Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik wilde er alleen even op terugkomen

iki_mocro
24-03-2004, 13:45

Aboe Hurayra verhaalt dat de Profeet, God's zegen en vrede zij met hem, gevraagd werd: "Wat zal de meeste mensen in het Paradijs brengen?" Hij antwoordde: "Vrees voor God en een goed karakter." Men vroeg Hem: "Wat zal de meeste mensen in de Hel brengen?" Hij antwoordde: "Hun mond en hun geslachtsdelen." (at-Tirmidhie) ps: heb de topic over Cyhaan verwijderd, ik ga niet er niet meer op in en biedt hierbij mij excuses aan als ik mensen heb gekwetst.

jamilatje2002
24-03-2004, 13:48
he complimente van me!!!! dat heb je goed gedaan. Ga zo door.... er zullen veel mensen hiervan leren. ik probeer nu al op mijn woorden te letten. gr,

iki_mocro
24-03-2004, 13:49
Origineel gepost door jamilatje2002 he complimente van me!!!! dat heb je goed gedaan. Ga zo door.... er zullen veel mensen hiervan leren. ik probeer nu al op mijn woorden te letten. gr, goed zo meis :zwaai:

iki_mocro
24-03-2004, 14:35
ik kan me alleen om sommige topics echt druk maken...moet ik maar eens afleren..ik ken die people niet eens

ik_oke_is
24-03-2004, 14:39

Origineel gepost door iki_mocro Aboe Hurayra verhaalt dat de Profeet, God's zegen en vrede zij met hem, gevraagd werd: "Wat zal de meeste mensen in het Paradijs brengen?" Hij antwoordde: "Vrees voor God en een goed karakter." Men vroeg Hem: "Wat zal de meeste mensen in de Hel brengen?" Hij antwoordde: "Hun mond en hun geslachtsdelen." (at-Tirmidhie) ps: heb de topic over Cyhaan verwijderd, ik ga niet er niet meer op in en biedt hierbij mij excuses aan als ik mensen heb gekwetst. zo schattig !! :maf:

iki_mocro
24-03-2004, 14:40
Origineel gepost door ik_oke_is zo schattig !! :maf: schattig :confused: ?

ik_oke_is
24-03-2004, 14:53
Origineel gepost door iki_mocro schattig :confused: ? jah ik vind dat schattug van u da ge dat zo zegt :o

iki_mocro
24-03-2004, 14:54
Origineel gepost door ik_oke_is jah ik vind dat schattug van u da ge dat zo zegt :o thanx...... :D