Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Engels

NKOB_Girl1
12-02-2009, 19:15

Hallo allemaal, Zou iemand me kunnen helpen van het vertalen van dit stukje tekst? Tijdens de lessen zijn wij bezig geweest met het opstellen van twee prognoses voor het bedrijf Kledingzaak Winter. Kledingzaak winter is een soort van groothandel die trendy kleding verkoopt aan diverse marktkooplieden. Voor het jaar 2009 wil kledingwinkelzaak winter hun krediet uitbreiden tot één miljoen euro. Om deze geldlening te krijgen, wil de bank natuurlijk een aantal argumenten krijgen om te zien of de zaak in staat is het geld af te lossen. Om de bank ervan te proberen te overtuigen dat kledingwinkelzaak winter de lening krijgt, hebben wij als adviseurs prognoses opgesteld door daarvoor diverse berekeningen te maken, door gebruik te maken van de verwachte cijfers van het komende jaar en cijfers van het vorige jaar. Daarnaast hebben wij een brief opgesteld voor de bank en voor de klant (zaak winter) zodat ook zij weten waar wij mee bezig zijn. Ik hoop dat iemand me kan helpen groetjes

NKOB_Girl1
12-02-2009, 21:58
ik heb het in het Engels gemaakt, maar is er iemand die het zou willen nakijken?

Jerry
12-02-2009, 22:03
kopier en plak dan dan kunne we nakijken

Bogossa20
13-02-2009, 08:54
Ja plak hier dan..

lala_oujdia15
13-02-2009, 11:03

ja plak het dan :haha: