Bekijk originele versie : wat heb je nooit gedaan in je leven?
salem u3alikum broeders en zusters
hier komen aantal vragen of opmerkingen over uw zelf
Ik heb nooit gerookt, gedronken en zelf geen vriendje gehad. Niet dat ik geen vriendjes kan krijgen hoor.
In deze Maatschappij is dat denk ik voor veel mensen moeilijk vol te houden. Je hebt mensen die zich snel laten beinvloeden door anderen.
En wat jongens betreft meisjes laten zich te snel verleiden ..alle mooie praatjes worden gelooft en ja..dan komen de problemen..
Ik ben gelukkig sterk...Hemdoeleh...
ik heb alles gedaan wat god verboden heeft haha....nee hoor het was een grapje, ik ben een engel ik heb nooit iets gedaan wat een moslima niet mag doen...........
DintelOx
29-10-2002, 11:07
ik heb gedaan wat ik heb gedaan waarom ik dat gedaan heb is omdat het gedaan moest worden gedaan, dus deed ik de dingen die gedaan moesten worden nu ik dat allemaal gedaan heb, weet ik dat ik gedaan heb wat gedaan moest worden.. maar nu wil je zeker weten wat ik allemaal gedaan heb he?
nou komt ie ik heb gedaan FLIP MAAAAAAAR
haha......je bent weer bezig zie ik....we begrijpen je helemaal haha
ik heb nooit gedronken en nooit gerookt en nooit een vriendje gehad wel 1x met iemand gezoend
jah ik weet ik ben er ook niet trots op
mimi3000
29-10-2002, 13:21
ach wat maakt het uit wat je hebt gedaan, als je er maar spijt van hebt. wehehehehehe.
Origineel gepost door nima
ik heb nooit gedronken en nooit gerookt en nooit een vriendje gehad wel 1x met iemand gezoend
jah ik weet ik ben er ook niet trots op
Precies hetzelfde.. ik heb er ook spijt van.. heel veel eigenlijk..
Verder nooit gedronken en nooit gerookt..
mimosa1988
15-11-2002, 20:00
Ik heb nooit, gerookt, nooit gedronken, en nooit een vriend gehad.
jah ik weet ik het ik ben fakkin heilig!!!
WHAWHAWHAWHAWHAHWHWAHWHAHWAHA (geloof je het zelf)
love 'killahqueen 4 life''
Overspel
18-11-2002, 11:49
Ik pleeg Overspel, maar ik rook niet...
Volgens mij is deze topic eerder al geplaatst en het is alsof ik eerder deze antwoordt heb gegeven, maar volgens mij ook weer niet....
Hoe heet zoiets ook al weer???
tounisalkhadra
18-11-2002, 14:20
IK HEB VAN ALLES GEDAAN
IK HEB NERGENS SPIJT VAN
MAAR IK ZOU NIET ALLES WEER DOEN.
IK HEB VAN GELEERD.
MAAR ER ZIJN ZOVEEL DINGEN DIE IK NOG ZAL DOEN.
Ik heb veel gedaan maar ook veel niet.
Ik heb van sommige dingen spijt maar van veel niet.
Ik drink niet en ik rook niet ( nooit gedaan trouwens).
Ik geloof niet, alleen in mijzelf.
Maar de koran zet mij aan het denken.
MissRiffia
30-12-2002, 15:31
IK HEB NOOIT GEROOKT NOOIT GEDRONKEN NOG NOOIT EEN VRIENDJE GEHAD! HAHAHA IK LEEF NOG STEEDS DUSZ NO PROBLEMS! GEWOON EEN MOSLIMPJE TOG?
ik heb nooit gedronken ik heb ook nooit gedronken maar had wel een vriend nu ben ik getrouwd dus doe ik niks verkeerd haha
NAJLAGIRL
02-01-2003, 12:54
ik heb veelste veel gedaan wat niemand een meisje bahda niet durft te doen.maar ja ik heb er ook weer geen spijt van.
wat heb je aan spijt ik zal later wel spijt hebben als ik getrouwd ben
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.