Bekijk originele versie : mijn bureaublad is spoorloos
chillomeid989
15-02-2009, 16:04
hoi lieve mensen
ik heb een raar probleem
als ik de pc start en ik typ mijn w8 woord
krijg ik alleen de achtergrond te zien.
ik zie geen menu ik zie geen startbalk en ook geen pictogrammen
als ik met de rechtermuis klik krijg ik niks
wiliiiiiiiii ik moet mijn huiswerk maken
maar zo gaat het niet lukken
ik reageer nu op een andere computer bij een familie lid
plzzzzzzz help mee:traan1:
WitteWijk
15-02-2009, 17:02
Hallo,
Probeer eens via velige modus op te starten dat doe je door F8 te drukken tijdens het opstarten.
En doe eens een systeem herstel terug van voor dat die zo deed.
chillomeid989
15-02-2009, 18:31
dat heb ik ook gedaan maar ik krijg dan een zwarte beeld
Doe eens CTRL + ALT + DELETE, Taakbeheer komt tevoorschijn, druk beneden nieuwe taak > typ dan explorer > dan ok
Doe eens CTRL + ALT + DELETE, Taakbeheer komt tevoorschijn, druk beneden nieuwe taak > typ dan explorer > dan ok
Correctie: het moet explorer. exe zijn
Correctie: het moet explorer. exe zijn
Dat . exe erachter hoeft niet :goedzo:
chillomeid989
17-02-2009, 09:55
shokran voor jullie tips brothers
maar ik heb gedaan met de taakbeheer en klopt ik krijg mijn startpagina te zien en heb ook mijn msn kunnen pakken.
maar de bureaublad blijft weg ik wil de pictogrammen en de startbalk maar weet die niet te vinden
shokran voor jullie tips brothers
maar ik heb gedaan met de taakbeheer en klopt ik krijg mijn startpagina te zien en heb ook mijn msn kunnen pakken.
maar de bureaublad blijft weg ik wil de pictogrammen en de startbalk maar weet die niet te vinden
Zit je startbalk niet gewoon beneden verstopt ? ff naar boven trekken ?
Zit je startbalk niet gewoon beneden verstopt ? ff naar boven trekken ?
broeder ik heb het zelf geprobeerd. Als je dat doet dan krijg je Windows verkenner en niet de Bureaublad en de taakbalk..
ZOIETS ONGEVEER
http://www.networknet.nl/apps/wp/wp-content/uploads/RodeXkruisopjehardeschijfWindowsVerkenne_12100/clip_image001.png
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.