Bekijk originele versie : Film: The passion of the Christ
kloppendhartje
24-03-2004, 19:07
Hebben jullie het al gehoord van die film?...
(The passion of the Christ)
-Jim Caviezel (als Jezus in die film) beweert dat hij tijdens de kruizing scéne door bliksem werd getroffen... :giechel: De mensen die toekeken zeiden dat ze egt vuur zagen.
-Hij hield ook nog een longontsteking over aan de film!
-En toen hij de Kruis droeg op zijn rug (Tijdens de film) schoot zijn schouder uit de kom. En toen hij aan de kruis hing voelde hij zijn armen en zijn benen niet meer... en tegelijker tijd kon hij zijn eten niet binnen houden....
Ik geloof er helemaal nix van... Hij meldde erbij dat Jezus in de buurt was bij de opnames van de film!
Wat vind jij hievan?... :zwaai:
Origineel gepost door kloppendhartje
Hebben jullie het al gehoord van die film?...
(The passion of the Christ)
-Jim Caviezel (als Jezus in die film) beweert dat hij tijdens de kruizing scéne door bliksem werd getroffen... :giechel: De mensen die toekeken zeiden dat ze egt vuur zagen.
-Hij hield ook nog een longontsteking over aan de film!
-En toen hij de Kruis droeg op zijn rug (Tijdens de film) schoot zijn schouder uit de kom. En toen hij aan de kruis hing voelde hij zijn armen en zijn benen niet meer... en tegelijker tijd kon hij zijn eten niet binnen houden....
Ik geloof er helemaal nix van... Hij meldde erbij dat Jezus in de buurt was bij de opnames van de film!
Wat vind jij hievan?... :zwaai:
Heb ik ook gelezen.
24-10-2003, Acteur Jim Caviezel, die in Mel Gibson's 'The Passion' de rol vertolkt van Jezus, is op de filmset buiten Rome door de bliksem getroffen. Caviezel stond naast assistent-regisseur Jan Michelini toen de bliksem beide mannen trof, maar geen van beiden werd ernstig gewond.
Een getuige van het incident zegt dat hij ongeveer dertig meter bij de slachtoffers vandaan stond, toen hij plots rook uit de oren van Caviezel zag komen. Het was overigens al het tweede soortgelijke incident op de set voor Michelini; een poosje geleden liep hij brandwonden op aan zijn vingers toen de bliksem in zijn paraplu sloeg.
De productie van 'The Passion' ligt overigens op verschillende fronten onder vuur. Gibson wordt beschuldigd van anti-Semitisme omdat het Joodse volk in de film aansprakelijk wordt gesteld voor de dood van Christus. Kardinaal Dario Castrillon Hoyes gooide onlangs vanuit het Vaticaan olie op het vuur door de verklaren dat de Joden geen aanstoot moeten nemen aan deze film.
In 'The Passion' speelt James Caviezel ('The Thin Red Line') de rol van Jezus Christus en het verhaal concentreert zich vooral op de laatste uren van Christus tot aan zijn kruisiging. Voorlopig staat de film gepland voor begin 2004. Naast Caviezel speelt ook Monica Bellucci ( :stout: ) mee.
:D :D :D
kloppendhartje
24-03-2004, 19:19
Maare, denk jij dat het waar is?...........
Origineel gepost door kloppendhartje
Maare, denk jij dat het waar is?...........
Ik denk het wel gezien de hoeveelheid "serieuze media" die het hebben gepubliceerd (oa BBC).
Maar aan de andere kant, het is natuurlijk wel leuke reclame voor de film, een helpende "hand van boven" :D ;)
Hahahhahah Allahoe a3lam...maar ik geloof er niks van..
Tempelier
24-03-2004, 20:50
Is dat eigenlijk een goed teken als een acteur door de bliksem word getroffen? :)
Tempelier
24-03-2004, 21:01
Origineel gepost door Corrie
Als je het overleeft en ook nog eens niet ernstig gewond raakt mag je er wel een beetje vanuit gaan dat er een engeltje op je schouder heeft gezeten ;)
:)
Owjah, maar ik had het toch mooier gevonden als de acteur ineens echt over water kon lopen, of iemand in een rolstoel die ineens kan lopen, een blinde die weer kan zien whatever.
Bliksem in je hoofd lijkt me geen positief teken, al raak je niet gewond. Ik zou het eerder zien als een waarschuwing.
Origineel gepost door Tempelier
Is dat eigenlijk een goed teken als een acteur door de bliksem word getroffen? :) :haha:
Origineel gepost door Tempelier
Is dat eigenlijk een goed teken als een acteur door de bliksem word getroffen? :)
Als hij de rest van zijn leven Aramees blijft praten en verkering krijgt met een Maria Magdalena, zijn vrouw plotseling zwanger blijkt en gaat bevallen bij boer Geert in zijn stal.
En daarna drie jochies uit het AZC met kadootjes komen.
Ja, dan is het een goed teken :D :D ;)
Origineel gepost door grendel
Heb ik ook gelezen.
24-10-2003, Acteur Jim Caviezel, die in Mel Gibson's 'The Passion' de rol vertolkt van Jezus, is op de filmset buiten Rome door de bliksem getroffen. Caviezel stond naast assistent-regisseur Jan Michelini toen de bliksem beide mannen trof, maar geen van beiden werd ernstig gewond.
Een getuige van het incident zegt dat hij ongeveer dertig meter bij de slachtoffers vandaan stond, toen hij plots rook uit de oren van Caviezel zag komen. Het was overigens al het tweede soortgelijke incident op de set voor Michelini; een poosje geleden liep hij brandwonden op aan zijn vingers toen de bliksem in zijn paraplu sloeg.
De productie van 'The Passion' ligt overigens op verschillende fronten onder vuur. Gibson wordt beschuldigd van anti-Semitisme omdat het Joodse volk in de film aansprakelijk wordt gesteld voor de dood van Christus. Kardinaal Dario Castrillon Hoyes gooide onlangs vanuit het Vaticaan olie op het vuur door de verklaren dat de Joden geen aanstoot moeten nemen aan deze film.
In 'The Passion' speelt James Caviezel ('The Thin Red Line') de rol van Jezus Christus en het verhaal concentreert zich vooral op de laatste uren van Christus tot aan zijn kruisiging. Voorlopig staat de film gepland voor begin 2004. Naast Caviezel speelt ook Monica Bellucci ( :stout: ) mee.
:D :D :D
http://www.superiorpics.com/monica_bellucci/images/monica034.jpg
Erg toepasselijke foto...:o
Zou voor haar zo christen worden...:D
Origineel gepost door K_Prone
[BErg toepasselijke foto...:o
Zou voor haar zo christen worden...:D [/B]
Kan je foto niet zien.
Dus ik neem even een andere :D
http://www.ee.princeton.edu/~xzhu/img/bellucci.jpg
Maar grappig dat je dat zegt (ivm een andere langlopende topic)
meen je dat echt ?
Zou je voor Monica Christen worden ?
:D :D ;)
Kan je foto niet zien.
Dus ik neem even een andere :D
http://www.ee.princeton.edu/~xzhu/img/bellucci.jpg
Maar grappig dat je dat zegt (ivm een andere langlopende topic)
meen je dat echt ?
Zou je voor Monica Christen worden ?
:D :D ;)
Hier de link...Ze ligt er wat naaktjes bij..
De link in je adressenbalk plakken.
Maar antwoord op je vraag neej ik zou me religie niet opgeven voor een andere vrouw. Zou ook niet met een vrouw kunnen trouwen die een andere religie belijd. Het punt dat ze dan moslim moet worden is heikel. Word ze het voor mij of gelooft ze echt in Hem. Ik weet al dat ik thuis niet moet aankomen met een arabische meid dus laat staan een Monica Belluci...
Origineel gepost door K_Prone
Hier de link...Ze ligt er wat naaktjes bij..
De link in je adressenbalk plakken.
Maar antwoord op je vraag neej ik zou me religie niet opgeven voor een andere vrouw. Zou ook niet met een vrouw kunnen trouwen die een andere religie belijd. Het punt dat ze dan moslim moet worden is heikel. Word ze het voor mij of gelooft ze echt in Hem. Ik weet al dat ik thuis niet moet aankomen met een arabische meid dus laat staan een Monica Belluci...
Oh, Ok, bedankt :D ;)
Maarre, dit begrijp ik niet :
"Ik weet al dat ik thuis niet moet aankomen met een arabische meid "...??
I am confused :confused:
Oh, Ok, bedankt :D ;)
Maarre, dit begrijp ik niet :
"Ik weet al dat ik thuis niet moet aankomen met een arabische meid "...??
I am confused :confused:
Uhh laat ik het zo zeggen mijn ouders
vinden het belangrijker dat ze riffijns is
dan dat ze ze moslima is.
Tempelier
24-03-2004, 22:23
Berber nationalistisch sentiment
edit- Riffijns nationalistisch sentiment
Moet ze nog uit een bepaald dorp komen ook? Of gewoon het liefst familie?
no offence ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.