Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Pukkeltjes op de rug en schouders.



Pagina's : 1 [2] 3

15-02-2009, 23:28

Citaat door MissMetalsiaa:
Nee nooit mijn vriendin gebruikte het dus weet ik niet wat de bijwerkingen daarvan zijn..

Toen zij ze een tijdje had gebruikt voelde zij zich gewoon normaal, maar volgens mij is het bij iedereen anders. De 1 krijgt mischien die bijwerkingen wel de ander weer niet..

Zijn het ernstige bijwerkingen dan?



Ik weet niet of je die bijwerkingen echt krijgt. Ik was even gaan googlen en kwam het tegen.


15-02-2009, 23:29


Bijwerkingen
Vestibulaire stoornissen (frequent bij doseringen van 200 mg of meer per dag, vaker bij vrouwen dan bij mannen), vertigo en minder vaak visusstoornissen met inbegrip van dubbelzien, hallucinaties en scotoom. Maag-darmstoornissen zoals misselijkheid, braken, diarree, zelden pseudomembraneuze colitis en stafylokokken-enteritis. Bij langdurig gebruik vitamine B-deficiëntie, bruinzwarte microscopische verkleuring van de schildklieren. Verder: urticaria, angio-oedeem, anafylaxie, polyartralgie, fotodermatitis, hemolytische anemie, trombocytopenie, neutropenie en eosinofilie. Zelden: exfoliatieve dermatitis, Stevens-Johnson-syndroom, dosisafhankelijke verhoging bloedureum(stikstof)gehalte) en verergering azotemie bij patiënten met nier- of leverfunctiestoornissen, auto-immuunstoornissen (systemische lupus erythematosus), bomberende fontanellen bij kinderen en benigne intracraniële hypertensie (pseudotumor cerebri) bij volwassenen, pancreatitis, pigmentatie van huid en slijmvliezen (toenemend risico bij hogere cumulatieve doses), ernstige overgevoeligheidsreacties, hepatitis, leverbeschadiging (soms met pancreatitis) bij langdurig gebruik of bij lever- of nierinsufficiëntie.

15-02-2009, 23:36

Citaat door _Independent:
hey meid, je kan benzoylperoxide halen, maar bij mij hielp dit niet + het maakte bleekvlekken op kleren etc. Wat wel bij mij hielp was Minocyline-50. Dit zijn pilletjes, maar ze hebben geen ernstige bijwerkingen zoals bv roaccutane. En door zonnebanken gaan ze ook weg, maar als je minocyline-50 neemt mag je niet onder zonnebank. En wat ik ook heb gehoord is rozenwater erop deppen, dat ze dan uitdrogen. nou veel succes! xx


Benzoylperoxide hielp bij mij ook alleen op mn gezicht, en niet op mn rug.

Minocyline, hmm.. Ik zal het navragen bij mijn huisarts of ik dat ook kan krijgen, Ik heb er al een jaar of 5 last van, en alleen in Marokko zijn ze foetsie, maaja, hier in NL kirjg ik ze altijd weer terug.

Citaat door sweety_neda:
Bijwerkingen
Vestibulaire stoornissen (frequent bij doseringen van 200 mg of meer per dag, vaker bij vrouwen dan bij mannen), vertigo en minder vaak visusstoornissen met inbegrip van dubbelzien, hallucinaties en scotoom. Maag-darmstoornissen zoals misselijkheid, braken, diarree, zelden pseudomembraneuze colitis en stafylokokken-enteritis. Bij langdurig gebruik vitamine B-deficiëntie, bruinzwarte microscopische verkleuring van de schildklieren. Verder: urticaria, angio-oedeem, anafylaxie, polyartralgie, fotodermatitis, hemolytische anemie, trombocytopenie, neutropenie en eosinofilie. Zelden: exfoliatieve dermatitis, Stevens-Johnson-syndroom, dosisafhankelijke verhoging bloedureum(stikstof)gehalte) en verergering azotemie bij patiënten met nier- of leverfunctiestoornissen, auto-immuunstoornissen (systemische lupus erythematosus), bomberende fontanellen bij kinderen en benigne intracraniële hypertensie (pseudotumor cerebri) bij volwassenen, pancreatitis, pigmentatie van huid en slijmvliezen (toenemend risico bij hogere cumulatieve doses), ernstige overgevoeligheidsreacties, hepatitis, leverbeschadiging (soms met pancreatitis) bij langdurig gebruik of bij lever- of nierinsufficiëntie.


, never mind..

15-02-2009, 23:39
Allemaal moeilijke shit, als je dat gaat slikken. Moet je eerst met een woordenboek gaan kijken wat alles betekent voordat je gaatslikken.

15-02-2009, 23:45


goed schrobben en er niet aan denken.

want hoe meer je er mee zit hoe meer het er worden

15-02-2009, 23:51
hoe vaak laat jij je rug goed schrobben.

en zweet jij veel?

15-02-2009, 23:51

Citaat door Oempjes:
Het zijn geen puisten ofzo, maar kleine pukkeltjes, soebhanllah heb dat nooit gehad en ineens krijg ik ze


Ja bij mij zijn ze ook superraar.. Weet ook neit exact wat het is.
Ze worden wel steeds minder bij mij, maar ik (en mn ma) smeren er vanalles op Moeder's wondercremepjes

15-02-2009, 23:57
..

16-02-2009, 00:16
gebruik sabon gmissa

mn tante schrobt dr lichaam er elke dag mee en eht helpt.. ze heeft een gezonde huid zonder pukkels of ukkels

16-02-2009, 09:57
Haal een lichaamsmasker en gebruik het weekelijks.. Ik slik zelfs pillen maar als ik ermee stop heb ik er terug last van..

Maar sinds ik een masker gebruik heb ik er weinig last van.. Goed laten insmeren 20 min. laten drogen en dan goed scrubben.. Helpt ook wel een beetje daarnaast kan je er weinig aan doen.. Ben niet van plan om heel mn leven lang pillen te drinken omdak pukkels heb. Zo gezond kunnen die pillen niet zijn.

16-02-2009, 14:34

Citaat door sweety_neda:
Bijwerkingen
Vestibulaire stoornissen (frequent bij doseringen van 200 mg of meer per dag, vaker bij vrouwen dan bij mannen), vertigo en minder vaak visusstoornissen met inbegrip van dubbelzien, hallucinaties en scotoom. Maag-darmstoornissen zoals misselijkheid, braken, diarree, zelden pseudomembraneuze colitis en stafylokokken-enteritis. Bij langdurig gebruik vitamine B-deficiëntie, bruinzwarte microscopische verkleuring van de schildklieren. Verder: urticaria, angio-oedeem, anafylaxie, polyartralgie, fotodermatitis, hemolytische anemie, trombocytopenie, neutropenie en eosinofilie. Zelden: exfoliatieve dermatitis, Stevens-Johnson-syndroom, dosisafhankelijke verhoging bloedureum(stikstof)gehalte) en verergering azotemie bij patiënten met nier- of leverfunctiestoornissen, auto-immuunstoornissen (systemische lupus erythematosus), bomberende fontanellen bij kinderen en benigne intracraniële hypertensie (pseudotumor cerebri) bij volwassenen, pancreatitis, pigmentatie van huid en slijmvliezen (toenemend risico bij hogere cumulatieve doses), ernstige overgevoeligheidsreacties, hepatitis, leverbeschadiging (soms met pancreatitis) bij langdurig gebruik of bij lever- of nierinsufficiëntie.


wajaw dat wist ik niet.
Ik ga het even vragen aan mijn vriendin of ze dit wel wist..

Laat dan maar zitten die pillen beter cremepjes gebruiken ofzo..

16-02-2009, 16:19

Citaat door insaf18:
Haal een lichaamsmasker en gebruik het weekelijks.. Ik slik zelfs pillen maar als ik ermee stop heb ik er terug last van..
Maar sinds ik een masker gebruik heb ik er weinig last van.. Goed laten insmeren 20 min. laten drogen en dan goed scrubben.. Helpt ook wel een beetje daarnaast kan je er weinig aan doen.. Ben niet van plan om heel mn leven lang pillen te drinken omdak pukkels heb. Zo gezond kunnen die pillen niet zijn.

Roacutane hoef je maar een half jaar te gebruiken, en als het goed is komen ze niet terug...geloof ik
Maar je huid wordt er wel erg droog van!

allahoe 3lam

16-02-2009, 16:42


Ik heb zelf last van acne op mijn rug en schouders..

Ben laatst naar de huisarts geweest en die zei dat het kwam door de hormonen enzo..

Ik gebruik nu als cremetje 'differin gel 1 mg/g adapalene' Ik merk er nog niet zo heel veel van.
En ik slik ook antibiotica.. ze zei dat de pil er ook tegen helpt, Dus misschien kun je dat proberen..

16-02-2009, 16:47
Meid,

koop benzoylperoxide bij de aptheek is niet eens duur.
Smeer het elke avond in...op gegeven moment krijg je daar een droge huid van en gaat het vervelen..zowel je pukkels als je litekens gaan weg...

ik wens je veel succes ermee

veel liefs

16-02-2009, 16:49
Meid,

koop benzoylperoxide bij de aptheek is niet eens duur.
Smeer het elke avond in...op gegeven moment krijg je daar een droge huid van en gaat het vervellen..zowel je pukkels als je littekens gaan weg...

ik wens je veel succes ermee

veel liefs

Pagina's : 1 [2] 3