Bekijk originele versie : stacker 4 Fatburner
Sellepel
15-02-2009, 11:47
Ik eet regelmatig, eet gezond, drink veel water, en sport hierbij...afvallen gaat goed en dit is uiteraard de meest gezonde manier van afvallen...maar...
Ik heb stacker 4 gehaald...en ik zou het wel willen gebruiken als ondersteuning....bv 1 tabletje per dag als energieboost voor het sporten...maar ik heb er zoveel over gelezen dat ik niet echt weet wat ik ervan moet vinden...vind het een beetje eng...je schijnt er allerlei bijwerkingen van te kunnen krijgen...hartkloppingen etc etc...
Ik lees van alles, de een vind het maar eng spul en de ander vind het helemaal geweldig en heeft er baat bij gehad...
Heeft iemand hier ervaring mee?
Sellepel
15-02-2009, 11:48
Stacker 4: Krachtigste vetverbrander ooit!
Stacker is al jarenlang de meest populaire ververbrander met stacker 4 al sinds 2005 bovenaan alle ranglijsten. Stacker 4 is de nieuwste stacker van NVE Pharmaceuticals en werkt beter dan al zijn voorgangers. Stacker 4 is vrij van Ephedra en maakt al je afslankwensen waar.
Stacker 4 verhoogt je natuurlijke stofwisseling waardoor je veel meer energie verbrandt. De ingenomen calorieën worden niet meer omgezet in vetreserve maar daadwerkelijk verbruikt waardoor je niet meer langzaam aankomt maar juist afvalt. Een bijkomend effect van Stacker 4 is dat je er een flinke energieboost van krijgt en het hongergevoel wegneemt. Dus niet langer last van dat futloze gevoel maar fit en energiek.
Het unieke effect van Stacker 4 wordt veroorzaakt door hoge doseringen cafeïne, guarana, groene thee extract en Yerba Mate. Daarnaast is stacker 4 zo gefabriceerd dat het alleen vet verbrandt tijdens het afvallen en de spiermassa met rust laat.
Waarom zijn er verschillende soorten Stackers ?
Stacker 2 is gemaakt voor mensen die op een rustige manier willen afvallen, dit produkt was de eerste zonder ephedra. Als gevolg van een wetswijziging welke verbied om ephedra houdende supplementen vrij te verkopen/kopen werden de fabrikanten genoodzaakt om ephedra vrije supplementen te ontwikkelen. NVE Pharmaceuticals is erin geslaagd om de lijn Stackers uit te breiden naar 3 ephedra vrije produkten. Stacker 3 werkt als fatburner en fatblocker en Stacker 4 is de meest krachtige fatburner van de serie Stackers.
Gebruik
Neem 1 capsule Stackers 4 Ephedra Free in met voldoende water na elke maaltijd. De maximale dosering is 3 capsules per dag.
Papa_prinses
15-02-2009, 11:50
van waar heb jij het besteld of gehaald
Sellepel
15-02-2009, 11:56
bodystore.nl
Heb jij er ervaring mee?
Sellepel
15-02-2009, 12:14
van waar heb jij het besteld of gehaald
ga je het bestellen? Wacht op zijn minst even reacties af van leden hierzo?
Als je het eng vind waarom kopen :confused:
Papa_prinses
15-02-2009, 12:29
ga je het bestellen? Wacht op zijn minst even reacties af van leden hierzo?
:o nee, k wacht wel af op de reacties
Sellepel
15-02-2009, 12:31
Ik hoor net van iemand dat het tyfuszooi is en dat het toch niet werkt omdat de ephedra eruit is gehaald. Dus tja ik weet het ook niet hoor....
Sellepel
15-02-2009, 12:32
Als je het eng vind waarom kopen :confused:
Ik ben een echte vrouw...impulsaankoop..:hihi: zo kwam ik gisteren thuis met een nieuwe lamp....omdat ik em zo mooi vond...ik weet alleen nog niet waar ik em ga neerzetten..:maf:
Nou ik zou het niet gebruiken als de andere methode goed werkt en ook nog gezond is
Ik hoor net van iemand dat het tyfuszooi is en dat het toch niet werkt omdat de ephedra eruit is gehaald. Dus tja ik weet het ook niet hoor....
:jammer: stackers zijn rotzooi! Echt spijt dat ik het ooit heb gebruikt!
:moe: Ik heb jaren geleden Stacker 2 gebruikt, met Ephedra. En dat is eigenlijk het bestandsdeel wat zorgt voor hoge vetverbranding en die energieboost. Sinds die 'verboden' is in NL heb ik nooit meer een Fatburner gevonden die dat gevoel kon evenaren :hihi: en die pillen zijn verslavend...
PS. blijf bij sporten! En gezond eten. Mijn metabolisme was zo naar de kl*te na het stoppen met die pillen dat ik alsnog veel was bijgekomen :rolleyes:
Papa_prinses
15-02-2009, 12:47
Stackers 3 zijn goed maar die mogen niet meer verkocht worden!
Dat doen ze niet zomaar:o
Sellepel
15-02-2009, 13:26
:jammer: stackers zijn rotzooi! Echt spijt dat ik het ooit heb gebruikt!
:moe: Ik heb jaren geleden Stacker 2 gebruikt, met Ephedra. En dat is eigenlijk het bestandsdeel wat zorgt voor hoge vetverbranding en die energieboost. Sinds die 'verboden' is in NL heb ik nooit meer een Fatburner gevonden die dat gevoel kon evenaren :hihi: en die pillen zijn verslavend...
PS. blijf bij sporten! En gezond eten. Mijn metabolisme was zo naar de kl*te na het stoppen met die pillen dat ik alsnog veel was bijgekomen :rolleyes:
tja...de eeuwige strijd he...
goed van je dat je zoveel bent afgevallen joh...gebruik je helemaal geen andere supplementen ter ondersteuning van je dieet?
tja...de eeuwige strijd he...
goed van je dat je zoveel bent afgevallen joh...gebruik je helemaal geen andere supplementen ter ondersteuning van je dieet?
ik ben 12 kg gezond afgevallen(tussen januari 2008 - juli 2008) toen woog ik 85. Met ramadan enzo bijgekomen tot 87 kg. Vanaf december heb ik het cambridge dieet gedaan(3 maaltijden vervangen met shakes,soepen,repen of pap)
En nu even 'pauze' (vanaf donderdag) en maandag ga ik dan weer verder met cambridge dieet(heb nog producten voor 4 dagen) en daarna stap ik over naar Weight Care. :o en ik sport regelmatig, maar gebruik geen voedingssupplementen meer, heb me lesje geleerd :maf:
Sellepel
15-02-2009, 13:42
ik ben 12 kg gezond afgevallen(tussen januari 2008 - juli 2008) toen woog ik 85. Met ramadan enzo bijgekomen tot 87 kg. Vanaf december heb ik het cambridge dieet gedaan(3 maaltijden vervangen met shakes,soepen,repen of pap)
En nu even 'pauze' (vanaf donderdag) en maandag ga ik dan weer verder met cambridge dieet(heb nog producten voor 4 dagen) en daarna stap ik over naar Weight Care. :o en ik sport regelmatig, maar gebruik geen voedingssupplementen meer, heb me lesje geleerd :maf:
dat is toch gigantisch duur, om constant aan de gang te zijn met maaltijdshakes, etc etc...
het is wel makkelijk en je krijgt wel alles binnen wat je nodig hebt met weinig calorieen, maar ik heb me er nooit aan gewaagd, omdat ik het gewoon belachelijk duur vind...met gezond eten lukt het ook wel...toch...Er zijn zoveel manieren en hulpmiddelen...als dat voor jou werkt..waarom niet...:goedzo: veel succes nog
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.