Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Parkeren..

Oui
15-02-2009, 17:50

Wat te doen met het huidige parkeerbeleid? Ik wil een auto kopen maar het grote probleem is parkeren. Mijn vader heeft een auto en daar heeft hij een parkeervergunning voor. Je krijgt maar 1 per huishouden. Bij mij is het 4euro parkeren per uur. Dichtsbijzijnde gratis parkeerplek is 10-15 met de tram reizen(extra kosten en tijd). Dat apparaatje waarmee je gratis(gehackt) kon parkeren is afgeschaft sinds 1-1-09.. Wat te doen???? ps ken geen mensen in mn omgeving bij wie ik m op zn naam kan zetten!!!

Drifter
15-02-2009, 18:00
Wat te doen???? ps ken geen mensen in mn omgeving bij wie ik m op zn naam kan zetten!!! Ook bij de buren in je straat geprobeerd ?

Oui
15-02-2009, 18:34
Ook bij de buren in je straat geprobeerd ? 95% is nederlands...

Drifter
15-02-2009, 18:38
Whahahahaha :maf2: :maf2: Dus ??? :maf:

Amandel_Oogjes
15-02-2009, 18:52

Waar woon je dan? Bij ons in het zuiden is dat niet zo! Lijkt me echt erg joh :moe:

Zeyyan
15-02-2009, 19:07
Waar woon je dan? Bij ons in het zuiden is dat niet zo! Lijkt me echt erg joh :moe: Is Amsterdams beleid! Naar mijn weten is er geen enkele andere stad in Nederland met een idiotere parkeerbeleid als in Amsterdam.

Oui
15-02-2009, 20:05
Woon in amsterdam-zuid, tegen het leidseplein aan. Geen amsterdammers met hetzelfde probleem die wel een oplossing hebben gevonden?

motorola
15-02-2009, 21:25
Wat te doen met het huidige parkeerbeleid? Ik wil een auto kopen maar het grote probleem is parkeren. Mijn vader heeft een auto en daar heeft hij een parkeervergunning voor. Je krijgt maar 1 per huishouden. Bij mij is het 4euro parkeren per uur. Dichtsbijzijnde gratis parkeerplek is 10-15 met de tram reizen(extra kosten en tijd). Dat apparaatje waarmee je gratis(gehackt) kon parkeren is afgeschaft sinds 1-1-09.. Wat te doen???? ps ken geen mensen in mn omgeving bij wie ik m op zn naam kan zetten!!! hmmm er blijven weinig opties over. Best gek dat je maar 1 vergunning mag hebben per huishouden:moe: Kun je het niet zeggen dat je slecht ter been bent of zo:p

Oui
15-02-2009, 21:35
hmmm er blijven weinig opties over. Best gek dat je maar 1 vergunning mag hebben per huishouden:moe: Kun je het niet zeggen dat je slecht ter been bent of zo:p Omdat het te druk wordt als elke auto een parkeervergunning kan krijgen.. Vriend van me had een parkeervergunning aangevraagd. Hij staat op een wachtlijst van 6-12 maanden, waarvan nu 9 zijn verstreken. 300meter van mij vandaan is de volgende parkeerzone(centrum) daar is de wachtlijst 5 jaar. Amsterdam is nogal kl*te in die opzichte.

Shahrazad_aiii
15-02-2009, 21:41
whahaha best erg man.. heb je je rijbewijs zijn die zorgen nog niet over. van auto.. tanken..verzekering en dan een fatsoenlijke parkeerplek kunnen vinden.. kost allemaal tijd/geld/moeite/stressss

moslima_1983
15-02-2009, 21:55
whahaha best erg man.. heb je je rijbewijs zijn die zorgen nog niet over. van auto.. tanken..verzekering en dan een fatsoenlijke parkeerplek kunnen vinden.. kost allemaal tijd/geld/moeite/stressss :moe: