Bekijk originele versie : anaal
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Whoop_whoop
14-02-2009, 23:46
Hoe is het mogelijk dat zo'n dikke slang, in zo'n gaatje kan komen ?
Doet toch pijn?????????????????????????????
Tfoú bahbah
Whoop_whoop
15-02-2009, 00:34
*KOTSEN*
Gevoeligeboy
15-02-2009, 00:42
anus is elasties je kan het groot maken hoe groot je wilt je kan zelf een arm in steken
anus is elasties je kan het groot maken hoe groot je wilt je kan zelf een arm in steken
waarom zou je dat als vrouw willen?
Gevoeligeboy
15-02-2009, 00:51
waarom zou je dat als vrouw willen?
zijn meisjes die dat lekker vinden kicken op pijn
Tfoú bahbah
Nooit last gehad van je stoelgang? dat je zelfs zoals Amhali zei Image moet zeggen om de drol eruit te persen?
Ik had eens gehoord van een turkse man die een bedrijf had.... bij hem werkt een mooie joegoslaafse vrouw waar hij gek op was. Hij liet haar op een dag overwerken en toen hij zijn kans zag greep hij haar en verkrachte hij haar op de zaak.
Thuis vertelde zij dat aan haar man en die vroeg haar om hem naar huis te lokken.. en zo ging het dan de volgende dag keek zij hem verleidelijk aan... in de avond belde die truk haar om te vragen of ze naar de zaak kon komen omdat er nog wat werk lag. Zei ze tegen hem dat ze wel kan maar dat hij haar moet ophalen, en ondertussen ging ze een douche nemen... die truk helemaal blij dus ging hij haar ophalen...
Bij haar aangekomen liet ze hem binnen en ging zij met hem naar de slaapkamer. Daarna ging ze weg en ineens kwam haar man de slaapkamer binnen met een stuk of 6 vrienden van hem...
Weet je wat zij hem hebben aangedaan? Ze hebben hem 1 voor 1 verkracht en daarna een coca cola fles in zijn reet gestopt en ergens buiten met zijn handen aan elkaar vastgeboden gedumpt...
Die man wilde daarna zelfmoord plegen hahahahaha had ik ook gedaan als iemand een fles cola in mijn reet had gestopt...
Dus er kan aardig wat in ahahhahahaha
Whoop_whoop
15-02-2009, 12:29
Hahahahahahaha, cocacola fles, ik zou gelijk van dichtbijzijnde flat afspringen of me zelf in het kanaal gooien
Youssefi
15-02-2009, 13:26
Hahahahahahaha, cocacola fles, ik zou gelijk van dichtbijzijnde flat afspringen of me zelf in het kanaal gooien
DOE DAT NU PLEASEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
HAVEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK KKKKKKKKKK
AUBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB BBBBBBBBBB
SVPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP PPPPPPPPPP
BITTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEE
prins_israfil
15-02-2009, 13:49
Tfoú bahbah
En ik maar denken dat jij normaal was............ :ego:
prins_israfil
15-02-2009, 13:50
DOE DAT NU PLEASEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
HAVEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK KKKKKKKKKK
AUBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB BBBBBBBBBB
SVPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP PPPPPPPPPP
BITTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEE
youssef.....waar heb jij last vn?
kamalgeil
15-02-2009, 14:04
waarom een darmkanaal boven een lekker zacht schoon vagina kiezen.
Youssefi
15-02-2009, 15:44
youssef.....waar heb jij last vn?
IK HEB LAST VAN DE LOOPSE TEEFJES DIE OP DEZE SITE DE ENE NA DE ANDERE TOPIC OPENEN IVM SEX EN DAN OP EEN ANDERE TOPIC HEILIG DOEN ALS HET OVER HET GELOOF GAAT DAN ZEG IK IDD GOOI JEZELF VAN DE FLAT EN LAAT MIJ JE DAT ENE ZETJE GEVEN!!
:confused: :jammer: :(
IK HEB LAST VAN DE LOOPSE TEEFJES DIE OP DEZE SITE DE ENE NA DE ANDERE TOPIC OPENEN IVM SEX EN DAN OP EEN ANDERE TOPIC HEILIG DOEN ALS HET OVER HET GELOOF GAAT DAN ZEG IK IDD GOOI JEZELF VAN DE FLAT EN LAAT MIJ JE DAT ENE ZETJE GEVEN!!
Ik snap wat je bedoeld broer, maar ik zal je nu alvast zeggen, het is een vergeefse strijd, dus adviseer ik je: pakken wat je pakken kunt en laat het denken en corrigeren aan paarden over. Grijpen die poesjes, nu je nog jong bent !
Youssefi
15-02-2009, 16:03
Ik snap wat je bedoeld broer, maar ik zal je nu alvast zeggen, het is een vergeefse strijd, dus adviseer ik je: pakken wat je pakken kunt en laat het denken en corrigeren aan paarden over. Grijpen die poesjes, nu je nog jong bent !
Haha ik weet wat je bedoeld maar het probleem is: ze doen zich anders voor dan dat ze zijn. ;) :goedzo:
DiepOngelukkig
15-02-2009, 16:04
Is dat een crime Youssefi om over ons geloof te praten?..Ik snap niet dat je je daar aanstoort.
Als het over seks en hoeren gaat vind je het wel leuk, zodra iemand over het geloof wil spreken worden de irritaties bij jou opgewekt.
Weet je zeker dat je geen afvallige van de Islam bent?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.