Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : PC problemen HELP

Zinaa_Yamina
13-02-2009, 23:20

Assalaam Alaikoum wa Rahmatoellah wa Barakatoe, Ik zit met een aantal problemen en Inchallah kan iemand me zo snel mogelijk ermee helpen. Als ik mijn internet opstart is het eerste wat ik te zien krijg dit: Acces Violation at adress 6CB616B7 in module " AVGTOOL ~1 DLL" Read of adress 000000004 Als ik dan op het kruisje klik krijg ik het volgende in beeld: Warning: Een heel stuk leeg en beneden aan zie ik dit: Ok Do not show this messages anymore, Ik heb geprobeerd beneden te klikken maar het blijft terugkomen, als je hier ook op het kruisje klikt dan is het geheel weg en dan moet je op enter drukken bij je internet dan kan ik gewoon internetten. Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen. Mijn tweede probleem: Als ik op internet ben en ik wil bijvoorbeeld een word bestand openen dan krijg ik te zien openen dan klik ik erop maar dan wilt die helemaal niets openen? Nog een laatste vraag: Ik krijg een tijdje te zien dat er iets mist in iSCSI maar ik heb geen idee wat dat is en maar hoe zou ik dit kunnen oplossen>? De problemen zijn nu sinds 1.5 week begonnen. Ik heb geprobeerd systeemherstel uittevoeren maar kan niet verder dan een dag terug als ik naar twee weken terug zou kunnen gaan dan zou het misschien zo zijn dat alle problemen verholpen zijn. Inchallah kan iemand mij zo snel mogelijk helpen met mijn problemen, Moge Allah je belonen als je me helpt, Assalaam Alaikoum wa Rahmatoellah wa Barakatoe

gmail
14-02-2009, 00:06
zware virussen!

Zinaa_Yamina
14-02-2009, 15:42
Echt waar :O Weet je ook hoe ik dat kan verhelpen?

mainwalid
14-02-2009, 22:32
je pc met een goede antivirus scannen, helpt niet moet je hem formateren succes

Zinaa_Yamina
15-02-2009, 20:02

Hoe kan je je pc formateren dan? Ik heb me pc al een paar keer gescanned en die zegt dat het virus eruit is.

waliziad
15-02-2009, 22:42
Hoe kan je je pc formateren dan? Ik heb me pc al een paar keer gescanned en die zegt dat het virus eruit is. en de probleem bestaat nog?

Zinaa_Yamina
16-02-2009, 12:11
en de probleem bestaat nog? Na de virusscan wel die zegt dat het er helemaal uit is! Weet iemand dan hoe ik mijn pc kan formateren heb er totaal geen verstand van :maf2:

free
16-02-2009, 12:53
System herstel kan it mischien je helpen :kus: http://www.simplehelp.net/images/xpsp2sysrestore/img00.jpg :goedzo:

Zinaa_Yamina
16-02-2009, 22:04
Heb ik geprobeerd maar werkt helaas ook niet :(