Bekijk originele versie : just maried
tonymontana
24-03-2004, 17:48
ik ben pas getrouwd met een antiliaanse meisje alleen heb ik n probleem hoe vertel ik dit aan mn pa ik heb hem verteld dat ik naaar marokko ga om een bruid te halen maar ipv naar marokko ben ik naar de antillen gegaan :confused: mn vrouw is dus n zwarte ik kan hem moeilijk zeggen dat ze een riffie is uit de bergen van alhoceima komt :confused: en mn pa is een strenge berber :( hoe ga ik me zelf er nu weer uit werken :confused:
tips zijn welkom :zwaai:
Wild_Female
24-03-2004, 17:50
Origineel gepost door tonymontana
ik ben pas getrouwd met een antiliaanse meisje alleen heb ik n probleem hoe vertel ik dit aan mn pa ik heb hem verteld dat ik naaar marokko ga om een bruid te halen maar ipv naar marokko ben ik naar de antillen gegaan :confused: mn vrouw is dus n zwarte ik kan hem moeilijk zeggen dat ze een riffie is uit de bergen van alhoceima komt :confused: en mn pa is een strenge berber :( hoe ga ik me zelf er nu weer uit werken :confused:
Haha Mabrouk mabrouk :giechel:
Nu krijgen jullie heleeee mooie babytjeS Hahaha :Iluvu:
riffia_lady1
24-03-2004, 17:53
niet slim van je
je moest eerder aan de gevolge denken
Miss_Tjinkwiet
24-03-2004, 17:56
hahahaha,waar waren je hersens jongeman?????????
Miss_Tjinkwiet
24-03-2004, 18:00
geloof het nou maar er zijn zat van die leipe jongens op de wereld hoor!!!!!!!!!!!en in plaats van een goed marokkaans meisje neemt ie zo'n stinkbom
tonymontana
24-03-2004, 18:01
liefde maakt blind :o en nu word het ook mn dood :(
LaLa_SoFiA
24-03-2004, 18:01
zehma en gister had je nog zon andere topic!!
tonymontana
24-03-2004, 18:02
Origineel gepost door Miss_Tjinkwiet
geloof het nou maar er zijn zat van die leipe jongens op de wereld hoor!!!!!!!!!!!en in plaats van een goed marokkaans meisje neemt ie zo'n stinkbom
praat niet zo over mn vrouw :kwaad:
Miss_Tjinkwiet
24-03-2004, 18:03
ja jongeman,wat bezielde je????waarom met haar dan???????????????
Wild_Female
24-03-2004, 18:05
Hahahaha :giechel:
Duh tuurlijk is het een grap..damn waar zitten die herSens dan? Hahahaha :giechel:
Morgen is hij met een Somalia getrouwd en dan geloven jullie hem cker ook? Hahahaha Allahiester oe safi... :D
Waar waren je hersens en waar waren je ouders toen je trouwde?
Kijk jij leeft met haar en niet je vader als je van haar houdt, (anders zou je niet met er trouwen) dan moet je je vader duidelijk maken dat zij de enige voor je is (ik neem aan dat ze bekeerd is), Maar kon je nou echt geen marokkaans meisje vinden dat je helemaal aan de andere kant van de wereld moest zoeken?
thement_return
24-03-2004, 19:34
haal een potje camoflage en smink dat over haar gezicht. Zodat haar huid een beetje lichter word dan dat van haar zelf. Leer haar een paar woordjes berbers en ga met haar naar jou vader of zeg tegen je vader dat het een tazinont is. Weet hij veel :hihi: maar jah ik had eigenlijk wel een leuke kandidaat voor jou :hihi: maar helaas :hihi:
EwA in elk stadje een ander schatje of niet :hihi:
tonymontana
25-03-2004, 19:08
Origineel gepost door thement_return
haal een potje camoflage en smink dat over haar gezicht. Zodat haar huid een beetje lichter word dan dat van haar zelf. Leer haar een paar woordjes berbers en ga met haar naar jou vader of zeg tegen je vader dat het een tazinont is. Weet hij veel :hihi: maar jah ik had eigenlijk wel een leuke kandidaat voor jou :hihi: maar helaas :hihi:
EwA in elk stadje een ander schatje of niet :hihi:
geloof je t zelf :( d8 ik al :(
mi_lou_da82
25-03-2004, 19:33
ahahahahahhaha ik zou zeggen dat word klappen vangen!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.