Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraag voor alle jongeren

Pagina's : [1] 2

miss_classe
23-03-2004, 14:23

ik wil graag weten van de jongens of ze een marokkaanse meid hebben ontmaagd en ik wil weten van de marokkaanse meiden wie ontmaagd is van hier en hebben jullie er spijt van of niet ??????

ik_oke_is
23-03-2004, 14:26
K heb niemand ontmaagd; al heb ik wel voorstellen gekregen van meiden die MIJ willen ontmaagden :maf: :maf: *tringgggggggg* *tringgggggggggg*

miss_classe
23-03-2004, 14:26
ik wil wete hoe erg het er aan toegaat in onze marokkaanse generatie

MocroSiham
23-03-2004, 14:30
Tsjah....Ik ben zelf tegen ontmaagding, of het nou jongen of meisje is, man of vrouw, ****** of marokkaan, chinees of nederlander.... walou, geen ontmaagding......klaar! :o Duidelijk!?!? P.s Ik denk niet dat er veel mensen hier over zullen ingaan... je had het anders moeten aanpakken....

tatouzient
23-03-2004, 14:30

van waar die interesse? Tatou.

Islam4all
23-03-2004, 14:32
Asalaam Alaikoem Wa Rachmatoelahi Wa Barakatoehoe Als iemand een zonde heeft begaan is het beter om dat voor jezelf te houden en berouw te tonen aan Allah en dit niet aan hassan en alle man te vertellen geliefde zuster.

MocroSiham
23-03-2004, 14:34
Juist.... Goh, wat ben ik blij dat er hersenen aanwezig zijn.....

ik_oke_is
23-03-2004, 14:36
Origineel gepost door Islam4all Asalaam Alaikoem Wa Rachmatoelahi Wa Barakatoehoe Als iemand een zonde heeft begaan is het beter om dat voor jezelf te houden en berouw te tonen aan Allah en dit niet aan hassan en alle man te vertellen geliefde zuster. http://******************/neutebeut/smilies/lachen/stoel.gif

Tijn
23-03-2004, 14:37
vraag voor alle jongeren: Wie doet er aan rente betalen/ontvangen? ik wil wete hoe erg het er aan toegaat in onze marokkaanse generatie :wat?!:

ik_oke_is
23-03-2004, 14:39
Origineel gepost door Tijn vraag voor alle jongeren: Wie doet er aan rente betalen/ontvangen? ik wil wete hoe erg het er aan toegaat in onze marokkaanse generatie :wat?!: jij bent altijd zo intressant jong :giechel:

Tijn
23-03-2004, 14:41
Origineel gepost door ik_oke_is jij bent altijd zo intressant jong :giechel: kweet `t :p

MocroSiham
23-03-2004, 14:42
Whahahahaha.....:D Whahahahahahhaha, gekke mensen :D

chiller_82
23-03-2004, 16:03
voor de mensen die vragen ik wil weten hoe erg het er aan toe gaat in de marokkaanse gemeenschap. heel erg a mensen.nass tahou fzbel. niet allemaal gelukkig...

Himieto_zinador
23-03-2004, 17:56
Origineel gepost door miss_classe ik wil graag weten van de jongens of ze een marokkaanse meid hebben ontmaagd en ik wil weten van de marokkaanse meiden wie ontmaagd is van hier en hebben jullie er spijt van of niet ?????? Ik heb in mijn leven twee meiden ontmaagd.Een Nederlandse meisje van 19 en een turkse meid van 17. Eeerlijk gezegd heb ik daar enorm veel spijt van, had ik het maar niet gedaan. In mijn helen leven heb ik met zeker 30 vrouwen sex gehad en zeker over 600keer sex gehad :huil: Ik ben echt bang voor na de dood en daarom wil ik zo snel mogelijk trouwen, maar heb helaas nog geen leuke vrouwtje gevonden om mee te trouwen.Mijn raad lAAN JULLIE uidt GEEN SEX VOOR HET HUWELIJK, want je mist weinig. echt sex is sex met je vrouw of man.

xxnajouaxx
30-03-2004, 12:50

Ik heb in mijn leven twee meiden ontmaagd.Een Nederlandse meisje van 19 en een turkse meid van 17. Eeerlijk gezegd heb ik daar enorm veel spijt van, had ik het maar niet gedaan. In mijn helen leven heb ik met zeker 30 vrouwen sex gehad en zeker over 600keer sex gehad Ik ben echt bang voor na de dood en daarom wil ik zo snel mogelijk trouwen, maar heb helaas nog geen leuke vrouwtje gevonden om mee te trouwen.Mijn raad lAAN JULLIE uidt GEEN SEX VOOR HET HUWELIJK, want je mist weinig. echt sex is sex met je vrouw of man. whuahahah....je bent nog wat vergeten.... HALF HALF SAMIRA KWAM LOGEREN ONTMAAGD WEET JE NOG :rolleyes:

Pagina's : [1] 2