dat daarom dit een gevaarlijke, laffe daad is." (ANP/AFP/RTR) Verschenen in SP!TS op dinsdag 23 maart 2004. Inchallah gaat hamas wraak nemen en ik hoop dat de arabische landen ook hun macht gebruiken om sharon en de rest van de kleinkinderen van zwijnen en apen en de aanhangers zoals Amerika en de rest van de de landen die hun volgen uit te schakelen. Dus moge Allah de Verhevene Hamas en andere vrijheidsstrijders sterk maken om de grote vervloekte vijand van Isreal aan te vallen en Moge Allah de verhevene Isreal de aarde onder hen doen laten weg zakken.

mocrow
24-03-2004, 20:12
Inscha'allah!!! :)

Chrifa
24-03-2004, 20:29
InsahAllah....Ya Rab!!!! Maar voor mij hoeft het niet zo snel mogelijk hoor.....tenzij er al een waterdicht plan is...anders mogen ze er van mij net zo lang over doen...totdat ze zeker weten dat ze de klus kunnen klaren bi idnielah! Allahoema moenzilal kitaabi, sarie3a alhisaabi, ihzimi alahzaaba, Allahoema ihzimhoem wa zalzilhoem!

AlHoceima_Leila
24-03-2004, 20:39
De arabische landen zijn te laf om wat te doen dus maar InshAllah gaat die pig dood

Chrifa
24-03-2004, 20:44

Inderdaad maar we hoeven ook niet op de Arabische landen te wachten .....want als we dat doen dan kunnen we wel blijven wachten tot ieder van ons een ons weegt!!! De Arabische landen daar vertrouw ik allang al niet meer op...heel spijtig maar jah het is waar ik heb nog nooit zulke lafaards gezien!

Scottie
24-03-2004, 20:56
Nou, wat een taal. Jullie moeten nog heel lang leven, hoor. Straks gaat GasMas in Nederland aanslagen doen, ben je dan blij? Of AlKwaaida gaat het Centraal in Utrecht opblazen en jij hebt net tentamen gedaan. Nee, dat zouden Palestijnen niet willen. Die willen een welvarend Nederland, zodat die haven gebouwd wordt. Want die krijgen ze niet van oom Laden, die geeft ze alleen dynamiet. Joden worden niet in zee gedreven, en nu die oude man wel naar zijn god is geschoten al helemaal niet. Hamas, dat gaat eraan, die moeten weg. Niet alleen voor de Israeliers, maar vooral voor de Palestijnen. Zodra Israel weg is uit Gaza, gaan die extremisten elkaar te lijf. De presidentszetel ligt op straat, hij die hem naar boven sleept wordt president. Met geld uit het Westen en misschien een theeservies uit de Verzamelde Moslimlanden valt daar voor menig durfal en vechtjas nog een leuke boterham te verdienen. Arafat? Die is geisoleerd, en niet door glas. Die is uitgespeeld en zit vaker naar Parijs te emailen dan een krijgsplan te bedenken. Mevrouw Arafat en de kleine willen man en vader wel eens thuis hebben. Kan hij zich eens wassen en scheren, in zijn appartement in le Marais, 15 kamers en 3 badkamers. Of de kranen van goud zijn, dat is onduidelijk. De Parijse voorschriften met betrekking tot sanitair zijn vooral gebaseerd op "gezond". Lees Arafat is erg rijk (http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&postid=3998835#post3998835) Verder is er een topic over de ontbinding van Hamas, de interne strijd om de macht, over hoe jongeren zicht tegen de oude garde keren. Als ik hem vind, dan stuur ik hem mee, die link. Maar die jongeren doen wel wat meer dan hier kreten te slaken zoals sommigen van jullie doen:" Joden de zee in ...".