Bekijk originele versie : ik heb gedate met een meisje van marokko.nl
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
tonymontana
24-03-2004, 18:27
ze deed zich voor als moeilijke te krijgen meisje ze had het een hard 2 get syndroom maar ik weet wel beter naar onze eerste afspraakje palmde in haar in met mooie complimentjes waardoor ze voor mij smolt
eindelijk iemand die haar schoonheid ziet en ik moet zeggen ze was niet lelijk hoewel ik over t algemeen niet veel mooie marokko.nl meiden mee had gemaakt in de eerste vroege uurtjes speelde ze nog hard 2 get maar tony zou tony niet zijn als hij net kreeg wat hij wou en dat is natuurlijk hete sex ;) na mn eerste moves wist ze niet meer hoe ze zich zelf moest verdedigen tegen mn charmes ze was gevangen net een vlieg in een spinnen web ze w8te gewoon af wat er met haar zou gebeuren maar ik zou tony niet zijn als ik geen respect had voor een meid dus hield ik me zelf in na wat te hebben gezoent en beetje wat te hebben gevoeld was ze botergeil dat ik haar zo kon ballen maar dat deed ik toen niet ik d8 dat ze nog een maagd was :confused:
aan t einde van de dag zag ik dat ik mn kunsten nog steeds had om n meisje een goed gevoel te bezorgen en wist ik cker dat er een 2e en 3e keer zou komen
willen jullie een 2e deel krijgen of niet ? ik hoor t wel t is echt gebeurt
en dat meisje loopt hier nog steeds rond niet zo vaak als vroeger maar soms tript ze nog hier ;)
HalveWaarheid
24-03-2004, 18:29
Zied met die 2e deel! Als daar maar wel in gebald wordt!
thement_return
24-03-2004, 18:30
ewa zied ik wacht
miss_saliha
24-03-2004, 18:37
Een beetje kinderachtig van je maar ga dan verder met je 2e DEEL!! :rolleyes:
tonymontana
24-03-2004, 19:01
na een half uur haar afgezet te hebben begint me tel af te gaan tring tring tring het is haar mn eerste gedachte was hoe duivels het ook klinkt ik ben binnen ik heb haar hartje ;) ik zei met tony ze zei hoi met mij en t eerste wat ze zei is waar ben je ik d8 bij mezelf wat boeit jou dat maar mannen wij zeggen nooit wat wij denken als het komt op vrouwen gebied ik zei dat ik onder weg was naar huis ze vertelde mij dat ze t kei toff vond en dat ze mij graag en zo snel mogelijk wou zien ;) ik zei tegen haar dat ik t deze week overdag druk had maar zij wou mij dan op een koop avond in dh of in rdam zien ik zei tegen haar kom maar naar rotterdam aanstaande vrijdag ze zei is goed schat spreek je gauw en ik hou van je ik zei van tot gauw lieverd :confused:
en ik hing op met een rare na smaak van ons gesprek :confused: ik hou van je zei ze die griet kent me amper een dag in t echte leven en ze houd van me van msn ken ik haar een maand ofzo maar houden van hel no ;)
dus na paar dagen was het vrijdag koop avond ik pikte haar op achyter centraal en ik reed richting stad voor ik de straat van t statio was uitgereden pakte ze het stuur over en zei ze dat in mn auto moest parkeren dat deed ik dus ;) en we gingen weer wat romelen beetje voelen beetje zoenen beetje bij beetje we bleven daar geilen tot er een hadj scheldend naar mn auto kwam lopen toen heb ik de auto weer gestart en ben ik de stad in gegaan met haar na 2 uurtjes in de kou te hebben gelopen vroeg ze mij of ik in een cafe wat wilde drinken ik zei is cool we dronken samen een warme chocomelk waarna we gesprek starten over mn woon adres ik vertelde haar dat ik een eigenhuis had en dat ze daar gerust n keer langs mocht komen om n kijkje te nemen ze zei we kunnen straks toch even kijken ik zei dat kan natuurlijk ook met de gedachte in mn achterhoofd ik ga ballen vandaag :giechel:
zo gezegd zo gedaan ze was bij m ij thuis ik vroeg haar of ze wat wou drinken ze zei dat ze niks wou ik zei voor de grap ik heb ook rooie vodka voor je :D tot mn hgrote verbazing zei ze ja lekker :eek:
ik pakte die fles en we zaten samen voor tv wat te drinken maar ja zo als je weet stijgt bloed door vodka naar je zub voor ik het wist laggen alle kleding stukken op de grond en heb ik die avond gescoord deze griet bleek dus gewoon een goedkoope del die zich voor deed als een miss universe maar tony weet beter ik herhaal tony weet beter
ik ga de naam van die griet op dit moment niet bekend maken om dat ik nog steed contact met haar heb ;)
miss_saliha
24-03-2004, 19:08
Werkelijk heb je het wel naar je zin...hier vertel je wel stoer alles maar in het echt vind je het gewoon toppie maak ons niet wijs dat je haar gewoon test en goedkoop vind want jij weet beter zoals je net ook al zei ''TONY WEET BETER!''
Ewa thalla en als er nog een vervolg volgd SUCCES en wees wat oprechtig..thanks :D
tonymontana
24-03-2004, 19:13
Origineel gepost door miss_saliha
Werkelijk heb je het wel naar je zin...hier vertel je wel stoer alles maar in het echt vind je het gewoon toppie maak ons niet wijs dat je haar gewoon test en goedkoop vind want jij weet beter zoals je net ook al zei ''TONY WEET BETER!''
Ewa thalla en als er nog een vervolg volgd SUCCES en wees wat oprechtig..thanks :D
ik geniet en zei ook ;) en precies tony weet beter :)
thement_return
24-03-2004, 19:19
gewoon doorgaan
alhoceimachaima
24-03-2004, 20:14
:haha: praatjes vulle geen gaatjes:haha:
Wuahhahaaaaaaaaaaaaaa :giechel:...wat als ze dit leest..? :watte?:
:confused: 3awed Wat boeit het..ze is toch maar een goedkope sl.et.. :confused:
Ciao..
Mievrouw
24-03-2004, 20:22
Bsahtek..
Het is elke keer iets anders :D
jamilatje2002
24-03-2004, 21:24
He mensen
Alles goed met iedereen?????????????????
Jullie gaan mij niet vertellen dat jullie hem geloven. Kennen jullie hem of niet? Hij is een van de lelijkste gozers die ik ooit in mijn leven heb gezien. Hij durft nog geens eens een meisje te zoenen laat staan alles wat hij verteld. Wie laat hem door een meid pakken. Jullie weten niet hoe hij der uit ziet. Hij is gewoon in dromen land. Ik begrijp hem aan de ene kant wel hoor. Hij is namelijk heel erg triest. Dus leef je maar uit jij bent de knapste van alle lelijke gozers ter wereld. Wees er dus trots op.
JIj kent mij ook ik heb bij jou op school gezeten. Weet je nog met je lopende grote neus altijd. En die puisten tfeooeoeoe nu kom je hier stoer doen. Omdat je over internet beschikt. Ewa leef je uit voor dat je geen internet kan betalen en dan heb je helemaal geen leven meer. Groete aan je famillie. :zwaai:
Miss_wild
24-03-2004, 23:04
................steek je goedkope *** maar in elke gaatje dat je vind ...........
ewa een echte man zou daar wel kieskeurig voor zijn
maar ja dat je het trots vertelt zegt al genoegggggggg
goedkoop goedkoop trouwens beiden
voel je niet aangesproken maar denk na' is toch triest vin je zelf niet
doeeeehg
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.