Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kan Iemand Ff Helpennn!!!!!!

DochterVanDeZee
14-02-2009, 23:08

[:moe:] 4e topic voor vandaag iemand die even kan helpen zit met een probleem!! Sjeej als je vraagt of iemand een Por.n site kan zoeken is 't zo gepiept! nogmaals na 243498578686x kan iemand me nou ff helpen met dat youtube. Ik kan geen filmpjes kijken op youtube, omdat ik adobe moet downloaden heb ik gedaan en alsnog kan ik niks downloaden of iets. alvast bedankt voor het helpen voor de 6e x! http://get.adobe.com/flashplayer/completion/0/

DochterVanDeZee
14-02-2009, 23:10
Sjezus halloeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!:moe:

mainwalid
14-02-2009, 23:15
salam 3alikom je wilt downloden of kijken ?

DochterVanDeZee
14-02-2009, 23:17
salam 3alikom je wilt downloden of kijken ? Wa'Aleykoemsalaam, Nee ik wil het downloaden maar het lukt niet...

WitteWijk
14-02-2009, 23:18

Sjezus halloeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!:moe: Even tussendoor we hebben ook nog een prive leven naast marokko.nl maar probeer eens je flash player te verwijderen in je software lijst en installer hem opnieuw. succes

DochterVanDeZee
14-02-2009, 23:23
Even tussendoor we hebben ook nog een prive leven naast marokko.nl maar probeer eens je flash player te verwijderen in je software lijst en installer hem opnieuw. succes O excuse me mister, als je een prive leven hebt heb ik jou niet gevraagd om te komen. Lekker aardig ben je! ten 2e heb ik al gedaan en werkt ook niet. Nogmaals bedankt heh!:vrede:

mainwalid
14-02-2009, 23:25
oke dus je kunt het kijken maar downloaden lukt het niet ?

DochterVanDeZee
14-02-2009, 23:27
oke dus je kunt het kijken maar downloaden lukt het niet ? Kijken kan wel maar 't downloaden lukt niet.

WitteWijk
14-02-2009, 23:27
O excuse me mister, als je een prive leven hebt heb ik jou niet gevraagd om te komen. Lekker aardig ben je! ten 2e heb ik al gedaan en werkt ook niet. Nogmaals bedankt heh!:vrede: ik wist niet dat je boos werd. nou als je flash player wilt installeren krijg je toch de foutmelding. flash player is al reeds geïnstalleerd.???

DochterVanDeZee
14-02-2009, 23:29
ik wist niet dat je boos werd. nou als je flash player wilt installeren krijg je toch de foutmelding. flash player is al reeds geïnstalleerd.??? Je reactie was niet bepaald fatsoenlijk !:) Weet ik veel foutmelding krijg ik niet er staat dan software accepteren dat doe ik dan , dan is het aan 't laden en opeens staat er afsluiten? sluit ik het af kijk ik op youtube. Nothing.. ben ik weer bij het begin.

mainwalid
14-02-2009, 23:32
Kijken kan wel maar 't downloaden lukt niet. hier is een leuk programme die versnelste je download en ook kan gelijk via you tube downloaden dus als je bij een filmpje gaat kijken komt boven een venster waar download staat daar moet je op drukken en je krijt hem binnen en de programme heet internet download manager als je een ouder versie hebt moet je die eerst verwijderen en daarna die instaleren oke . ik hoor van je. AUB (http://mirror2.internetdownloadmanager.com/idman515*****)