Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sterren Slag

Pagina's : [1] 2

camjo
28-10-2002, 20:24

Wat vinden jullie van deze sterretjes.. Platinum Lid **** staat bij mij.. :D Welke waarde hebben deze sterren..of is het gewoon een PR-zetje van de moderators.. Trouwens iedereen verdient sterren..

Sarahsalima
28-10-2002, 20:53
ohw, ik heb er geen 1 hoe kom je er aan ?

tonk
28-10-2002, 21:01
Als ik het goed begrepen heb, verdien jij er 2, maar dan moet je eerst 'lees al mijn berichten !!' weghalen. Dan komt er te staan senior lid met 2 sterren.

tonk
28-10-2002, 21:03
En alleen al omdat ik zo aardig ben dit te vertellen verdien ik een sterretje. :fucyc:

Sarahsalima
28-10-2002, 21:04

Origineel gepost door karima_lal En alleen al omdat ik zo aardig ben dit te vertellen verdien ik een sterretje. :fucyc: hoe verdien je die sterretjes ?

Nawel22
28-10-2002, 21:17
Mooie sterretjes MJ, staan je goed en je hebt ze volgens mij dubbel en dik verdient! :goedzo: Hey...maar nu geen kapsones krijgen he :p ;) groetjes :zwaai: N

_MaJesTeiT_
28-10-2002, 21:24
Origineel gepost door Mohammed Justice Wat vinden jullie van deze sterretjes.. Platinum Lid **** staat bij mij.. :D Welke waarde hebben deze sterren..of is het gewoon een PR-zetje van de moderators.. Trouwens iedereen verdient sterren.. Je sterretjes staan perfect bij je kleren.(grapje hoor) Het staat je heel goed........ :D ;) Ik denk dat jij die sterren gewoon verdient, met je goede uitspraken en berichten...... Ga zo door in het leven............. ;)

ZiLaaL
28-10-2002, 21:28
Origineel gepost door Mohammed Justice Wat vinden jullie van deze sterretjes.. Platinum Lid **** staat bij mij.. :D Welke waarde hebben deze sterren..of is het gewoon een PR-zetje van de moderators.. Trouwens iedereen verdient sterren.. JIJ GAAT ER ALS EERST AAN. NOG 1,5 uur. DAN SLA IK MIJN STERREN SLAG. De STerrenSLuipSchuTTER :zwaai:

cheetah
28-10-2002, 21:32
Ik heb ook sterretjes!!!! :D Yeahhhhhh

camjo
28-10-2002, 21:43
Origineel gepost door Nawel22 Mooie sterretjes MJ, staan je goed en je hebt ze volgens mij dubbel en dik verdient! :goedzo: Hey...maar nu geen kapsones krijgen he :p ;) groetjes :zwaai: N kapsones..wat zijn dat :D Neen hoor..ik denk dat met het aantal berichten te maken heeft.. Hoe meer berichten (ook slechte :D ) hoe meer sterren..De moderators hebben het goed gezien..zo blijf je verslaafd aan yasmina.. Nawel..ik wil jou een ster cado geven..maar hoe moet ik het doen.

camjo
28-10-2002, 21:45
Origineel gepost door Kenitrya JIJ GAAT ER ALS EERST AAN. NOG 1,5 uur. DAN SLA IK MIJN STERREN SLAG. De STerrenSLuipSchuTTER :zwaai: Kenitrya..waar zijn jou sterren..je hebt al over de 1000 berichten..ik zou achter gaan zoeken in plaats die van mij af te schieten :D

camjo
28-10-2002, 21:48
Origineel gepost door cheetah Ik heb ook sterretjes!!!! :D Yeahhhhhh 659 berichten en al 2 sterren Wow..hoe heb je dat gedaan cheetah..vertel..zodat de anderen ook hun verdiende sterren kunnen opeisen..

Marocca
28-10-2002, 21:49
MJ, ik wil ook sterretjes zoals jou!!!!!!!! snifsnifsnif.....

cheetah
28-10-2002, 21:53
Als je vanaf de 500 berichten bent, krijg je twee sterren. Wat jullie allemaal, de mensen die 500 of meer berichten geplaatst hebben en geen sterretjes hebben, moeten doen is jullie ondertekening, daar bedoel ik mee de tekst die jullie zelf geschreven hebben onder je naam en net boven je avatar, zoals bij mij senior lid staat, dat moet je weghalen, door bij mijn hoekje, dan naar wijzig profiel en dan dat hokje met "herstel"aanvinken en dan naar beneden waar "safi, sla maar op"staat klikken en dan nog eens kijken of je sterretjes heb

camjo
28-10-2002, 22:08

Origineel gepost door Marocca MJ, ik wil ook sterretjes zoals jou!!!!!!!! snifsnifsnif..... :D

Pagina's : [1] 2