Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Versiering..

UndercoverAngel
23-03-2004, 15:27

Kent iemand een winkel waar ik mooie slingers, balonnen etc.. kan halen voor mijn verlovingsfeest. Niet van die regenboog slingers met alle kleuren, maar mooie wit- of cremekleurige.. Alvast bedankt.. :blauwkus: .:UcA:.

misstomatisch
23-03-2004, 15:46
Origineel gepost door UndercoverAngel Kent iemand een winkel waar ik mooie slingers, balonnen etc.. kan halen voor mijn verlovingsfeest. Niet van die regenboog slingers met alle kleuren, maar mooie wit- of cremekleurige.. Alvast bedankt.. :blauwkus: .:UcA:. Ben ik ook benieuwd naar!!!!!!!!!! kom op meiden vertel. :) Oh ja ik heb bij Lukas Kramer (groothandel) 50 creme balonnen gekocht voor 3 eurootjes............... Is best wel goedkoop! ;) Voor de rest hadden ze geen mooie versiering alleen maar kleuren van de REGENBOOG :Iluvu: :zwaai: :zwaai: :zwaai:

beppie_truus
23-03-2004, 15:50
op de vierambachtstraat in rotterdam hebben ze een winkel die alleen decoratie artikelen verkoopt. Ze hebben daar hele leuke dingen en geen regeboog slingers :hihi:

Wasila
23-03-2004, 15:52
Hoi dames, ik was zelf ook opzoek. Zowel bij vierambachtstraat als bij zin al afrah (Middellandse straat) kun je terecht. Ze hebben echt van alles. Grtjes

UndercoverAngel
23-03-2004, 16:11

Dank jullie wel Dames.. :blauwkus: .:UcA:.

UndercoverAngel
19-05-2004, 09:12
Up! :engel: Kent er niemand een winkel in Utrecht of in de buurt van Utrecht.. :) Alvast bedankt! .:UcA:.

UndercoverAngel
19-05-2004, 09:22
Origineel gepost door Tomb_Raider Ik heb ook gezocht maar kan alleen maar van die verjaardagsslingers vinden, die wil ik dus echt niet hebben!! Ik heb dus in de stad van die cremekleurige en roodkleurige gordijnen gehaald van dat zachte stof, en een vriendin van me die heeft er hele mooie slingers van gemaakt en roosjes erin gespeld dus dat is echt prachtig is maar een tip! En die gordijnen zijn overal te koop kijk maar eens bij Xenos!! Shokran! :blauwkus: Dat is idd een goed idee en het lijkt me ook heel mooi! Mijn broer gaat binnenkort Insha Allah trouwen en ik mag alles gaan regelen.. :o Ik wil het in de kleuren Creme & Blauw versieren.. Hmmm ik ga vandaag denk ik even bij de Xenos kijken.. Ik hoop dat ik wat kan vinden! Meer tips & Ideeën zijn welkom! :blauwkus: .:UcA:.

UndercoverAngel
19-05-2004, 09:39
http://www.xenos.nl/content/woningdeco/voilegord/img_voilegor.jpg Tomb_raider.. Bedoel je deze gordijnen? De eerste twee kan ik idd goed gebruiken! :) En weet je misschien waar kan ik van die roosjes kan kopen? Alvast bedankt voor al je info.. :o :blauwkus: .:UcA:.

UndercoverAngel
19-05-2004, 09:49
Origineel gepost door Tomb_Raider Heeeeeeeeeeee:goedzo: Dat is toevallig ik was ze net voor je aan het zoeken jah dat zijn ze mooi zijn ze he, je kunt er echt werkelijk van alles mee en wist je zelfs dat de meeste decorateurs ook zoiets gebruiken je kunt er van alles mee en het voordeel je hebt ze in alle kleuren moet je echt gebruiken je krijgt een ontzettend mooi effect!! Succes! Thanx.. Shokran.. Merci.. Ik kan je niet genoeg bedanken.. Je hebt me echt op zoveel ideeën gebracht.. Kan niet wachten om alles bij elkaar te gaan halen!! :blauwkus: You're An Angel! .:UcA:.

UndercoverAngel
19-05-2004, 09:54
Origineel gepost door Tomb_Raider Je kunt er alles mee doen omdat die stof heel zacht is en het blijft ook mooi zitten, mijn vriendin heeft de hele wand gedaan in de woonkamer voor haar hennaavond dat is zo'n mooi gezicht en overal rozen geplakt op het plafond helemaal super!! :Iluvu: Dat lijkt me idd.. :Iluvu: Heeft ze echte rozen gebruikt of van die plastic rozen? Of heeft ze die rozen zelf gemaakt? Ik kan helaas nog niks vinden op het Internet.. maar ik blijf zoeken! .:UcA:.