Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is jouw reden om af te vallen?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Amina21
15-02-2009, 10:42

Vertel jouw reden... Misschien dat we elkaar motiveren :goedzo:

Nora19
15-02-2009, 10:47
Leuk :goedzo: Ik zou graag wat willen afvallen zodat ik in de zomer goed in mijn lijf voel. Voor je het weet gaan we al naar marokko En wat is jouw reden Amina??

Amina21
15-02-2009, 11:07
Na mijn zwangerschap ben ik 10 kilo erbij gekomen. En ik wil er alles aan doen om deze af te krijgen. Mijn man is nu op reis, dus ik wil dat ik die 10 kilo eraf krijg voordat hij komt:D

Nora19
15-02-2009, 11:56
Ja dat is inderdaad een goeie reden. Ik ben nog niet getrouwd, dus dat soort problemen heb ik ook nog niet :hihi: Maar wat leuk zeg, hoe lang is je man dan weg. Als hij terugkomt zal hij zeker wel blij zijn :D

Marociia_c
15-02-2009, 12:00

- Voor mezelf -Dat ik leuke jurkjes truitjes aan kan zonder die buik.:moe: -Dan voel ik me prettiger en lekkerder in me vel.

Nora19
15-02-2009, 12:03
- Voor mezelf -Dat ik leuke jurkjes truitjes aan kan zonder die buik.:moe: -Dan voel ik me prettiger en lekkerder in me vel. Dat zijn inderdaad goeie redenen. Daarvoor doe ik het eigenlijk ook. Vooral in de zomer zijn die jurkjes supermooi :love:

Marociia_c
15-02-2009, 12:28
Dat zijn inderdaad goeie redenen. Daarvoor doe ik het eigenlijk ook. Vooral in de zomer zijn die jurkjes supermooi :love: Ja en dat je buikje en heupe niet in de weg zitten uff:moe:

Amina21
15-02-2009, 12:41
Ja dat is inderdaad een goeie reden. Ik ben nog niet getrouwd, dus dat soort problemen heb ik ook nog niet :hihi: Maar wat leuk zeg, hoe lang is je man dan weg. Als hij terugkomt zal hij zeker wel blij zijn :D Haha inderdaad. Maar hij is wel lief hoor...Hij heeft niks gezegd over mijn uiterlijk, maar nog eventjes dan zegt hij er wel wat van:hihi: Dus ik moet er nu echt wat aan doen. Mijn man is 3 weken weg. Ik mis hem heel erg:o . Dat maakt het afvallen niet makkelijker op:traan1: - Voor mezelf -Dat ik leuke jurkjes truitjes aan kan zonder die buik.:moe: -Dan voel ik me prettiger en lekkerder in me vel. Hihi vervelend als je een jurkje niet meer aan kan :moe:

Marociia_c
15-02-2009, 14:42
Haha inderdaad. Maar hij is wel lief hoor...Hij heeft niks gezegd over mijn uiterlijk, maar nog eventjes dan zegt hij er wel wat van:hihi: Dus ik moet er nu echt wat aan doen. Mijn man is 3 weken weg. Ik mis hem heel erg:o . Dat maakt het afvallen niet makkelijker op:traan1: Hihi vervelend als je een jurkje niet meer aan kan :moe: ik kan wel jurkjes aan maar dan zie je me buik dan staat da niet leuk:moe: :moe:

Amina21
15-02-2009, 14:44
ik kan wel jurkjes aan maar dan zie je me buik dan staat da niet leuk:moe: :moe: Dan hoef ik het jurkje meestal niet aan:hihi:

Marociia_c
15-02-2009, 14:46
Dan hoef ik het jurkje meestal niet aan:hihi: ik draag meestal die A-lijn modellen:hihi:

Amina21
15-02-2009, 14:48
ik draag meestal die A-lijn modellen:hihi: :lol: hoelang wilde je dat volhouden?

MissFatty
15-02-2009, 19:00
1 - gezondheid 2 - zekerder voelen 3 - leukere kleding

mezoena
15-02-2009, 22:09
ik was vroeger alltijd zo dik ' ik ben gewooon van mijn 9'begonnen met sporten en veel bewegen en het wilde ook nooit werken maar als je klein bent dant boeit het je niet teminste toen ik 9 was boeite me niet pas toen ik in groep8 zat deed ik steeds meer me best want toen pas voelde ik het iedereen had leuke kleding ensoo en ik niet maar nu ben ik 17 en heb me ideale gewicht en daar ben ik wel heel erg blij mee. nu ben ik gezonder dan vroeger en draag leuker kleding enso daar ben ik wel heel erg blij mee:D

Amina21
15-02-2009, 22:15

1 - gezondheid 2 - zekerder voelen 3 - leukere kleding Erg he, dat we ons alleen zekerder wanneer weer we ons dun voelen Maar goed dat je jouw gezondheid op nummer 1 zet:goedzo: ik was vroeger alltijd zo dik ' ik ben gewooon van mijn 9'begonnen met sporten en veel bewegen en het wilde ook nooit werken maar als je klein bent dant boeit het je niet teminste toen ik 9 was boeite me niet pas toen ik in groep8 zat deed ik steeds meer me best want toen pas voelde ik het iedereen had leuke kleding ensoo en ik niet maar nu ben ik 17 en heb me ideale gewicht en daar ben ik wel heel erg blij mee. nu ben ik gezonder dan vroeger en draag leuker kleding enso daar ben ik wel heel erg blij mee:D Dat lijkt me erg, dat jouw kinderjaren eraan lijd. Het was zeker vallen en opstaan om jouw ideale gewicht te bereiken Goed van je:goedzo:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7