Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraag: Bevinden zich hier ook pooiers?????

LZN
23-03-2004, 20:28

Salaam oe aleikoem allemaal! Al enige tijd vraag ik mij af of zich op yasmina.nl ook pooiers bevinden? De reden waarom ik mij dit afvraag zit zo: Ik heb 3 nichtjes van 15/14/12 die elke dag hier chatten en op het forum zitten. Toch maak ik me zorgen omdat ik niet precies weet wat ze allemaal met die contacten doen. Ik weet dat ze ook msnen met elkaar. Zij zeggen dat ze er verder niks mee doen, maar stel je voor dat ze met iemand gaan afspreken???? :confused: A mimtie, ik wordt gek bij de gedachte alleen al! Het hoeven per definitie niet alleen pooiers te zijn die niet sporen, het kunnen ook gewoon flashers zijn. Heef er ooit hier een van de dames een soort gelijke ervaring gehad, met een jongen van yasmina.nl???? Ik benieuwd naar de antwoorden Alvast bedankt, thallaw :zwaai:.

zoya
24-03-2004, 09:45
Ik heb geen idee omdat ik nooit op de chatboxen ben. Wel een vieze gedachte trouwens :(

Zininou
24-03-2004, 12:46
~BiG PIMPIN!.........................~ :D

hawly
28-03-2004, 00:44
waar chatrooms zijn zijn ook pooiers en pedo`s dus waarschuw je nichtjes goed of nog liever zorg dat ze niet meer mogen chatten. trieste wereld:jammer:

icram
28-03-2004, 09:00

de kinderen bij ons in de familie worden altijd in de gaten gehouden als ze op het internet zitten. Comp. staat ook altijd op een plaats waar een ouder ten allen tijden aanwezig is. Dit is omdat het kinderen zijn en nog niet weten wat voor zieke lui je op deze wereld hebt, Wij weten dit wel en kunnen voor ons zelf denken.

chiqa20
29-03-2004, 14:32
Ooh meid die poo.iers kan je overal tegen komen op een bruiloft op straat in het centrum, op de markt dus waar maak je , je druk om!!!!! Als het moet dan moet het toch dus ik zou zeggen zet het uit je hoofd!

socialedienst
31-03-2004, 19:59
laat die kinderen niet chatten...t is een slecht idee...en als kind ben je kneedbaar en snel te beinvloeden. Bovendien kunnen gevoelens op de raarste manier worden opgewekt...(vooral bij puberale jongeren) advies is: Laat ze niet Chatten via Chatboxen.....msn kan je ze wel laten doen, met de mensen die ze kennen (vriendinnen, vrienden) en als je onbekenden in de lijst vind.....verwijder die en spreek ze aan...... elmoehiem....hou altijd een oogje in t zijl ;)

Screech_Bep
02-04-2004, 00:33
Po*iers? Viese mensen, ik zou maar uitkijken. Niet dat ik bang voor ze ben, billah ik draai hun nekkie om als ie wat probeert bij mij zusje! die gasten denken dat ze God zijn...triest...triest.... :rolleyes:

Ain_Sfa_Sscarr
02-04-2004, 00:49
Origineel gepost door chiqa20 Ooh meid die poo.iers kan je overal tegen komen op een bruiloft op straat in het centrum, op de markt dus waar maak je , je druk om!!!!! Als het moet dan moet het toch dus ik zou zeggen zet het uit je hoofd! Maar in een chatroom is de kans groter dat ze dat soort schorem tegen komen Deze idioten weten hoe bespeelbaar jonge meisjes zijn dus grijpen hun kans uiteraard op het net :jammer:

Mounira
19-05-2004, 09:25
Origineel gepost door chiqa20 Ooh meid die poo.iers kan je overal tegen komen op een bruiloft op straat in het centrum, op de markt dus waar maak je , je druk om!!!!! Als het moet dan moet het toch dus ik zou zeggen zet het uit je hoofd! Jiij weet er alles van :stout: