Bekijk originele versie : verliefd en leeftijdverschil=dilemma !
SweetOne
29-10-2002, 02:46
Salaam,
Dit gaat misschien raar klinken maar toch,.....
Ik chat al een tijdje met een jongen, het is leuk we praten over van alles van gewone zaken tot intieme en persoonlijke dingen...Kortom we praten over ALLES.....
Na een tijd kreeg ik gevoelens voor hem.....Dacht ik constant aan hem, droomde ik over hem....Zelfs in de dag....
Had en kreeg fantasieetjes over hoe het zou zijn als we samen zouden zijn...enz....
Nu nog altijd als hij on-line is ben ik super gelukkiggg....
Dit gevoel is niet zomaar, zo iets heb ik bij niemand anderz gevoeld....
Soms als we aan't praten zijn , zegt hij wel zo'n dingen " spijtig dat je niet ouder was "....
Dit houd hem tegen denk ik,....leeftijdsverschil....en ook omdat we van 2 verschillende werelden zijn, hij studeert op hoge school en ik nog in het middelbaar...
Hij is een paar jaar ouder zo'n 7 jaaar....
De leeftijdsverschil speelt voor mij geen rol......mar zo te zien wel voor hem...
Daarom dat ik het ook niet durf te zeggen, ....wie weet vind hij het stom of denkt hij dat het een grapje is van " wie wordt er nu verliefd via't net " of zo......
Ik word er gek van.......het frustreert me echt....
Help! weet niet wat te doen........Moet ik het hem zeggen of zoo...? Geef me raad , ben ten einde raad :( :confused:
:zwaai:
al_hamka
29-10-2002, 07:56
Age Ain't Nothing But A Number zei Aaliyah ooit ;):D:rolleyes:
Jij bent twaalf en hij is negentien?
Origineel gepost door SweetOne
Salaam,
Dit gaat misschien raar klinken maar toch,.....
Ik chat al een tijdje met een jongen, het is leuk we praten over van alles van gewone zaken tot intieme en persoonlijke dingen...Kortom we praten over ALLES.....
Na een tijd kreeg ik gevoelens voor hem.....Dacht ik constant aan hem, droomde ik over hem....Zelfs in de dag....
Had en kreeg fantasieetjes over hoe het zou zijn als we samen zouden zijn...enz....
Nu nog altijd als hij on-line is ben ik super gelukkiggg....
Dit gevoel is niet zomaar, zo iets heb ik bij niemand anderz gevoeld....
Soms als we aan't praten zijn , zegt hij wel zo'n dingen " spijtig dat je niet ouder was "....
Dit houd hem tegen denk ik,....leeftijdsverschil....en ook omdat we van 2 verschillende werelden zijn, hij studeert op hoge school en ik nog in het middelbaar...
Hij is een paar jaar ouder zo'n 7 jaaar....
De leeftijdsverschil speelt voor mij geen rol......mar zo te zien wel voor hem...
Daarom dat ik het ook niet durf te zeggen, ....wie weet vind hij het stom of denkt hij dat het een grapje is van " wie wordt er nu verliefd via't net " of zo......
Ik word er gek van.......het frustreert me echt....
Help! weet niet wat te doen........Moet ik het hem zeggen of zoo...? Geef me raad , ben ten einde raad :( :confused:
:zwaai:
ik herken mijzelf in jou en gelukkig was het gevoel van die jongen ook wederzijds hij was ook 7 jaar ouder dan mij eerst vond hij dat een probleempje maar naarmate wij gekker op elkaar werden kon het hem niks meer schelen we waren echt stapel op elkaar...ik heb hem toevallig in marokko gezien en sprong op hem af...hij kreeg helemaal tranen in zijn ogen...ik leek wel een klein meisje tegenover hem maar het was echt :goedzo: om je liefde via het internet te ontmoeten is echt fantastisch je leert het innerlijk eerst kennen dan pas het uiterlijk...we zijn nu al 2 jaar verder en weer gewoon (beste) vrienden hij gaat zijn eigen weg en ik de mijne en wie weet gebeurt er wel weer iets :verliefd:
waaaaaa ik ben weer aan het blabla-en!! maargoed
ff straight 2 the point...meid leeftijd heeft er niks mee temaken als er echte liefde speelt maar ik wil graag weten hoe oud jij bent en hoe oud hij is......???
LaLa_Zohra
29-10-2002, 12:13
Meid verliefd via de chat is zo ie zo slecht hoor, je kent diegene niet eens, je weet maar nooit wat voor iemand achter die pc zit? laat je niet verleiden meid, de meiden van tegenwoordig worden heel snel verleid en staan niet echt sterk in hun schoenen, zodra een jongen heel lieve woorden zegt dan smelt je gelijk voor hem. Meid laat je dit niet overkomen en een relatie aangaan in de islam voor je huwelijk is VERBODEN dus je bent fout bezig meid. Moge allah over je waken en je op het rechte pad houden insha allah.
Sarahsalima
29-10-2002, 12:22
komt me bekend voor
maar het is beter om verder te gaan met je leven, want die jongen geeft je noch hoop noch twijfel
hoe oud ben je eigenlijk ?
Herkenbaar verhaal. Maar bij mij is het omgekeerd, ze is 10 jaar jonger dan mij. Ze werkt in de AH vlakbij waar ik woon. Is wel groot dit leeftijdsverschil, ik ga er maar geen werk van maken.
Soms moet het gewoon maar bij verliefdheid alleen blijven, en verder niks meer.
Ligt eraan wat jullie leeftijden zijn, inderdaad als jij 12 zou zijn en hij 19, denk ik ja, misschien is het wel effe een probleem.
Wat zijn jullie leeftijden dan?
SweetOne
31-10-2002, 00:07
Well........héél erg bedankt voor jullie reacties....Jullie hebben me toch voor een beetje geholpen
Ik ben er 16 en hij is er 23......
SweetRose
31-10-2002, 00:11
En wat vinden jullie van twaalf jaar verschil????!!!!
xxx
Boyfriend
31-10-2002, 00:12
LEEFTIJD ZAL GEEN ROL MOGEN MOETEN KUNNEN SPELEN
Hanaetje
31-10-2002, 00:21
Tjaaa.....
Leeftijd is iets onbenulligs als het op vlak komt van LOVEEEEE:Iluvu:
Thalla
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.