Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoeveel kost een vergunning voor een taxibedrijf in Marokko en is het makkelijk..

Kixcio
16-02-2009, 15:13

te regelen? :D Alvast bedankt voor de info. :goedzo:

Khalid_Meknessi
16-02-2009, 15:25
vorige jaar richtprijs 18.000 euro (meknes)

Kixcio
16-02-2009, 15:44
Hoe lang is ie dan geldig?

Mocro87
17-02-2009, 15:35
wij noeme het l'egrima Je kan hem ook krijge als iemand bv in je familie weduwe is de partner een baan had binnen de overheid of iig geregistreerd in de la caisse sociale. Of iemand in je familie een veteraan/ex soldaat is van de oorlog. Of gewoon kopen maar er wordt ondercheid gemaakt tusse een grote vergunning en een kleine vergunning, daarnaast ook vergunningen voor minibus(toeristen vervoer/school vervoer) ...

Ta3wil
17-02-2009, 16:16

Of iemand in je familie een veteraan/ex soldaat is van de oorlog.... Krijg je m dan gratis? :hihi:

brownie74
17-02-2009, 17:16
wij noeme het l'egrima Je kan hem ook krijge als iemand bv in je familie weduwe is de partner een baan had binnen de overheid of iig geregistreerd in de la caisse sociale. Of iemand in je familie een veteraan/ex soldaat is van de oorlog. Of gewoon kopen maar er wordt ondercheid gemaakt tusse een grote vergunning en een kleine vergunning, daarnaast ook vergunningen voor minibus(toeristen vervoer/school vervoer) ... legrima voor minibussen? dat is het eerst dat ik zoiets hoor eerlijk gezegd. iemand had me wel vertelt dt een l egrima eigenlijk niet meer zo interessant is als vroeger.

microsoft
17-02-2009, 23:27
in casa kost een vergunning rond de 35 a 40000 euro. In casa worden ze niet meer uitgegeven Je kunt met je vergunning twee dingen doen, vergunning los verhuren, vang je iets van 250 euro per maan, + per 5 jaar 5000 euro extra. of je verhuurt een vergunning incl auto, dus je zet een chauffeur in, onderhoud van de auto is voor je eigen rekening, vang je iets van 700 euro per maand. kortom big business.

brownie74
18-02-2009, 01:50
in casa kost een vergunning rond de 35 a 40000 euro. In casa worden ze niet meer uitgegeven Je kunt met je vergunning twee dingen doen, vergunning los verhuren, vang je iets van 250 euro per maan, + per 5 jaar 5000 euro extra. of je verhuurt een vergunning incl auto, dus je zet een chauffeur in, onderhoud van de auto is voor je eigen rekening, vang je iets van 700 euro per maand. kortom big business. wie draagt de verantwoordelijkheid als die chauffeur iemand doodrijdt met jouw lagrima? een taxichauffeur in tanger zei me vorige zomer dat een buitenlandse firma alles wilt overnemen,tenminste dat waren de geruchten. zij zouden een contract willen sluiten met de regering volgens hem. vraag me af of het gewoon blabla was of de geruchten wel kloppen.

Knappe_Nordin25
18-02-2009, 11:42
In Tanger 18 ruggen, maar voor 6 jaar maar als het goed is.

brownie74
18-02-2009, 19:42
In Tanger 18 ruggen, maar voor 6 jaar maar als het goed is. 18? kleine of grote lagrima? volgens mij zijn ze dan goedkoper geworden.

hessen007
18-02-2009, 20:20
Als je dan zo'n lagrima=vergunning hebt, wat kan je daar dan allemaal mee? Kan je dan een taxibedrijf beginnen, of kan je maar 1 taxi rijden of kan je dienen als vergunningverlener??

Khalid_Meknessi
19-02-2009, 13:53
Als je dan zo'n lagrima=vergunning hebt, wat kan je daar dan allemaal mee? Kan je dan een taxibedrijf beginnen, of kan je maar 1 taxi rijden of kan je dienen als vergunningverlener?? grand taxi .... 240 aanschaffen en rijden volgens mij heb je 3 1- alleen van dorpen (hadarija) naar stad 2- alleen binnen stad vaste routes 3- van stad naar stad / ook binnenstad van wijk naar wijk 3de is gewild