Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie kan me helpen bezwaarschrift schrijven!!!

Pagina's : [1] 2

iemeni
15-02-2009, 02:12

:goedzo: Ik zit namelijk met een probleem ik had een abbo van een jaar contract ik heb het laten afsluiten en het resterende bedrag zou ik betalen maar hun komen ineens dat ik een contract had van 2 jaar wat niet zo is heb het contract natuurlijk, maar omdat ik niks betaald heb hebben ze me naar het incassobureau gestuurd en waardoor ik nu het bedrag van 2 jaar abbo moet betalen en incasso kosten. wat moet ik doen helluppp of wie kan me helpen met een bezwaarschrift te maken. Ik hoop dat iemand me kan helpen ben radeloos.. MVG, Iemeni

Drifter
15-02-2009, 02:18
Heb je bewijs dat je een één-jarig contract hebt afgesloten en niet een tweejarig ?

iemeni
15-02-2009, 02:49
Heb je bewijs dat je een één-jarig contract hebt afgesloten en niet een tweejarig ? jep die bewijs heb ik:)

Drifter
15-02-2009, 02:59
jep die bewijs heb ik:) In de vorm van een contract, met ingangsdatum, contractsduur, ondertekend enz? Zo ja, kopie van dat maken en naar je provider sturen.

iemeni
15-02-2009, 03:17

In de vorm van een contract, met ingangsdatum, contractsduur, ondertekend enz? Zo ja, kopie van dat maken en naar je provider sturen. jep hij is helemaal compleet maar ik moet een bezwaarschrift erbij zetten alleen weet niet precies hoe ik het moet formuleren, en wat ik als inhoud precies derin moet zetten. :( en nog bedankt Drifter:goedzo:

Gekkerdje20
15-02-2009, 16:42
Als je een contractsbevestiging hebt met begindatum, einddatum en contractsduur (12mnd) is een bezwarschrift niet nodig! En loopt het via de incasso-afdeling van jouw provider.

iemeni
01-03-2009, 14:48
Als je een contractsbevestiging hebt met begindatum, einddatum en contractsduur (12mnd) is een bezwarschrift niet nodig! En loopt het via de incasso-afdeling van jouw provider. heej bedankt Gekkerdje20, dus ik moet alleen het contract kopie naar me incasso faxen en wordt het geregeld zonder bezwaarschrift.:rolleyes:

Gekkerdje20
01-03-2009, 21:13
heej bedankt Gekkerdje20, dus ik moet alleen het contract kopie naar me incasso faxen en wordt het geregeld zonder bezwaarschrift.:rolleyes: Als jij op papier hebt staan dat het voor 1 jaar is, dan is er geen probleem idd.. Alles ff faxen naar de incasso-afdeling van jouw provider en dan krijg je het eventueel teveel betaalde bedrag gecrediteerd, of als je nog niks hebt betaald dan zullen ze de contractstermijn veranderen naar 1jr, maar dan heb je nog wel de 3 maanden opzegtermijn!

Younes.
06-03-2009, 21:36
Om welke provider gaat 't?

Aitouzine
06-03-2009, 23:23
:goedzo: Ik zit namelijk met een probleem ik had een abbo van een jaar contract ik heb het laten afsluiten en het resterende bedrag zou ik betalen maar hun komen ineens dat ik een contract had van 2 jaar wat niet zo is heb het contract natuurlijk, maar omdat ik niks betaald heb hebben ze me naar het incassobureau gestuurd en waardoor ik nu het bedrag van 2 jaar abbo moet betalen en incasso kosten. wat moet ik doen helluppp of wie kan me helpen met een bezwaarschrift te maken. Ik hoop dat iemand me kan helpen ben radeloos.. MVG, Iemeni Wel raar. Want als jij het contract bezit waarop staat dat je een eenjarig contract hebt, dan moet jouw provider dat ook hebben. Immers, je tekent bij het aangaan altijd 2 contracten. Eentje is voor jou, de ander bewaart de provider.

mocroyassin
07-03-2009, 10:10
:goedzo: Ik zit namelijk met een probleem ik had een abbo van een jaar contract ik heb het laten afsluiten en het resterende bedrag zou ik betalen maar hun komen ineens dat ik een contract had van 2 jaar wat niet zo is heb het contract natuurlijk, maar omdat ik niks betaald heb hebben ze me naar het incassobureau gestuurd en waardoor ik nu het bedrag van 2 jaar abbo moet betalen en incasso kosten. wat moet ik doen helluppp of wie kan me helpen met een bezwaarschrift te maken. Ik hoop dat iemand me kan helpen ben radeloos.. MVG, Iemeni bij welke provider is het dan?? (als het vodafone is geef me je nr werk bij vodafone)

iemeni
25-03-2009, 01:09
Om welke provider gaat 't? Het gaat om T-mobile:D

iemeni
25-03-2009, 01:10
Wel raar. Want als jij het contract bezit waarop staat dat je een eenjarig contract hebt, dan moet jouw provider dat ook hebben. Immers, je tekent bij het aangaan altijd 2 contracten. Eentje is voor jou, de ander bewaart de provider. Ja klopt dat snap ik dus ook niet:(

iemeni
25-03-2009, 01:10
bij welke provider is het dan?? (als het vodafone is geef me je nr werk bij vodafone) Heej bedankt, Maar het is niet bij vodafone, het is bij t-mobile helaas.

mocroyassin
25-03-2009, 10:13

Heej bedankt, Maar het is niet bij vodafone, het is bij t-mobile helaas. succes!

Pagina's : [1] 2