Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help..pc Pakt Geen Internet.

Pagina's : [1] 2

miss-tamsaman
14-02-2009, 19:23

IK HEB EEN PROBLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM.. okeee wij hebben een 2e pc gehaald dus wij die kabel vmn internet indoen maar internet werkt niet. maar wij moeten het altijd via zo een chello cd activeren. dus ik so erin doen maar hij pakt het netwerk niet. dus bijv .als ik die kabel erin doe dn pakt hij hem niet want meestal zie je tog in je startbalk rechts altijd dat je het hebt aagesloten maar nu dus niet wieee wilt me helpenn?

miss-tamsaman
14-02-2009, 19:45
niemand die me wilt helpen:(

ghurab
14-02-2009, 20:53
salaam u aleikom wat is de merk en type van je netwerkkaart??? wa aleikom salaam

miss-tamsaman
14-02-2009, 22:33
salaam u aleikom wat is de merk en type van je netwerkkaart??? wa aleikom salaam heeey bedankt voor het reagereen. merk is Hp. type van netwerkkaart??? waar vind ikdatttt ik zie namelijk heel veel nummers

ghurab
14-02-2009, 23:00

heeey bedankt voor het reagereen. merk is Hp. type van netwerkkaart??? waar vind ikdatttt ik zie namelijk heel veel nummers je vind dat meestal op de netwerkkaart zelf (computer open maken en dan op de kaart kijken). wat je ook kan doen is zeggen wat voor een p.c het is, namelijk een presario of een pavilion. er is ook nog een andere manier (veel makkelijker): start je computer op, druk dan op CTRL, ALT en S tegelijk in. je krijgt dan de volgende scherm: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf-JAVA/Doc/images/c00181266.jpg je ziet dat er bij nummer 1 ''model'' staat. plaats die nummer hier en dan kunnen we verder kijken.

miss-tamsaman
15-02-2009, 15:00
je vind dat meestal op de netwerkkaart zelf (computer open maken en dan op de kaart kijken). wat je ook kan doen is zeggen wat voor een p.c het is, namelijk een presario of een pavilion. er is ook nog een andere manier (veel makkelijker): start je computer op, druk dan op CTRL, ALT en S tegelijk in. je krijgt dan de volgende scherm: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf-JAVA/Doc/images/c00181266.jpg je ziet dat er bij nummer 1 ''model'' staat. plaats die nummer hier en dan kunnen we verder kijken. is goed ik ga so pc weer aansluiten.. bedankt.

Lady.Laila
15-02-2009, 15:08
heb het zelfde probleem.. :moe:

ghurab
15-02-2009, 16:23
heb het zelfde probleem.. :moe: en wat voor merk heb jij???

MEISJE-
15-02-2009, 20:31
Ik heb ook soort van hetzelfde probleem bij me laptop, alleen ik hoef niet een cd te installeren kan je me helpen /?

ghurab
15-02-2009, 20:51
Ik heb ook soort van hetzelfde probleem bij me laptop, alleen ik hoef niet een cd te installeren kan je me helpen /? merk en type alstublieft : ) correctie: jij hebt een instelprobleem. niet mijn sterkste punt. raadpleeg de handleiding want waarschijnlijk moet je de router instellen

MEISJE-
15-02-2009, 21:01
merk en type alstublieft : ) correctie: jij hebt een instelprobleem. niet mijn sterkste punt. raadpleeg de handleiding want waarschijnlijk moet je de router instellen Je bent me redder in nood Ehm me laptop heet Fujitsu siemens AMILO Het type is AMILO D 1840W denk ik

ghurab
15-02-2009, 21:20
Je bent me redder in nood Ehm me laptop heet Fujitsu siemens AMILO Het type is AMILO D 1840W denk ik wa lees alsjeblieft die stukje van ''correctie'' want de dames boven jou hebben een ander soort probleem. het probleem ligt 'em waarschijnlijk in het feit dat je niet de handleiding nauw hebt gevolgd.

MEISJE-
15-02-2009, 21:34
Oww ehm jawel hoor alleen ik had eerst internet en toen had ik een paar virscanners gedowlaod en toen oppeens had ik geen internet meer

ghurab
15-02-2009, 21:47
Oww ehm jawel hoor alleen ik had eerst internet en toen had ik een paar virscanners gedowlaod en toen oppeens had ik geen internet meer ik durf ook niet 1,2,3 te zeggen wat je zou moeten doen aangezien de oorzaak in veel dingen kan liggen. wat ik altijd doe: formateren. simpel en lekker snel. dan is alles ook meteen schoon : ) als je iemand kent die zoiets kan doen, dan zou ik het gewoon doen. plaats al je documenten wel eerst op een c.d zodat je die later weer op je computer kan zetten

MEISJE-
15-02-2009, 21:57

ik durf ook niet 1,2,3 te zeggen wat je zou moeten doen aangezien de oorzaak in veel dingen kan liggen. wat ik altijd doe: formateren. simpel en lekker snel. dan is alles ook meteen schoon : ) als je iemand kent die zoiets kan doen, dan zou ik het gewoon doen. plaats al je documenten wel eerst op een c.d zodat je die later weer op je computer kan zetten Ja oke, is goed dankjewel

Pagina's : [1] 2