Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jongen opgepakt met bomriem

Pagina's : [1] 2 3

a3ir
24-03-2004, 18:40

Israël: jongen opgepakt met bomriem Het Israëlische leger heeft een jongen opgepakt met een bomriem. De jongen wilde bij Nabloes de grens oversteken. Eerst werd gedacht dat hij zo'n 10 jaar was, maar volgens buren is hij 15 jaar. Bult De grenswachten zagen dat de jongen een bult onder zijn trui had, en hielden hem staande. Terwijl ze scholen achter een betonnen wand, en hem onder schot hielden, moest de jongen zijn kleren uittrekken en zijn riem afdoen. De explosieven werden later door bomexperts onschadelijk gemaakt. Aanslagen Volgens het leger wilde de jongen een aanslag plegen op de grenspost. "Daarbij zouden niet alleen Israëliërs gedood zijn, maar ook Palestijnen. Er stonden honderden te wachten", zegt de commandant. Tieners worden vaker ingezet bij aanslagen, maar niet altijd zo jong. Volgens de buren heeft de bewuste jongen 'een ontwikkelingsstoornis'.

AlHoceima_Leila
24-03-2004, 18:41
Meskien :jammer:

Deliana
24-03-2004, 18:43
Triest zo'n kind, wist misschien niet eens wat hij bij zich had.

kloppendhartje
24-03-2004, 18:48
Jah joh... egt erg! Het zou je maar overkomen!

nour_el_imen_
24-03-2004, 18:51

ewa jah...... la 7awla wala koewata ila billah

Aislin
24-03-2004, 23:49
Dit is de tweede, eerst dat jochie van 10 jaar en nu deze......hoevelen gaan het ook proberen?????..........is dit wat hamas heeft willen bereiken, kinderen die zich straks massaal gaan opblazen?

Aislin
25-03-2004, 00:02
Kinderen horen niet te smokkelen, kinderen horen te spelen..........triest genoeg zijn er teveel kinderen op deze aardkloot die nooit hebben leren spelen, maar worden ingezet in de machtspelletjes van volwassenen.

Mister_Ferrari
25-03-2004, 00:08
Origineel gepost door Aislin Dit is de tweede, eerst dat jochie van 10 jaar en nu deze......hoevelen gaan het ook proberen?????..........is dit wat hamas heeft willen bereiken, kinderen die zich straks massaal gaan opblazen? Een joods kind zal zichzelf natuurlijk niet hoeven op te blazen, of toch wel?. Waarom zou tie, toch?. Hij of zij kan gewoon lekker naar school gaan, begeleid door een apache als het moet. En kom aub niet aanzetten met ja, maar dat is bescherming tegen...., want dat mag je aan je buurvrouw vertellen. Een Palestijns kind groeit op in een BEZET land en heeft weinig tot geen bescherming tegen joods geweld, en ziet dag in dag uit schending van menselijk recht!. De beelden die ik gezien heb op de Nederlandse televisie spraken boekdelen. Militairen aan de grenspost zeiden het zijn maar DIEREN dus heb geen medelijden met hen!.....grinnik, grinnik Wat is het verschil tussen Hitler en datsoort volk?, Hitler maakte de duitsers toch ook wijs dat Joden netals RATTEN waren?. Een Palestijns kind groeit op in ellende en zal sterven in rust!. Of blaas jij je even op om de rechten van dat kind te verhalen bij jou vrienden, de joden?.

klonbyz
25-03-2004, 00:24
Propaganda ten top...een mooi in elkaar geflanste mini-actie-film...meer is het niet. Ik hoop dat de beelden herhaald zullen worden,let dan vooral op de Palestijnen op de achtergrond...die staan rustig een praatje met elkaar te maken en lachen zelfs ontspannen met elkaar,ook de israelische soldaten vertonen geen paniek....eerder het beeld van een opgezette docu dan nieuws. Maar ach,iedereen gelooft deze onzin blind,en ziet hoe slecht en moordlustig de Palestijnen wel niet zijn.......de omgekeerde wereld,de slachtoffers worden afgeschilderd als dader,en de daders worden afgeschilderd als slachtoffers..........klaarblijkelijk hebben de joden het alleen recht op slachtofferschap.

Deliana
25-03-2004, 09:02
Hadj Amin El Husseini, de mufti van Jeruzalem (de hoogste geestelijk leider van de Palestijnse Arabieren) kiest de kant van de Nazi’s. Hij brengt de oorlog deels in Berlijn, deels in Joegoslavie door, waar hij Moslimstrijders ronselt voor het Duitse leger.

smartie4
25-03-2004, 14:01
jammer dat die niet afgegaan was!!

smartie4
25-03-2004, 14:07
Origineel gepost door nozaroc Ja, dan waren ze ook van een zwakbegaafde verlost geweest. Iets waar ze het schijnbaar niet zo mee op hebben. Maar de Israëlis zijn in dat opzicht nog niet zo laf om zwakbegaafde kinderen te dwingen zichzelf op te offeren. Heb jij misschien nog een zwakbegaafd persoon in de familie, kan je hem misschien een enkeltje Israël kopen. Opgeruimd staat netjes, niet smartie. :rolleyes: Of zou het kunnen dat je zelf, je weet wel. :D nee joh ben ik te goed voor, mijn broertje wil wel maar ben te intelectueel

Azizovich
25-03-2004, 14:08
Origineel gepost door Deliana Triest zo'n kind, wist misschien niet eens wat hij bij zich had. zionistische propaganda is pas triest.

AAAbracadaver
25-03-2004, 14:19
Origineel gepost door nozaroc Heb jij misschien nog en zwakbegaafd persoon in de familie, kan je hem misschien een enkeltje Israêl kopen. Opgeruimd staat netjes, niet smartie. :rolleyes: Of zou het kunnen dat je zelf, je weet wel. :D Dat moet haast smartie4 zelf wel zijn.

smartie4
25-03-2004, 14:19

haha je kent mij niet jongen donder op joh!!! Je weet nog niet dat ik voor de zelfmoordaanslagen ben je weet niet eens hoelang ik hier ben op marokko.nl en je moet weten ongeveer 7 jaar geleden was er een vrouw op de zionistische markt en met kinderwagen en Kablam 22 doden waaronder de baby en de vrouw dan is 10 jaar niks vind je ook niet

Pagina's : [1] 2 3