Bekijk originele versie : Vertrouwen binnen de Relatie
Asalamu 3alaykum
Als we het over een relatie hebben..hebben wij het eigenlijk ook over vertrouwen. Deze twee zaken zijn eigenlijk niet van elkaar te scheiden..doen we het toch...dan is er geen sprake meer van een relatie.
Dus, het vertrouwen zit binnen in de relatie..de kunst is het binnen in te houden..
Vele koppels schenden het vertrouwen van elkaar..en leven meer naast elkaar dan met elkaar..
Het vertrouwen moet men geven en krijgen..
Als het vertrouwen sterk is tussen twee mensen...dan zal de liefde en respect op een hoger niveau komen..
Maar...hoe win je het vertrouwen...en het belangrijkste...hoe hou je het vertrouwen..
Zonder vertrouwen geen trouwen :D
Ewa...zeg wat je ervan denkt..misschien kunnen wij iets van opsteken (leren)...
Mocro4eva
23-03-2004, 22:21
Ik denk dat eerlijkheid een van de bouwstenen van vertrouwen is. Als je elkaar alles kunt zeggen en dat ook doet dan ben je "closer" en is de vertrouwensband ook hechter. De wederpartij hoeft hetgeen jij te melden hebt niet altijd leuk te vinden, maar vertellen moet je toch. Dit brengt ons bij de communicatie. Deze moet ook zeer sterk zijn wil het vertrouwen groeien en blijven.
alhoceimachaima
23-03-2004, 22:21
vertrouwe moet je winne langzaam moe je de vertrouwen winne vin ik teminste ik vertrouw nie de gene gelijk mij vertrouwe moe tje winne
duzz nie liegen en
SweetRose
23-03-2004, 22:24
Origineel gepost door Mohammed Justice
Asalamu 3alaykum
Als we het over een relatie hebben..hebben wij het eigenlijk ook over vertrouwen. Deze twee zaken zijn eigenlijk niet van elkaar te scheiden..doen we het toch...dan is er geen sprake meer van een relatie.
Dus, het vertrouwen zit binnen in de relatie..de kunst is het binnen in te houden..
Vele koppels schenden het vertrouwen van elkaar..en leven meer naast elkaar dan met elkaar..
Als het vertrouwen sterk is tussen twee mensen...dan zal de liefde en respect op een hoger niveau komen..
Maar...hoe win je het vertrouwen...en het belangrijkste...hoe hou je het vertrouwen..
Salaaam mojo...
Aangezien ik mijn verloofde nog maar echt ken van de zomer...Is het nogal moeilijk om te zeggen dat et vertrouwen 100 % is.
Niet dat ik niet van hem houdt ofzo...maar dat groeit met de tijd mee snap je..?
Maar als ik het zo bekijk en af ga op zijn gedachtengang en zijn karakter zal dat echt geen moeilijke job wezen hoor.
Maar je startte weer een goede en leerrijke topic. Love to have you back :goedzo:.
Origineel gepost door Jacopo
als jij iniedergeval altijd de waarheid spreekt en open en eerlijk bent over alles, dan is de rest aan je partner
mee eens..
vertrouwen kan dan een kans krijgen..zeker wanneer één van de partners volhoudt in zijn eerlijkheid..
Origineel gepost door Mocro4eva
Ik denk dat eerlijkheid een van de bouwstenen van vertrouwen is. Als je elkaar alles kunt zeggen en dat ook doet dan ben je "closer" en is de vertrouwensband ook hechter. De wederpartij hoeft hetgeen jij te melden hebt niet altijd leuk te vinden, maar vertellen moet je toch. Dit brengt ons bij de communicatie. Deze moet ook zeer sterk zijn wil het vertrouwen groeien en blijven.
mooi gezegd..
Origineel gepost door alhoceimachaima
vertrouwe moet je winne langzaam moe je de vertrouwen winne vin ik teminste ik vertrouw nie de gene gelijk mij vertrouwe moe tje winne
duzz nie liegen en
mee eens..
Origineel gepost door SweetRose
Salaaam mojo...
Aangezien ik mijn verloofde nog maar echt ken van de zomer...Is het nogal moeilijk om te zeggen dat et vertrouwen 100 % is.
Niet dat ik niet van hem houdt ofzo...maar dat groeit met de tijd mee snap je..?
Maar als ik het zo bekijk en af ga op zijn gedachtengang en zijn karakter zal dat echt geen moeilijke job wezen hoor.
Maar je startte weer een goede en leerrijke topic. Love to have you back :goedzo:.
Ik wens jou en je toekomstige man alle geluk toe..
Ik zou zeggen..hij heeft geluk jou als vrouw te hebben..
ewa thanks SweetRose... :)
MoCrOcHiCa
24-03-2004, 00:11
Origineel gepost door Mohammed Justice
Asalamu 3alaykum
de vriend van mijn beste vriendin heeft nog steeds contact met zijn ex..ze spreken weleens wat af als vrienden enzoo..
op het begin vond ik het raar dat ze dat toeliet enzoo,maar begrijp haar volkomen... ze vertrouw hem gewoon voor de volle 100%, en wanneer je in een relatie je partner niet vertrouwd gaat hij/zij juist dingen stiekem doen...
vertrouwen is een heel dun draadje waar heel de relatie op geboouwd is..zo zie ik dat...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.