Bekijk originele versie : strakke buik!
Hallo ik schrijf dit namens mijn tante ze is nu 6 maanden geleden bevallen van haar eerste kindje, maar ze heeft nu een blubberige buik weet iemand hoe ze weer een strakke buik kan krijgen, heb je daar fitness apparaten voor die goed helpen of iets anders graag hoor ik jullie reachtie!!!!!!!!!!!!
meghrabia02
25-03-2004, 00:14
elke avond 10/20 buikspieroefeningen voor het slapen gaan.
dat heb ik een tijdje gedaan en heb nu eeen strak buikje:D...
daaaaaaaaaag
My_FiRsT_LoVe
25-03-2004, 00:26
Origineel gepost door meghrabia02
elke avond 10/20 buikspieroefeningen voor het slapen gaan.
dat heb ik een tijdje gedaan en heb nu eeen strak buikje:D...
daaaaaaaaaag
hoe lang is een tijdje?
en had je al een platte buik of??
meghrabia02
25-03-2004, 00:41
Origineel gepost door My_FiRsT_LoVe
hoe lang is een tijdje?
en had je al een platte buik of??
Ik had eerst een beetje een vetrollig buikje:D maar nu heb ik er gelukkig geen last meer van. zeg maar zo'n anderhalfmaandje elke avond 10/20.. en zo kan je opbouwen to 30 keer:D..
goooooooodluck!
My_FiRsT_LoVe
25-03-2004, 01:48
dank je wel schat
maar waarom voor het slapen gaan ? helpt dat beter dan ?
vrouwdesvrouwen
25-03-2004, 12:57
10/20 buikspieroefeningen??
Ik doe elke dag 200 buikspieroefeningen en heb nog steeds geen platte buik, niet dat ik vetrollen heb , maar echt strak istie ook nog niet..... :confused:
mischien overdrijft ze wel :hihi:
da_gentleman
27-03-2004, 13:06
cardio!!!!
It's all about vetverbranding! je kan wel leuk en fanatiek 20000 buikspieroefeningen doen, maar als je daar een flinke laag vet op het liggen zie je nog geen bal. waarschijnlijk heb je die buikspieren wel, maar zie je ze gewoon niet.
zorg ervoor dat je genoeg beweegt en let op wat je eet, de rest komt vanzelf.
Eerst afvallen. Opletten op wat je eet en voldoende bewegen, je kan het beste naar een diëtiste gaan, die stelt je een schema voor wat je wel en niet mag eten. Daarna kan je je buikspieren gaan trainen.
<<<<<--------Niet zoveel hiervan eten :D
LoVeLy_HaNaN
28-03-2004, 15:17
Origineel gepost door Najib26
<<<<<--------Niet zoveel hiervan eten :D
Lust ik ook niej:D :o
Nadia_3isawia
31-03-2004, 01:13
Origineel gepost door XTINA
Eerst afvallen. Opletten op wat je eet en voldoende bewegen, je kan het beste naar een diëtiste gaan, die stelt je een schema voor wat je wel en niet mag eten. Daarna kan je je buikspieren gaan trainen.
Dietiste zou ik niet doen als ik jou was, ik heb het een tijdje geleden gedaan, ik kreeg een lijst van wat ik wel en niet mocht eten, en elke dag moest ik opschrijven wat ik at die dag en kreeg per week 1 afspraak om te kijken of ik wel goed at, heb het een tijdje volgehouden en at ook precies wat mevrouw mij had verteld, ik sportte er natuurlijk wel bij, ik ben in al die tijd 2 kilo afgevallen, en heb er toendertijd 300 gulden voor betaald!
Als je wil weten wat je wel of niet mag eten, ik heb hier een lijst dan schrijf ik et wel voor je op!
Succes!
Ciao
sweet_laydee
31-03-2004, 09:35
ik doe 300 sit ups per dag, en mn bak ziet er getraind uit...
je moet nie all1 sit ups doen, maar denk aan je voeding drink veel water en fiets of loop ipv ov of auto...
als het bij mij werkt werkt het bij ieder1 :D
islamatic_girl
01-04-2004, 07:52
het is natuurlijk wel aangeraden met het oppassen van de voeding en de lichaamsbeweging. ik studeer namelijk voor dieëtiste, en als je tante wilt, kan ik haar een menu voor een hele week voorschrijven. en als ze kan dat ze mss zou kunnen fitnessen, ze krijgt niet alleen een platte buik, maar ook ineens een mooie en gezonde lijn.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.