Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je bruidsjurk ( voor de getrouwde dames)

Lampjuh
24-03-2004, 19:12

Wat heb je ermee gedaan?

samira3
24-03-2004, 19:18
Ik heb hem in de kledingbak gegooid achter de konmar :giechel: :giechel: :giechel:

beppie_truus
24-03-2004, 19:22
Origineel gepost door samira3 Ik heb hem in de kledingbak gegooid achter de konmar :giechel: :giechel: :giechel: was dat lelijke ding van jou :hihi: gebruik m als dweil :hihi:

samira3
24-03-2004, 19:26
Oh stoute Beppie heb je weer zitten graaien in de kledingbak. Ik heb toch gezegd dat dat voor arme mensen in derdewereld landen is. :giechel: :giechel: :zwaai:

beppie_truus
24-03-2004, 19:29

Origineel gepost door samira3 Oh stoute Beppie heb je weer zitten graaien in de kledingbak. Ik heb toch gezegd dat dat voor arme mensen in derdewereld landen is. :giechel: :giechel: :zwaai: ewa sorry ik dacht het een bak was met oude doeken :( Ik had net een dweil nodig dus dacht kat in het bakkie ik neem gewoon dat lapje stof mee ik wist niet dat het jou trouwjurk was :hihi:

Lampjuh
24-03-2004, 19:29
Hehe :hihi:

samira3
24-03-2004, 19:40
Hahahaha oke ik vergeef het je. Je kon het ook niet weten. :zwaai: :zwaai: :zwaai:

tatouzient
26-03-2004, 00:18
mn zus verhuurde die eerst, mr dan heeft ze een mooi bod gekrege van een negaffa dus heeft ze hem verkocht... Tatou.

slachi
26-03-2004, 02:13
ik verhuur em!!

sugerbabe_18
26-03-2004, 18:44
.. Als ik m zou kopen dan zou ik er later als ik een dochtertje heb een soort doopjurkje van laten maken.. of juist een soort trouwjurkje maar dan voor kleintjes... Dan zie je je jurk toch wat nuttigs doen dan alleen als schilderijtje:D beslema:zwaai:

ManolyA
26-03-2004, 21:21
Hangt in de kast en elk jaar op mijn trouwdag kijk ik er naar ..... en kijk hoeveel kilo ik ben aangekomen... :( Maar word altijd weer :Iluvu: als ik er naar kijk en er komen leuke herinneringen naar boven die met mijn trouwdag te maken hebben. Misschien dat mijn dochter hem OOIT, zal dragen...:confused:

Lampjuh
26-03-2004, 21:41
Wie weet misschien ;)

Shaimaa
26-03-2004, 22:01
Salaam, Ik ben niet van plan om men trouwkleed te kopen aangezien ik het de moeite niet vind! maar goed ieder zijn mening. Als je er eentje zou kopen... zou je die misschien wel kunnen verhuren aan andere...maar na enkele jaren isdie al uit de mode..wat ga je er dan mee aanvangen? Men bruidskleed moet ik mooi vinden, de moeite waard, maar zeker niet iets wat ik van plan ben om te kopen en levenlangs bij te houden. ManolyA je zegt dat je dochter die misschien zou kunnen dragen... geloof me de tijd dat je dochter trouwt zal die kleed al lang uit de mode zijn :D Dus aan alle ongetrouwde meiden====> HUREN is de boodschap Insha'Allah!!! Geen geldverspilling voor iets dat je maar eenmalig aandoet ;)