Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Peuter Ligt Dagen Naast Dode Moeder

a3ir
24-03-2004, 11:07

Een -1 jarige Rotterdamse meisje heeft waarschijnlijk 5 dagen naast haar overleden moeder gelegen.De vrouw stierf, vermoedelijk donderdag een natuurlijke dood. gisteren sloegen de buren alarm. Peuter ligt nu in het ziekenhuis.:(

rnaj
24-03-2004, 11:11
Ik zag het zojuist op nu.nl, bij de gedachte wordt ik al een beetje misselijk. Gelukkig heeft het kind het overleeft en zal gezien de leeftijd ook wel niet veel schade mee oplopen.....

minga
24-03-2004, 11:25
ach zielig ...zou ik niet willen meemaken..

Morisco
24-03-2004, 11:42
Origineel gepost door Corrie Tjeempig zeg!!!!!!!! Lekkere start in het leven, zo klein en dan al zo'n trauma moeten dragen. Hoe kan het toch dat er mensen zijn die zo weinig contact hebben met andere dat er dagen overheen gaan voordat iemand ze mist? Brrrrrrrrrrrrrr eng hoor, arm kind... omdat er zoveel mensen in de wereld die geen vrienden hebben en eenzaam zijn... toch?

sahira
24-03-2004, 12:23

Origineel gepost door Morisco omdat er zoveel mensen in de wereld die geen vrienden hebben en eenzaam zijn... toch? Triest, dat dit had kunnen gebeuren, het arme kind..:huil: Het is ook triest dat men tegenwoordig geen vrienden heeft waarmee je regelmatig kontakt mee hebt.

a3ir
24-03-2004, 13:00
Origineel gepost door sahira Triest, dat dit had kunnen gebeuren, het arme kind..:huil: Het is ook triest dat men tegenwoordig geen vrienden heeft waarmee je regelmatig kontakt mee hebt. wat dacht je van een goede buur. ze zegen wel is een goede buur is beter dan een vere vriend ;)

Perez
24-03-2004, 13:57
Jawel, maar ik heb ook op een flat gewoont en daar had ik een buurman die ook meestal alleen was. Als ik hem sprak probeerde ik een gesprekje met hem aan te knopen, maar hij was nogal verlegen. Toen moest ik ook wel eens denken: Als er iets met hem zou gebeuren zou ik het niet eens merken, want ik zag hem wel vaker een aantal dagen niet buiten. Ik wist niet wat ik daaraan kon veranderen. Ik probeerde wel vriendelijk te zijn, en daarom begon hij ook vanzelf tegen me te praten als hij me zag, maar toch bleef het contact zo oppervlakkig dat zoiets echt zou kunnen gebeuren. Ik werd ook vaak een beetje ongerust als ik hem enkele dagen niet zag. Maar ja, ik durfde ook niet zomaar aan te bellen. En dan nog.....als hij niet opendeed, wat dan? Maar het is wel waar dat we oog voor elkaar moeten hebben. Alleen is dat soms zo moeilijk in onze individuele wereld.

sahira
24-03-2004, 15:30
Origineel gepost door a3ir wat dacht je van een goede buur. ze zegen wel is een goede buur is beter dan een vere vriend ;) Alhamdoelilah, wij hebben goede buren. Als oma een dag niet buiten is geweest, gaan we altijd even kijken, meestal is ze moe en is er niets aan de hand. Een goede relatie met je buren, dat heeft niet iedereen. Mocht ik ooit weer verhuizen dan zal ik deze buurtjes echt missen!