Bekijk originele versie : Correctie I Love Raymzter
hahahaha hij heeft die LPF hoooooooo vreselijk op haar nummer gezet.
wat een blik heeft die gozer hij had ze daar bijna doodgeslagen met zijn petje. wallah ik heb me echt kapot gelachen, die raymzter is echt cool
Amira010
28-10-2002, 23:24
Ja hij zegt eindelijk iets nuttigs.
Fatomaat
28-10-2002, 23:31
Maar dat haar kan echt niet meer hoor het is zo achterhaald die Jerrycurlz. Jajajajaa ik weet het ik heb iets met haar. Ik laat mijn snor toch ook niet groeien.
Origineel gepost door Fatomaat
Maar dat haar kan echt niet meer hoor het is zo achterhaald die Jerrycurlz. Jajajajaa ik weet het ik heb iets met haar. Ik laat mijn snor toch ook niet groeien.
haha echt kroesjhaar, made in marokko
hahhahahah dat was lachen,niet normaal............
meskiena....en op het einde ging ze ommin gierig doen voor die blauwe raymzter shirt wuahhahahhahahha...........willie
Amira010
29-10-2002, 00:04
Maar ehh hij is toch half nederlands
_BENZIE_
29-10-2002, 01:18
een leuke bok was "anders had ik wel een plaatje gemaakt over het LPF"
hij was echt geweldig! naast dat andere optreden van Winny de Jong in Barend & Van Dorp, 1 van de meest geweldige uitzendingen!
Hij is verbaal echt megasterk!
BENTGHATAR
29-10-2002, 08:22
hij was echt grappig,hij heeft die winnnie gewoon gedist.
hij is een toppertje ,die raymzter
en jah hij is half nederlands/half marokkaans.maar hij bezit zeker meer marokkaans bloed:D
wat werd er precies gezegd en zo?? kan iemand dat vertellen ik heb het namelijk niet gezien kan iemand een samenvatting voor me zeggen?
thanks babe
waar hebben jullie het over heb ik wat gemist???
Origineel gepost door GEBROKEN
IK GA ZEKERS DIE CD HALEN VAN DIE RAYMSTER MAG HEM WEL :D
AL HOUD IK NIET ECHT VAN HOLLANDSE RAP MAAR GEWOON OM DIE PIK TE STEUNEN.
EINDELIJK IEMAND DIE WEET WAAR DIE VOOR STAAT EN GEEN KAPSONES HEEFT EN DOM GAAT LULLEN KIJK DAT WINT MIJN RESPECT :goedzo:
IK GA HEM DOWNLOADEN, KOPEN DOE IK NIET!!!!
Fatomaat
29-10-2002, 11:00
Barend en van Dorp mensen gisteravond. Ga naar de website en stem voor herhaling van de uitzending op zaterdag. Maar ik denk haast wel dat het de uitzending van gisteren wordt.
Hahahahaha alleen al dat hoofd en de body language van Winnie er straalde zo'n afkeer vanaf. Ze durfte niet eens naar hem te kijken. Zonder hem te kennen mocht ze hem al niet.
Maargoed voor diegene die het niet gezien hebben en het zaterdag als het herhaald wordt niet kunnen zien. Winny en Raymzter hadden een felle discussie, waar zij zoals de vorrige x weer eens bijna hysterisch werd. Mijn god soms vraag ik me af hoe het komt dat mensen zichzelf beter voelen dan anderen, terwijl er van af spat dat er nog heel wat aan die persoon zelf gesleuteld moet worden. Ze weet niet eens waar ze nou precies voor staat en of ze zich daarvoor moet schamen of niet. Want ze had nogal moeite met antwoorden van een vraag over illegale kinderen. Ze zakte letterlijk weg in haar stoel en het antwoord pruttelde hakkelend uit haar mond enigszins met tegenzin hahahahaaaaaa. Maar goed Raymzter was niet op zijn mondje gevallen en zei gelukkig zinnige dingen. Hij zat daar niet voor Marokkanen want hij is zelf half Nederlands nee hij zei gewoon waar het op slaat. Nu ga ik zeker ook het plaatje kopen. Die man van de uitspraak ***Marokkanen was er ook en dat was wel een mooi trio zo. Mooie uitzending want hier werd eindelijk ook eens "onze" kijk op zaken gerepresenteerd. Representing RAYMZTER 4 president hahahahaaaa
Sorry geen tijd voor meer info got to go tasjesroven.
hoe laat wordt het herhaald???
Ik mag die hem wel!
Hij heeft een mooi praatje!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.