Bekijk originele versie : help heb 2 problemen
zinalady80
12-02-2009, 00:36
de 1 is ik heb een ipod hoe zet ik daar muziek op ik heb wel i tunes kan je niewt gewoon naar eeen liedje en kopieren naar ipod het is zo ingewekeld en probleem nummer 2 is
ik heb een printer waar de kleur oranje inkt van op is de rest is allemaal vol maar hij wilt maar niet printen maar de rest is wel vol alleen oranje dus niet hoe kan ik ervoor zorgen dat ik dus wel kan printen
zinalady80
13-02-2009, 10:43
neimand???????
WitteWijk
13-02-2009, 22:48
de 1 is ik heb een ipod hoe zet ik daar muziek op ik heb wel i tunes kan je niewt gewoon naar eeen liedje en kopieren naar ipod het is zo ingewekeld en probleem nummer 2 is
ik heb een printer waar de kleur oranje inkt van op is de rest is allemaal vol maar hij wilt maar niet printen maar de rest is wel vol alleen oranje dus niet hoe kan ik ervoor zorgen dat ik dus wel kan printen
bestaat die dan?
zinalady80
13-02-2009, 23:57
bestaat die dan?
over wat heb jij het tuurlijk bestaat een ipod en bestaat er een priinter leef je onder de grond of zo
hij bedoelt: Bestaat er een printer die je vertelt welke kleur op is..
En niet zo aanvallend reageren. Dan helpt niemand je..
zinalady80
14-02-2009, 00:14
tuurlijk bestaat die
zinalady80
14-02-2009, 00:15
hij bedoelt: Bestaat er een printer die je vertelt welke kleur op is..
En niet zo aanvallend reageren. Dan helpt niemand je..
aanvalen waarom ik zou ik zoek hulp en val geen mensen aan mischien lees jij dat zo dan kan ik er niets aan doen uppppppppp
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.