Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hebben jullie dat ook als je een jongen leuk vind en.......

Pagina's : [1] 2

amiraaaatje
23-03-2004, 20:29

:zwaai: Hebben jullie dat ook:Je vind een jongen best lang heeellll eeerrggg leuk,enzo en je probeert ook indruk enzo te maken,maar zodra Hij jouw leuk vind,ben je op hem afgekickt,ik bedoel dan vind je hem opeens niet meer leuk Ik heb dat namelijk,misschien is dat vreemd maar het is gewoon zp :zwaai:

karima_86
23-03-2004, 21:04
Wejohhh dat heb ik ook altijd maar zodra ik weet dat hij mij ook leukk vind dan vind ik hem irritant en niet leuk meer....... xXx karima

minora
23-03-2004, 21:13
Dan lijkt het me toch dat je niet echt gek op die jongen was.. Maar dacht dat je gek op 'm was.. Want anders zouden we een groot probleem hebben

karima_86
23-03-2004, 21:20
Zo'n gevoel had ik wel maar ik denk dat jegelijk hebt. Want anders wat het niet zo snel over xXx karima

RitaMaria
23-03-2004, 21:37

Origineel gepost door amiraaaatje :zwaai: Hebben jullie dat ook:Je vind een jongen best lang heeellll eeerrggg leuk,enzo en je probeert ook indruk enzo te maken,maar zodra Hij jouw leuk vind,ben je op hem afgekickt,ik bedoel dan vind je hem opeens niet meer leuk Ik heb dat namelijk,misschien is dat vreemd maar het is gewoon zp :zwaai: :hihi:

sweet_nadoria
23-03-2004, 21:39
Als je hem echt echt leuk vindt ..... nou dan zou je niet zo denken, denk ik .... :o

SweetLady
23-03-2004, 21:45
Origineel gepost door amiraaaatje :zwaai: Hebben jullie dat ook:Je vind een jongen best lang heeellll eeerrggg leuk,enzo en je probeert ook indruk enzo te maken,maar zodra Hij jouw leuk vind,ben je op hem afgekickt,ik bedoel dan vind je hem opeens niet meer leuk Ik heb dat namelijk,misschien is dat vreemd maar het is gewoon zp :zwaai: Ja zoiets heb ik ook meegemaakt :o

SweetLady
23-03-2004, 21:54
Origineel gepost door Jacopo dan is het gewoon niet de goeie he Denk het ook niet :(

ik_oke_is
23-03-2004, 21:54
Origineel gepost door amiraaaatje :zwaai: Hebben jullie dat ook:Je vind een jongen best lang heeellll eeerrggg leuk,enzo en je probeert ook indruk enzo te maken,maar zodra Hij jouw leuk vind,ben je op hem afgekickt,ik bedoel dan vind je hem opeens niet meer leuk Ik heb dat namelijk,misschien is dat vreemd maar het is gewoon zp :zwaai: ziekelijk wijf; kei lang achter iemand aanlopen en als hij dan wat voor je gaat voelen dan KNAP JE AF tzz 7em vies wijf, dan moet je mss in het vervolg geen half jaar lopen geilen achter die jongen :maf:

CharlieDaSilva
23-03-2004, 22:34
dat is meestal zo bij pubers..... gaat wel weer over hoo meisje ;)

Sjemmelia
24-03-2004, 08:21
Ik denk dat het oog met je gevoel van eigenwaarde te maken heeft. Je bent dan niet verliefd op die jongen, maar vind 'm wel leuk en je wil uitproberen of je 'm kan krijgen. Zodra je je antwoord hebt is het voorbij voor jou. Maar wacht maar tot dat je echt verliefd wordt op iemand dan wil je 'm niet laten gaan..... ;)

RIF_CHICKIE
24-03-2004, 08:58
meestal vinden de jongens mij leuk :ego: :stout:

RitaMaria
26-03-2004, 07:50
Origineel gepost door RIF_CHICKIE meestal vinden de jongens mij leuk :ego: :stout: :hihi:

MissBeniSaid
26-03-2004, 09:44
Origineel gepost door RIF_CHICKIE meestal vinden de jongens mij leuk :ego: :stout: hahaha had je gedroomd.... :lol:

tonymontana
26-03-2004, 10:36

jullie hebben cker weten nog geen kennis gemaakt met tony ;) beter ook :bril:

Pagina's : [1] 2