Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mijn bureaublad is spoorloos

chillomeid989
15-02-2009, 16:04

hoi lieve mensen ik heb een raar probleem als ik de pc start en ik typ mijn w8 woord krijg ik alleen de achtergrond te zien. ik zie geen menu ik zie geen startbalk en ook geen pictogrammen als ik met de rechtermuis klik krijg ik niks wiliiiiiiiii ik moet mijn huiswerk maken maar zo gaat het niet lukken ik reageer nu op een andere computer bij een familie lid plzzzzzzz help mee:traan1:

WitteWijk
15-02-2009, 17:02
Hallo, Probeer eens via velige modus op te starten dat doe je door F8 te drukken tijdens het opstarten. En doe eens een systeem herstel terug van voor dat die zo deed.

chillomeid989
15-02-2009, 18:31
dat heb ik ook gedaan maar ik krijg dan een zwarte beeld

Drifter
15-02-2009, 18:36
Doe eens CTRL + ALT + DELETE, Taakbeheer komt tevoorschijn, druk beneden nieuwe taak > typ dan explorer > dan ok

Mourri
15-02-2009, 19:47

Doe eens CTRL + ALT + DELETE, Taakbeheer komt tevoorschijn, druk beneden nieuwe taak > typ dan explorer > dan ok Correctie: het moet explorer. exe zijn

Drifter
15-02-2009, 19:52
Correctie: het moet explorer. exe zijn Dat . exe erachter hoeft niet :goedzo:

chillomeid989
17-02-2009, 09:55
shokran voor jullie tips brothers maar ik heb gedaan met de taakbeheer en klopt ik krijg mijn startpagina te zien en heb ook mijn msn kunnen pakken. maar de bureaublad blijft weg ik wil de pictogrammen en de startbalk maar weet die niet te vinden

Drifter
17-02-2009, 16:44
shokran voor jullie tips brothers maar ik heb gedaan met de taakbeheer en klopt ik krijg mijn startpagina te zien en heb ook mijn msn kunnen pakken. maar de bureaublad blijft weg ik wil de pictogrammen en de startbalk maar weet die niet te vinden Zit je startbalk niet gewoon beneden verstopt ? ff naar boven trekken ?

Mourri
17-02-2009, 18:39
Zit je startbalk niet gewoon beneden verstopt ? ff naar boven trekken ? broeder ik heb het zelf geprobeerd. Als je dat doet dan krijg je Windows verkenner en niet de Bureaublad en de taakbalk.. ZOIETS ONGEVEER http://www.networknet.nl/apps/wp/wp-content/uploads/RodeXkruisopjehardeschijfWindowsVerkenne_12100/clip_image001.png