Bekijk originele versie : je relatie met je pa (jongens) en je ma (meisjes)
ik_oke_is
23-03-2004, 21:44
ik haat één ding,
MENSEN DIE ZICH SCHAMEN VOOR HUN OUDERS :kwaad:
:maf:
sweet_nadoria
23-03-2004, 21:45
Waahahahahahhahahhaha
Waarom zou je je moeten schamen voor je ouders :confused:
ik_oke_is
23-03-2004, 21:47
Origineel gepost door sweet_nadoria
Waahahahahahhahahhaha
Waarom zou je je moeten schamen voor je ouders :confused:
jah , we praten vandaag op school met vrienden en vriendinnen
over de diploma-uitreiking binnen 3 weken ,en een meisje
en twee jongens die zeiden
ZOt , wij komen alleen
ik schaamde mij voor hun !!! :maf:
sweet_nadoria
23-03-2004, 21:49
Origineel gepost door ik_oke_is
jah , we praten vandaag op school met vrienden en vriendinnen
over de diploma-uitreiking binnen 3 weken ,en een meisje
en twee jongens die zeiden
ZOt , wij komen alleen
ik schaamde mij voor hun !!! :maf:
Wahahahahahahahha
Hmmm wekt dat geen nieuwsgierigheid op :stout:
Ik zou dan juist willen weten waarom ze zich schamen ...:maf3:
2004Sima2004
23-03-2004, 21:52
Dat is gewoon BULL SHIT!!!!!! Waarom moet je je in godsnaam schamen voor je OUDERS????? Dan vraag ik me echt af voor wie je je niet schaamt???? OFniet?????
sweet_nadoria
23-03-2004, 21:53
Ja toggg
Dat wekt dan juist nieuwsgierigheid op :D
Mocro4eva
23-03-2004, 21:59
:jammer: Met zulke mensen zou ik echt niet om willen gaan.
alhoceimachaima
23-03-2004, 22:02
hahha wie wel ik loop altijd trots met me ma geomarmd ind e stad:ego:
met me pa ook heb egt skitta aan dat soort mensen ikheb een hele goeie band me tme ouders :D
ik_oke_is
23-03-2004, 22:04
Origineel gepost door Mocro4eva
:jammer: Met zulke mensen zou ik echt niet om willen gaan.
ik vond ze echt zielig, hoe ze deden
en ik heb hun dat ook gezegd
:maf:
Mocro4eva
23-03-2004, 22:14
Zou ik ook doen. Je had ze ook een klap moeten verkopen en dat meen ik echt. Zulke mensen irriteren me echt dood!
ik_oke_is
23-03-2004, 22:19
Zou ik ook doen. Je had ze ook een klap moeten verkopen en dat meen ik echt. Zulke mensen irriteren me echt dood!
ik ben niet aggressief, ik heb medelijden met die ouders,
die doen zoveel voor je en dan denken zij dat het stoer is
om zo te praten , was best wel kwaad maar jah
eenzaaampje
23-03-2004, 22:23
mijn moeder is de liefste moeder , echt ik mag alles van haar, echt alles, heb alle vrijheid die je maar wilt, ik weet voor sommige klinkt dat raar, maar mijn ouders hebben geen regels kwa tijd en waar je bent, en wat je doet, niet omdat alles mag maar omdat zec weten dat ik oud en wijs genoeg ben en het juiste verstand heb om de juiste beslissingen te maken, mn ma is een prachtigge moslimma met hoofdoek en lange jas waar ik reuze trost op ben , zou me schamen als mn ma een kort geblondeert vrouwtje was in een spijkerbroek!! verder doe ik alles met haar dagje scheveningen , zwarte markt winkelen gewoon alles.
pa is een lieve man die niet te veel praat, verder is hij reuze trots op zn dochter hahah , echt heb nooit een klap gehad van mn ouders geen van beide nooit ook niet als kind, ik heb denk ik echt de liefste ouders van de wereld,
Mocro4eva
23-03-2004, 22:24
Je hoeft niet aggressief te zijn en ik bedoelde ook niet dat je ze in elkaar moest timmeren ofzo. Zulke mensen zijn er nu eenmaal en ik kan ze gewoon niet begrijpen. :(
ik_oke_is
23-03-2004, 22:30
Origineel gepost door eenzaaampje
mijn moeder is de liefste moeder , echt ik mag alles van haar, echt alles, heb alle vrijheid die je maar wilt, ik weet voor sommige klinkt dat raar, maar mijn ouders hebben geen regels kwa tijd en waar je bent, en wat je doet, niet omdat alles mag maar omdat zec weten dat ik oud en wijs genoeg ben en het juiste verstand heb om de juiste beslissingen te maken, mn ma is een prachtigge moslimma met hoofdoek en lange jas waar ik reuze trost op ben , zou me schamen als mn ma een kort geblondeert vrouwtje was in een spijkerbroek!! verder doe ik alles met haar dagje scheveningen , zwarte markt winkelen gewoon alles.
pa is een lieve man die niet te veel praat, verder is hij reuze trots op zn dochter hahah , echt heb nooit een klap gehad van mn ouders geen van beide nooit ook niet als kind, ik heb denk ik echt de liefste ouders van de wereld,
daar ben ik heel erg blij om ;....
ps: ben je (nog) geintresseerd in mijn sessies :maf:
ik_oke_is
23-03-2004, 22:33
Je hoeft niet aggressief te zijn en ik bedoelde ook niet dat je ze in elkaar moest timmeren ofzo. Zulke mensen zijn er nu eenmaal en ik kan ze gewoon niet begrijpen. :(
yep das waar , wel spijtig maar goed
altijd blijven lachen :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.