Bekijk originele versie : Dr Oz`s groene drankje...
Sellepel
15-02-2009, 14:17
Heeft iemand het weleens gedronken en is het een beetje te doen?
Dr Oz, de ‘huisarts’ van Oprah, drinkt vaak een groen powerdrankje als ontbijt.
Nodig voor 3 tot 4 porties:
2 bekers spinazie
2 bekers komkommer
stronkje selderij
halve theelepel gember
bosje peterselie
2 appels
sap van 1 limoen
sap van ½ citroen
Gooi het allemaal bij elkaar in de blender en je krijgt een drankje met een bijzondere groene kleur.
Niet alleen dr. Oz zweert erbij. Oprah noemt het ‘a glass of fresh’.
Sellepel
15-02-2009, 15:18
niemand...?
Maryam_A
15-02-2009, 15:47
Ik heb dat ook gezien.
Maar volgens mij is dat niet te drinken
Sellepel
15-02-2009, 15:54
alles went...al het goors wat ik in mijn gezicht heb gestopt...als het gezond is, drink ik het met alle liefde...
heeft iemand nog recepten voor lekkere groentesapjes...ben de wortelsapjes een beetje zat....
NADIAATJE_
15-02-2009, 22:19
Up,,
Wat vOor effect heeft die sapje van dr Oz, val je er van af Ofso..?
Sunshine__007
15-02-2009, 23:52
Spinazie, voor in de ochtend? IEUW?! :stoned:
Experience
16-02-2009, 02:45
Wów, dat is wel erg extreem maar ik heb nog wel een recept.
Ingredienten
4 - kiwi's
2 - peren
1/2 - mango's
100gr - aarbeien
6 - sinaasappels
150ml - karnemelk
Materialen
hoog langwerpig bakje
stamper
Bereiden
Pers de sinaasappels uit.
Je doet een scheutje karnemelk, de geperste sinaasappels, 25 gr. aardbeien, wat mango, 1/2 peer en 1 kiwi in het hoge langwerpig bakje en stamp het hele geheel tot een prutje.
Giet dit in een glas. En drink ze!
verse appelsien- citroen- pompelmoessap...! zalig gewoon!
appel + wortelsap= heerlijk
wortel + appel + selder= lekker (valt mee)
komkomer + selder = wennen
komkomersap is ook lekker
fruit met magere yoghurt vind ik zalig
Sellepel
16-02-2009, 09:54
fruit met yoghurt is inderdaad echt superlekker...
en fruitsapjes zijn niet zo moeilijk te combineren, omdat dat meestal toch wel lekker is..
maar groentesap...is echt lastig joh om combinaties te vinden die ergens naar smaken...ik probeer manieren te bedenken om wat meer groenten binnen te krijgen en die sapjes zijn wel een goede methode...dus als iemand nog receptjes heeft...graag...
fruit met yoghurt is inderdaad echt superlekker...
en fruitsapjes zijn niet zo moeilijk te combineren, omdat dat meestal toch wel lekker is..
maar groentesap...is echt lastig joh om combinaties te vinden die ergens naar smaken...ik probeer manieren te bedenken om wat meer groenten binnen te krijgen en die sapjes zijn wel een goede methode...dus als iemand nog receptjes heeft...graag...
ik had een boekje me allemaal verschillende soorten sapjes enz.. Maar ben die kwijt kzal het is terug zoeken :goedzo:.
Vooral wortel vind ik gezond krijg ik een mooi kleurtje van :D
Sellepel
16-02-2009, 10:13
ik had een boekje me allemaal verschillende soorten sapjes enz.. Maar ben die kwijt kzal het is terug zoeken :goedzo:.
Vooral wortel vind ik gezond krijg ik een mooi kleurtje van :D
ja...dat zou wel leuk zijn als je dan wat kan plaatsen...Ik heb gezocht via google...maar kan niets vinden joh....
ja...dat zou wel leuk zijn als je dan wat kan plaatsen...Ik heb gezocht via google...maar kan niets vinden joh....
wel daarin had je echt rare combi maar uiteindelijk viel de smaak best wel mee.. Ik maakte wel vaak sapjes omdak geen groente lust.. Dus vond het zo wel beter om toch groenten binnen te krijgen :D
amsterdamgirl
16-02-2009, 22:12
Ik ben 1 en al organic enzo, maar dit drankje gata me te ver.
Halima29
16-02-2009, 22:15
Noti.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.