Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat is nou beter?

LZN
24-03-2004, 17:13

Ff een vraagje, :) Ik weet niet of ik rolschaatsen of inline skates moet gaan halen. Wat is nou beter, en op wat voor manier is het ene beter dan de ander? :confused: Ik was eerst van plan om gewoon inlines te gaan halen. Maar ik had een tijdje terug hele leuke rolschaatsen gezien van Puma wat ik helemaal vergeten was, tot dat ik het er vandaag over had met een vriendin…..

nazib
25-03-2004, 21:17
nou, nou lekkker belangrijk zeg. ik zou zeggen meid koop een paar LIBOTH.

socialedienst
26-03-2004, 09:47
ow..moet je mij zien!! ik ga skaten.....ja ja ja...ik ben apart.....jaa... :rolleyes: we got the message...daba opdonderen....

Miss_Wafae
26-03-2004, 13:40
Hahahahaha :lol:

MissTarguist
26-03-2004, 14:30

Sociale Dienst ik heb vaker reacties van jou gelezen. Ik heb leuke, grappige, lieve, harde, arrogante etc...reacties gelezen. Maar waarom laat je dit mens gewoon niet in haar waarde. In ieder geval a Sociale Dienst, thalla gi zjedief inesh...En meid trek je er niet zoveel van aan, Sociale Dienst probeert gewoon sociaal te zijn. Koop maar inline skates, die heb ik ook...waar woon je? GelreDome (stadion in Arnhem) is een geschikte plaats om te skaten. Dat doe ik ook met mijn vriendinnen en zusje en nichtje...Thalla

Mocro4eva
26-03-2004, 17:42
Ik zou zeggen rolschaatsen, vind ik persoonlijk beter en leuker. :o

mercedesje
23-04-2004, 12:07
rolschaatsen zijn makkelijker, ik zelf heb inline skates, maar die vind ik persoonlijk lekkerder zitten, ook goed voor de skatebanen! het is maar wat je prettig vindt! Je moet gewoon lekker naar de winkel en daar passen, ff door de winkel skaten!!!! tja je moet toch testen wat je gaat kopen! <{^__^}> met rolschaatsen heb je wel meer belans! succes!