Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tip voor strakke bovenbeen- / bilspieren.

Perez
23-03-2004, 22:02

Hallo allemaal, Ik heb iets goeds uitgevonden! M'n dochtertje van 5 moet fietsen leren en nu ren ik er de hele tijd achteraan. Half door m'n kniëen en met m'n hand aan het zadel. En ik krijg me toch een spierpijn in m'n billen en bovenbenen. En omdat dit vaak de probleemgebieden zijn voor vetkussentjes ....... dacht ik:"Nou, dat is mooi, komt dat ook weer goed!" Vandaar die tip: Ga een kleuter fietsen leren. Ook goed voor je conditie trouwens. Succes ermee!

Miss_Wafae
23-03-2004, 22:07
SuperTip ;)!

Lampjuh
23-03-2004, 23:00
Hahahahah dan zal ik maar snel er voor zorgen dat ik trouw en kindertjes krijg :melig: sorry :o maar goeie tip thnx ;)

Perez
23-03-2004, 23:19
Ja, maar pas op, want kindertjes krijgen is weer niet goed voor je buikspieren. Maar natuurlijk wel weer voor je conditie (hardlopen als ze er vandoor gaan, dragen, enz.) èn niet te vergeten zijn kinderen heel goed voor je lachspieren!

Lampjuh
23-03-2004, 23:35

Hahahaha zeker :D

maghrebgirl20
24-03-2004, 14:19
k heb alleen niemand om te leren fietsen

misstomaatje
24-03-2004, 14:46
Origineel gepost door Perez Hallo allemaal, Ik heb iets goeds uitgevonden! M'n dochtertje van 5 moet fietsen leren en nu ren ik er de hele tijd achteraan. Half door m'n kniëen en met m'n hand aan het zadel. En ik krijg me toch een spierpijn in m'n billen en bovenbenen. En omdat dit vaak de probleemgebieden zijn voor vetkussentjes ....... dacht ik:"Nou, dat is mooi, komt dat ook weer goed!" Vandaar die tip: Ga een kleuter fietsen leren. Ook goed voor je conditie trouwens. Succes ermee! ik heb het als ik me neefje van 2 jaar naaar buiten breng. ik moet constant achter hem aanrennen. als ik thuis komt dan ben ik helemaal uitgeput,dat is echt beter dan trainen :D

Perez
24-03-2004, 18:51
Ach nee, nu moet ik denken aan m'n vriendin. Zij kreeg eerst een dochter en toen die net 1 jaar was, kreeg ze een tweeling. Ik denk dat ze straks sportvrouw van het jaar wordt.

sweetlilthug
06-04-2004, 17:11
en als je lagt train je je maag en dat is goed voor het afvalle ;)

Anissake
06-04-2004, 17:40
of je kunt gewoon je moeder leren fietsen als je geen klein zusje of broertje hebt hahaha:-)