Bekijk originele versie : Studenten Met Een Ov.. HELP ME PLEASE
mocrodushi123
15-02-2009, 19:23
Salam,
Mijn ov is gestolen/kwijtgeraakt en nu heb ik een formulier gehaald bij het postkantoor die ik moet invullen en moet aangifte doen bij de polititie.
Mijn vraag is nu; ik heb een weekkaart, mag ik nu een weekendkaart aanvragen of moet ik perse een weekkaart aanvragen omdat dat ook de kaart is die ik ben verloren.
Alvast bedankt!
rustigemeid
15-02-2009, 19:28
Salam,
Mijn ov is gestolen/kwijtgeraakt en nu heb ik een formulier gehaald bij het postkantoor die ik moet invullen en moet aangifte doen bij de polititie.
Mijn vraag is nu; ik heb een weekkaart, mag ik nu een weekendkaart aanvragen of moet ik perse een weekkaart aanvragen omdat dat ook de kaart is die ik ben verloren.
Alvast bedankt!
Nee dat is niet mogelijk, zie op de site van IB-groep daar staat dat als je je kaart kwijt bent dat je dan dezelfde kaart alleen kan ontvangen.
Shoot_bank_2
15-02-2009, 19:31
nee hoor dat klopt niet want bij de postkantoor mag je weer kiezen
Shahrazad_aiii
15-02-2009, 19:34
deze wijf probeert slim te zijn door de ''z3rme kwijtgeraakte ov-weekkaart'' thuis te houden en daarnaast een nieuwe aanvraag te doen maar dit x voor de weekendkaart
zodat ze zowel doordeweeks als in het weekend door iedere bezochte stad rond kan slenteren
of willen je dates jou niet komen ophalen in het weekend, waardoor jij geen geld hebt om alsmaar treinkaartjes te kopen voor een sukkeltje met zn 5 cm lange zeb
rustigemeid
15-02-2009, 19:35
nee hoor dat klopt niet want bij de postkantoor mag je weer kiezen
Nee dat klopt niet, je kan niet zomaar wisselen van kaart.
mocrodushi123
15-02-2009, 19:36
deze wijf probeert slim te zijn door de ''z3rme kwijtgeraakte ov-weekkaart'' thuis te houden en daarnaast een nieuwe aanvraag te doen maar dit x voor de weekendkaart
zodat ze zowel doordeweeks als in het weekend door iedere bezochte stad rond kan slenteren
of willen je dates jou niet komen ophalen in het weekend, waardoor jij geen geld hebt om alsmaar treinkaartjes te kopen voor een sukkeltje met zn 5 cm lange zeb
Wat deze wijf wat.. je kent me niet en kom hier niet zo stoer praten achter je beeldschrem. Alsof JIJ weet of ie daadwereklijk is gestolen of niet..:lekkerpuh
Shahrazad_aiii
15-02-2009, 20:03
Wat deze wijf wat.. je kent me niet en kom hier niet zo stoer praten achter je beeldschrem. Alsof JIJ weet of ie daadwereklijk is gestolen of niet..:lekkerpuh
lik me:likje:
love_tinghir
15-02-2009, 20:05
Ben je 'm wel echt echt kwijt geraakt? :hihi:.
Ps. Bij de postkantoor kan je opnieuw kiezen wat je wilt.
mocrodushi123
15-02-2009, 20:06
:moe:
lik me:likje:
mocrodushi123
15-02-2009, 20:07
Ben je 'm wel echt echt kwijt geraakt? :hihi:.
Ps. Bij de postkantoor kan je opnieuw kiezen wat je wilt.
Ja meid, ben hem echt kwijt geraakt :)
Weet je zeker dat het kan?
ik weeet 18223436% cker dat het niet kan
vervelen
16-02-2009, 01:01
Hmmmmm je brengt mij op een idee:hihi:
Nee kidding, toen ik 17 was..dacht ik wajow bijna 18, dus zodra ik mijn OV heb lekker gratis reizen..Ik heb hem nu al paar jaartjes, en gebruik hem alleen voor studie:hihi:
On topic: volgens mij kan je gewn bij het formulier van de postkantoor aanvinken wat voor soort kaart je wilt hebben. For sure, bel het IB ..
Business_klasse
16-02-2009, 09:51
hahaha ik had al ov op mijn 16de des tijden
en heb ook het zelfde truckje gedaan toen ik 18 werd dus was voorzien van de weekendove en de weekove.
zeg gewoon eerlijk je wilt het zelfde doen
want een dief kan niet van een dief stelen!!
en doordeweeks heb je em nodig voor school zowieso
dus niet liegen wij zijn slimme marokanen
mocrodushi123
16-02-2009, 18:25
hahaha ik had al ov op mijn 16de des tijden
en heb ook het zelfde truckje gedaan toen ik 18 werd dus was voorzien van de weekendove en de weekove.
zeg gewoon eerlijk je wilt het zelfde doen
want een dief kan niet van een dief stelen!!
en doordeweeks heb je em nodig voor school zowieso
dus niet liegen wij zijn slimme marokanen
Ik ga fietsend naar school.. en kom niet zeggen dat ik lieg.
Een dief kan niet van een dief stelen?:maf:
mocrodushi123
16-02-2009, 18:25
ik weeet 18223436% cker dat het niet kan
De meningen zijn verdeeld..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.