Bekijk originele versie : Ik snap het allang niet MEER, SNIK SNIK SNIK!!!
Moge ALLAH hen behoeden tegen het kwaad!
Ik snap de wereld allang niet meer.
Alvorens ik de discussie open, wil ik het volgende aan de kaak stellen.
1) WIE BEZET DE GEBIEDEN VAN DE PALESTIJNEN ALS DE GAZASTROOK, JERUZALEM etc. SINDS 1967?
2) MAG ER VERZET GEBODEN WORDEN TEGEN DEZE LANDSBEZETTINGEN???
3) ZOJA, MAG ER DAN GEWELD GEBRUIKT WORDEN ALS MEN JE LAND BEZET?
4) 37 jAAR LANG BEZETTING, 37 JAAR LANG OVERLEGD, MAG ER NU DAN BESLOTEN WORDEN OM WAPENS OP TE PAKKEN EN TE STRIJDEN TEGEN DE BEZETTERS (= NOG TE ZACHT UITGEDRUKT, WELLICHT KAN IK SPREKEN OVER TERRORISTISCHE AUTORITEITEN VAN ISRAEL)
5) IRAK KREEG EEN PAAR MAANDEN DE TIJD KOEWEIT TE VERLATEN EN ISRAEL MOET NA 37 JAAR NOG STEEDS HET LAND VAN DE PALESTIJNEN NIET VERLATEN.
IK HEB DE ANTWOORDEN AL KLAAR LIGGEN.
DE INTERNATIONALE GEMEENSCHAP, SAMEN MET DE PALESTIJNEN EN SAMEN MET DE VN EEN AANVAL UITVOEREN OP ISRAEL MET ALS DOEL PALESTINA TE BEVRIJDEN!!!!!!
MOGE ALLAH DE PALESTIJNEN BEHOEDEN TEGEN HET KWAAD VAN DE ISRAELISCHE AUTORITEITEN.
AMIN AMIN AMIN!!!!!.
Origineel gepost door Djoelaibib
Ik snap de wereld allang niet meer.
Doe geen poging,
leef je leven,
bouw een gezinnetje op,
en blijf bidden voor een betere toekomst,
voor degenen die dagelijks vernederd , verkracht, uitgebuit en vermoord worden.
;)
Origineel gepost door grendel
Doe geen poging,
leef je leven,
bouw een gezinnetje op,
;) AMIN
ik_oke_is
24-03-2004, 13:47
al zoveel jaren kookt de moslimwereld;
de eerste barsten zijn er nu al ,
allah oe a3lam wat er allemaal gaat komen ...
Origineel gepost door Djoelaibib
Doe geen poging,
leef je leven,
bouw een gezinnetje op,
Bedoel je in de bezette gebieden van de Palestijnen, want daar gebeurd het ook door de Israelische autoriteiten.
Ja, onder andere.
Naast het bidden kun je de vele actiegroepen voor Palestina financieel en op andere (niet-gewelddadige) manieren steunen.
;)
Het is vooral de arabische wereld die kwaad is over wat Israel allemaal doet.
Waarom is de arabische wereld niet allang Israel binnengevallen om de Palestijnen te bevrijden?
AAAbracadaver
24-03-2004, 15:05
Origineel gepost door tonk
Het is vooral de arabische wereld die kwaad is over wat Israel allemaal doet.
Waarom is de arabische wereld niet allang Israel binnengevallen om de Palestijnen te bevrijden?
Tonk ik denk dat je de afgelopen 50 jaar iets gemist hebt.
Zowel in 1948, 1967 als 1973 hebben ze het geprobeerd.
Origineel gepost door Abracadaver
Tonk ik denk dat je de afgelopen 50 jaar iets gemist hebt.
Zowel in 1948, 1967 als 1973 hebben ze het geprobeerd.
Oei, geschiedenis is niet mijn sterkste punt...
Maar dat mislukte dus steeds? Je zou toch denken dat als de hele arabische wereld een vuist maakt, dat dan Israel wel onder de voet gelopen kan worden.
AAAbracadaver
24-03-2004, 15:12
Origineel gepost door tonk
Oei, geschiedenis is niet mijn sterkste punt...
Maar dat mislukte dus steeds? Je zou toch denken dat als de hele arabische wereld een vuist maakt, dat dan Israel wel onder de voet gelopen kan worden.
Samenwerken bleek in het verleden en ook in het heden geen sterk punt. Moslims zijn niet zo een als zij ons wel eens willen doen geloven.
Verder vocht Israel met de rug tegen de muur / zee en dat maakt je iets feller. Later beschikten ze simpelweg ook over beter materieel en een beter getrained leger.
Nu heeft enkel Iran nog de wil en Egypte de middelen om Israel aan te vallen. Dus van hun omgeving hebben ze weinig te vrezen.
Vergeet verder niet dat de Arabische landen nooit veel op hebben gehad met het idee van een Palestijnse staat. Jordanie alleen al heeft meer Palestijns bloed aan zijn handen dan Israel.
De Palestijnen zijn ook voor de Arabieren niet meer dan een stel pionnen in het spelletje schaak tegen Israel.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.