Bekijk originele versie : Beste kappers???
Selaam..... :)
Binnekort gaat mijn neef trouwen....en wil mijn haar opsteken...ik ben echt naar zoveeel kappers geweest (voornamelijk nederlandse kappers) en ik zeg je ,...ze zijn allemaal een pot nat...ze kunnen het echt niet...als je heel even moeilijk haar hebt...zeggen ze jah maar je haar is moeilijk ik kan er verder niets mee bla bla bla en vervolgens mag je ook nog 30/40 euro betalen :kwaad: .
Weten jullie misschien in omgeving amsterdam een goede kapper-kapster. Een die mooi kan opsteken en buiten dat ook goed kan knippen, stylen en in model brengen etc....een waar je je haar aan toe kunt vertrouwen en je geen zorgen hoeft te maken dat het een heeelleeee bla word?
Je kan mij echt blij maken en misschien ook andere die hetzelfde hebben als mij als je hier een antwoord op kan geven. Thanx alvast :)
Thalla Beslama :zwaai:
lailaelmou
23-03-2004, 16:16
Origineel gepost door Souma
Selaam..... :)
Binnekort gaat mijn neef trouwen....en wil mijn haar opsteken...ik ben echt naar zoveeel kappers geweest (voornamelijk nederlandse kappers) en ik zeg je ,...ze zijn allemaal een pot nat...ze kunnen het echt niet...als je heel even moeilijk haar hebt...zeggen ze jah maar je haar is moeilijk ik kan er verder niets mee bla bla bla en vervolgens mag je ook nog 30/40 euro betalen :kwaad: .
Weten jullie misschien in omgeving amsterdam een goede kapper-kapster. Een die mooi kan opsteken en buiten dat ook goed kan knippen, stylen en in model brengen etc....een waar je je haar aan toe kunt vertrouwen en je geen zorgen hoeft te maken dat het een heeelleeee bla word?
Je kan mij echt blij maken en misschien ook andere die hetzelfde hebben als mij als je hier een antwoord op kan geven. Thanx alvast :)
Thalla Beslama :zwaai:
Hier kun je heel mooi je haar opsteken.
Salon Malika
Sierplein 41
Tel: 020-6142197
Laila
Saloua1978
23-03-2004, 17:53
Is dat bij Lelylaan? Salon Malika..
miss_mimi
23-03-2004, 20:04
Ja inderdaad kun je met de bus 18 gaan en de 1 en tram 7 ...
Veel plezier
Kisses mimi
power_flower
23-03-2004, 20:44
en in omgeving Rotterdam??
Zijn daar ook goede kapsters die goed haren kunnen opsteken?
chetaha21
23-03-2004, 21:24
Ja ik ken een hele goede kapper waar ik zelf heel tevreden meeben.
Tony en guy. Ze knippen goed en fohnen goed en alles.
Het licht in magna plaza amsterdam tweede etage
veel succes
Saloua1978
24-03-2004, 08:25
Origineel gepost door chetaha21
Ja ik ken een hele goede kapper waar ik zelf heel tevreden meeben.
Tony en guy. Ze knippen goed en fohnen goed en alles.
Het licht in magna plaza amsterdam tweede etage
veel succes
Wat betaal je er voor een knipbeurt??
Thanx allemaal voor jullie reacties....ik ga zeker ff langs bij Salon Malika,....weet iemand misschien ook hoe ik het daar het beste kan komen met het openbaar vervoer....moet ik dan uitstappen bij Lelylaan?
Over Tony en Guy....ik heb die kapper idd een keer gezien in Magna Plaza. Het zag er echt lux uit enzo...ik vraag me af hoeveel je dan ongeveer kwijt bent voor b.v knippen en verfen....
Dames ik weet ik vraag veel enzo...maar me haar heeft echt een opknapbeurt nodig.... :D Thanx anyway.
Ehmm,....als jullie nog tips hebben,...zou je mij en andere heel blij kunnen maken :D
Sweet kisses,
:zwaai:
lailaelmou
24-03-2004, 09:26
Thanx allemaal voor jullie reacties....ik ga zeker ff langs bij Salon Malika,....weet iemand misschien ook hoe ik het daar het beste kan komen met het openbaar vervoer....moet ik dan uitstappen bij Lelylaan?
Over Tony en Guy....ik heb die kapper idd een keer gezien in Magna Plaza. Het zag er echt lux uit enzo...ik vraag me af hoeveel je dan ongeveer kwijt bent voor b.v knippen en verfen....
Dames ik weet ik vraag veel enzo...maar me haar heeft echt een opknapbeurt nodig.... :D Thanx anyway.
Ehmm,....als jullie nog tips hebben,...zou je mij en andere heel blij kunnen maken :D
Sweet kisses,
Ik weet dat bus 18 voor sierplein stopt.... Waar kom jij vandaan?
ik zou het niet doen bij malika je haren knippen. Ik heb het 1 x gedaan en nooit meer, heel mijn haar was verpest.
Opsteken kan ze wel heel mooi dat wel maar knippen.....
in kinkerstraat is ook een kapsalon, helemaal achterin bij die brug. Kapper is Redouan en is is echt steengoed. een aanrader!!
Bij arbia op de kinkerstraat en waar mijn vaste kapper is die echt van knippen tot opsteken perfect doet is Bobker in de rivierenbuurt.
Ze steken op en fohnen zoals het in marokko gedaan wordt.
ja gelijk heb delilla arbia is een goeie:
Arbia, A
Kinkerstr 340
1053GE Amsterdam
Tel: 020 6855505
bij malika moet je een afspraak maken, op donderdag vrijdag en zaterdag, deze dagen is het ook bij hun heel erg druk,
Malika
Sierpln 41
1065LN Amsterdam
Tel: 020 6142197
succes met alles,
bye bye
bnita
miss_burberry
25-03-2004, 15:02
Sweet kisses,
Salon Malika zit op Sierplein.
De bussen 18 en 64 stoppen op sierplein zelf.
En tram 1 en 17 kan je ook nemen en dan uitstappen bij halte "johan huizingalaan".
Met de trap naar beneden, naar rechts en dan loop je als maar rechtdoor langs een paar winkels, totdat je vanzelf het Sierplein ziet. En het is niet zo heel groot, dus je ziet Kapsalon Malika wel staan.
Succes :zwaai: :D
power_flower
30-03-2004, 14:41
Hey bedankt Try maar ken je niet nog meer goede kapsters?
in Rotterdam uiteraard.
En trouwens hoe duur was zij die Iraanse?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.