Bekijk originele versie : Marokkanen zijn CRAZYYYYYYYY!!
Herinner je nog dat paard in Amsterdam Noord dat was aangerand door een marokkaan?
Herinner je nog de sigarenboer die neergeknald was door Nourredinne A.
Herinner je nog dat marokkaanse meisje die voor de snel tram geduwd was door een marokkaanse meisje?
Herinner je nog die vader die zijn dochter neerstak?
Marokkanen zijn gewoon CRAAAAAAAAAAAAAAZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY er ontbreekt gewoon een gen bij sommige marokkanen. (Komt er van als je in de familie trouwt :D :D :D )
Origineel gepost door MissHajar
jahh die marokaanse meisje die die andere omver had geduwd heb ik wel gehoord was lang geleden en ging om een jongen!!:jammer: sorry hoor maar ze beginnen net die antiliaanse meisjes te worden vechten om een jongen!! hahaha dood en DOOD zonde:D
en wat ik net opgenoemd heb is alleen in amsterdam gebeurd laat staan in die crazy dorpjes, waar alles stil gehouden wordt.
mimi_tangaouia
28-10-2002, 21:59
Origineel gepost door Teaser
en wat ik net opgenoemd heb is alleen in amsterdam gebeurd laat staan in die crazy dorpjes, waar alles stil gehouden wordt.
sorry Teaser maar jij bent zelfs zo krazyy ziek in je hoofd
mimi
Er was een keer een deurwaarder voor drie dagen vermist. Hij was voor het laatst gesignaleerd bij een marokkaanse gezin, waar hij wat apparatuur kwam op halen. Na drie dagen had de politie hem uit de kast van de marokkaanse gezin gehaald. Op de vraag wat vond je het ergst antwoordde hij, de moeder was het ergste, ze was boos dat ik de televisie kwam ophalen. Hij liet blauwe plekken zien van al het geknijp!
Fatomaat
28-10-2002, 22:21
Origineel gepost door Teaser
Herinner je nog dat paard in Amsterdam Noord dat was aangerand door een marokkaan?
Herinner je nog de sigarenboer die neergeknald was door Nourredinne A.
Herinner je nog dat marokkaanse meisje die voor de snel tram geduwd was door een marokkaanse meisje?
Herinner je nog die vader die zijn dochter neerstak?
Marokkanen zijn gewoon CRAAAAAAAAAAAAAAZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY er ontbreekt gewoon een gen bij sommige marokkanen. (Komt er van als je in de familie trouwt :D :D :D )
Is er echt een paard aangerand? My god hier moet echt een milieuactivist aan te pas komen.
Origineel gepost door Fatomaat
Is er echt een paard aangerand? My god hier moet echt een milieuactivist aan te pas komen.
Pistole paultje, nederlands bekendste paarden vriend had een belonging uitgegeven om de dader te pakken. dank zij hem is hij ook gepakt en PP had hem ook in elkaar laten slaan door een paar grote kerels, die Marokkaan, moest eerst de ziekenhuis in voordat hij voor kon komen.
Fatomaat
28-10-2002, 22:33
Maar hoe is het dan afgelopen met het paard? Loopt die langs bij de dierenpsychiater? dat zouden meer mensen moeten doen
Maar hoe is het dan afgelopen met het paard? Loopt die langs bij de dierenpsychiater? dat zouden meer mensen moeten doen
weet ik niet? ik was ook vergeten te zeggen dat die gozer hem probeerde op te hangen. hahahaha een paard van 400 kilo, maar dat is denk ik wat de media er van maakte.
Fatomaat
28-10-2002, 22:50
Ach ja ik begrijp wat je bedoelt als het een Nederlander was dan werd het vast bestempeld als paardrijlessen. Damn media circus :belgie:
Ach ja ik begrijp wat je bedoelt als het een Nederlander was dan werd het vast bestempeld als paardrijlessen. Damn media circus :belgie:
Als de Telegraaf de krant van wakker Nederland is, blijf ik liever slapen.
Amira010
28-10-2002, 22:57
Die jongen uit Noord was psychisch niet in orde dat was in heel amsterdam bekend, Hij moest eigenlijk allang bij een psychiater lopen.
Fatomaat
28-10-2002, 22:58
Ja is maar beter ook Teaser dan hoef je je haar ook niet meer te fatsoeneren.
BTW hoe ga je dat oplossen met die nieuwe avatar maten, zo'n hoofd da past toch nooit daarin?
Fatomaat
28-10-2002, 23:05
Origineel gepost door Amira010
Die jongen uit Noord was psychisch niet in orde dat was in heel amsterdam bekend, Hij moest eigenlijk allang bij een psychiater lopen.
Ja nou ik ken nog een halve gemeenschap met een achtelijke cultuur. Denk maar dat ik psychologie ga studeren ofsho. Potje rijk worden en opklimmen in de sociaal-economische klasse, voorzorgsmaatregelen nemen voor het nageslacht. Hmmmm goed plan.
Is er wat veranderd dan met de nieuwe avatar.
die jongen was zwaar gestoord, ik denk niet dat een psychiater hem nog kan beter maken.
Fatomaat
28-10-2002, 23:24
Wel bijblijven hoor. Je haar moet eraf vriend i.p.v. 100x100 wordt het 64x64 dus geen ruimte voor je ochtendkapsel. Maar dat maakt opzich niet uit hoor binnenkort loopt iedereen hier met een Pimkapsel. Just go with the flow.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.