Bekijk originele versie : te lang ongesteld
hallo Dames,
lief dat jullie mijn issue even willen bekijken, ik zit met het volgende... ik ben namenlijk al kei lang ongesteld al bijna een maand elke dag!! en het is gewoon elke dag even veel bloed niet dat het minder word. nu is het probleem dat ik door al dat bloedverlies gewoon moe word, als ik de trap op loop moeten op het midden gewoon even stoppen omdat ik niet meer kan!! ik heb de dokter gebeld en die zei "het is waarschijnlijk een doorbraak bloeding en dat gaat vanzelf over" maar een maand lijkt me toch echt te veel niet??? en het ziet er ook niet naar uit dat het ooit gaat stoppen want het bloeden word er ook niet minder op!! en dit allemaal terwijl ik de pil wel gewoon slikken die ik ook slik juist om regelmatig ongesteld te zijn... ik heb de dokter gebeld en die zegt dat het een doorbraak bloeding is en dat het normaal is........ maar is het wel echt normaal ?? elke dag zoveel bloedverliezen een maand lang ?? en wat kan ik hieraan doen
heeft een van jullie hier ervaring mee misschien ?
kusjes
youssra.el
15-02-2009, 14:14
Ik zou toch maar terug gaan naar de dokter.
dankjullie wel voor jullie reactie!! en ik zou inderdaad bloedarmoede kunnen hebben, ik slaap nu en ben erg moe. ik ga om half 9 slapen na gtst uiterraard, en moet dan om 6 uur weer dr uit maar dan ben ik nog steeds kapot...
en nog een vraagje ik ben sindskort verhuisd en mijn huisarts is meer dan 100 km hiervandaan maar heb nog geen nieuwe gezocht kan ik hier ook naar het ziekenhuis gaan ?? dus in een andere woonplaats dan waar ik woon ??:S
Fatma352
15-02-2009, 14:55
Als je net aan de pil bent dan is het normaal dat je de eerste 3 maanden doorbraakbloedingen hebt. Mocht het langer aanhouden dan zou je toch van pil moeten veranderen die beter bij jou past.
Je kan niet zomaar naar het ziekenhuis. Zoek eerst een nieuwe huisarts of ga als passant naar een huisarts dicht bij jou in de buurt.
Suc6
tamazight_girl1
15-02-2009, 19:15
je moet inn ieder geval gezond eten :)
waterijs
15-02-2009, 20:59
nee lieverd, is niet normaal. een doorbraakbloeding voor iemand die de pil slikt duurit meestal 3 tot 5 dagen. door de pil bloed je zelfs minder.
ga terug naar de dokter en laat je heel goed onderzoeken lieverd. desnoods vraag je een verwijzing naar een vrouwelijke genecoloog die ook daar beneden binnen moet controleren. monstertjes nemen, onderzoek doen naar baarmoederhals kanker enzo.? over dat laatste zeg ik niet dat je dat hebt, maar alle onderzoek is welkom . laat het het niet hierbij zitten.
mag ik je wat vragen? heb je een man? ben je getrouwd? als dat zo is moet je het er zkere niet bij zitten.je weet toch hoe die mannen zijn.
dus maak per direkt een afspraak. veel goeds inchallah
ladyalhouceima
15-02-2009, 23:50
mss bloedarmoede
Broeder_Toufiq
15-02-2009, 23:53
hallo Dames,
lief dat jullie mijn issue even willen bekijken, ik zit met het volgende... ik ben namenlijk al kei lang ongesteld al bijna een maand elke dag!! en het is gewoon elke dag even veel bloed niet dat het minder word. nu is het probleem dat ik door al dat bloedverlies gewoon moe word, als ik de trap op loop moeten op het midden gewoon even stoppen omdat ik niet meer kan!! ik heb de dokter gebeld en die zei "het is waarschijnlijk een doorbraak bloeding en dat gaat vanzelf over" maar een maand lijkt me toch echt te veel niet??? en het ziet er ook niet naar uit dat het ooit gaat stoppen want het bloeden word er ook niet minder op!! en dit allemaal terwijl ik de pil wel gewoon slikken die ik ook slik juist om regelmatig ongesteld te zijn... ik heb de dokter gebeld en die zegt dat het een doorbraak bloeding is en dat het normaal is........ maar is het wel echt normaal ?? elke dag zoveel bloedverliezen een maand lang ?? en wat kan ik hieraan doen
heeft een van jullie hier ervaring mee misschien ?
kusjes
salaam alaikoem
ik heb eerst een vraag aan u voordat ik een antwoord wil geven wat mogelijk een oorzaak kan zijn. deze vraag heeft betrekking namelijk op mijn antwoord .
bent u getrouwd?
dankjullie wel voor jullie reactie!! en ik zou inderdaad bloedarmoede kunnen hebben, ik slaap nu en ben erg moe. ik ga om half 9 slapen na gtst uiterraard, en moet dan om 6 uur weer dr uit maar dan ben ik nog steeds kapot...
en nog een vraagje ik ben sindskort verhuisd en mijn huisarts is meer dan 100 km hiervandaan maar heb nog geen nieuwe gezocht kan ik hier ook naar het ziekenhuis gaan ?? dus in een andere woonplaats dan waar ik woon ??:S
Sinds, wanneer heeft bloedarmoede te maken met je ongesteldheid? :wat?!:
Ga langs je huisarts, begrijp niet dat je dat niet meteen direct doet. I.p.v. nog een topic te openen! Ik bedoel een maand lang ongesteld worden, ieuwl.. :jammer:
rahmatullah
16-02-2009, 16:13
nee lieverd, is niet normaal. een doorbraakbloeding voor iemand die de pil slikt duurit meestal 3 tot 5 dagen. door de pil bloed je zelfs minder.
ga terug naar de dokter en laat je heel goed onderzoeken lieverd. desnoods vraag je een verwijzing naar een vrouwelijke genecoloog die ook daar beneden binnen moet controleren. monstertjes nemen, onderzoek doen naar baarmoederhals kanker enzo.? over dat laatste zeg ik niet dat je dat hebt, maar alle onderzoek is welkom . laat het het niet hierbij zitten.
mag ik je wat vragen? heb je een man? ben je getrouwd? als dat zo is moet je het er zkere niet bij zitten.je weet toch hoe die mannen zijn.dus maak per direkt een afspraak. veel goeds inchallah
dag een :rolleyes:
dag twee :(
dag drie :traan1:
dag vier :jammer:
dag vijf :maf:
dag zes :kwaad:
dag 8 :goedzo: want de buurvrouw is langs geweest toen zij naar de dokter ging hahaha nee grapje meis, dit zal je niet gebeuren. Ik probeer zo je onderwerp te uppen.
Een oud klasgenoot heeft het ook gehad een maand lang. Maar het stopte daarna wel. Weet niet hoe dit kwam, maar ze moest ook aan de pil.
InshaAllah komt het goed. Goed eten en rusten.
Volgens mij wordt je hier wel moe van, vraag een second opinion bij een andere huisarts.
Experience
17-02-2009, 02:55
Ga anders langs een gynaecoloog.
salaam
het kan ook dat je cyste hebt,doordat je zolang bloed.
zoek een gynacoloog en vlug voor je flauw valt op straat of ergens anders.
miss_ouarzazate
17-02-2009, 10:35
salaam alaikoem
ik heb eerst een vraag aan u voordat ik een antwoord wil geven wat mogelijk een oorzaak kan zijn. deze vraag heeft betrekking namelijk op mijn antwoord .
bent u getrouwd?
hoezo getrouwd? denk je aan een geslachtsziekte?
veel dingen met ijzer eten, voor de slapheid
dag meis
ik had dit de vorige maand ook
ik ben nar de dokter geweest
heb een andere pil gekegen en het
ging meteen goed
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.