Bekijk originele versie : joden de zee in drijven!
LQwaad4life
23-03-2004, 13:33
je krijgt vaak te horen dat arabieren de joden de zee in willen drijven.
wie hou je voor de gekke, als iemand nu de andere de zee in kan drijven dan is het israel.
14 eeuwen lang hebben de arabieren de macht om de joden de zee in te drijven en nog hebben ze het niet gedaan..dus hou op met die onzin.
de enigste die de joden hebben vervolgd en uitgemoord zijn de europianen.
Joden de zee in drijven is een zionistische propaganda spreuk, waarbij niemand stil staat bij de waarheid ervan.
AAAbracadaver
23-03-2004, 13:39
Je bedoelt, "nog is het ze niet gelukt". Dat ze het niet geprobeert hebben is natuurlijk complete onzin de drie oorlogen in de afgelopen 50 jaar in acht genomen.
Maar goed, ik verpest je topic weer met geschiedkundige feiten daar waar jij gewoon even je gemoed wil luchten en met je vingertje wijzen.
Dus ga je gang....
abra kabouter ze heeft het over vroeger en niet over desert storm ;)
RitaMaria
23-03-2004, 13:44
Origineel gepost door LQwaad4life
je krijgt vaak te horen dat arabieren de joden de zee in willen drijven.
wie hou je voor de gekke, als iemand nu de andere de zee in kan drijven dan is het israel.
14 eeuwen lang hebben de arabieren de macht om de joden de zee in te drijven en nog hebben ze het niet gedaan..dus hou op met die onzin.
de enigste die de joden hebben vervolgd en uitgemoord zijn de europianen.
Joden de zee in drijven is een zionistische propaganda spreuk, waarbij niemand stil staat bij de waarheid ervan.
Er zijn arabieren die de joden de zee in willen jagen, maar
omgekeerd net zo goed..beide sterk afkeurenswaardig..
Sommigen houden alle joden verantwoordelijk voor het leed van
de palestijnen..en dit kan niet..
LQwaad4life
23-03-2004, 13:45
Origineel gepost door Abracadaver
Je bedoelt, "nog is het ze niet gelukt". Dat ze het niet geprobeert hebben is natuurlijk complete onzin de drie oorlogen in de afgelopen 50 jaar in acht genomen.
Maar goed, ik verpest je topic weer met geschiedkundige feiten daar waar jij gewoon even je gemoed wil luchten en met je vingertje wijzen.
Dus ga je gang....
a lelijkerd 50 jaar terug waren het jou uber mens broeders die er miljoennen van hebben gedoodt.
en jij en jou voorouders waren diegene die de joden, die dachten aan de duitsers te zijn ontsnapt hebben veraden.
LQwaad4life
23-03-2004, 13:48
Origineel gepost door RitaMaria
Er zijn arabieren die de joden de zee in willen jagen, maar
omgekeerd net zo goed..beide sterk afkeurenswaardig..
Sommigen houden alle joden verantwoordelijk voor het leed van
de palestijnen..en dit kan niet..
veel linkse joden doen meer voor de palastijnse zaak dan de palastijnen zelf.
Hi,
Weet je wat pas PURE onzin is. Dat Europe/usa zich nu niet aan het beraadslagen is om Israël aan te pakken. Voor hun teroristiche acties. Dat konden ze zogenaamd alleen bij ondrukte landen zoals Afghanistan en Irak.
Het is een feit dat de palestijnen onderdrukt worden, waar blijft het westen nu met zijn high-tech bommenwerpers ?
Ai, vergat ff de "grote mannen" achter de machthebbers van het westen zijn merendeels van joodse afkomst. de cirkel is rond
Ik ben alles behalve een jodenhater, een mens is een mens , kan alleen ff het westen nu niet uitstaan, die duidelijk met 2 maten meet.
Kom tot de conclusie dat het westen NOOIT zal strijden voor vrijheid van iedereen ongeacht afkomst en geloofsovertuiging, dit is alleen bestemd voor een exclusief groepje (zionistische )vrienden.
We shall overcome !!
Moge Allah swt. de onderdrukte onschuldige mensen in Palestina en Israël op het moment sterk bijstaan.
Canelle
AAAbracadaver
23-03-2004, 13:57
Origineel gepost door minga
abra kabouter ze heeft het over vroeger en niet over desert storm ;)
Desert storm vond plaats in Koeweit & Irak, ik heb het over de oorlogen in 1948, 1967 en 1973 waar een brede Arabische coalitie precies probeerde wat Lqwaad probeert te ontkennen.
Letten jullie eigenlijk nog wel op als je op school zit, of is geschiedenis inmiddels een keuzevak ?
AAAbracadaver
23-03-2004, 14:00
Origineel gepost door LQwaad4life
a lelijkerd 50 jaar terug waren het jou uber mens broeders die er miljoennen van hebben gedoodt.
en jij en jou voorouders waren diegene die de joden, die dachten aan de duitsers te zijn ontsnapt hebben veraden.
In tegenstelling tot jouw broeders en zusters Lqwaad hebben wij Europeanen niet zulke incestieuze gevoelens, wij zien elkaar meer als individue en niet als een grote familie.
Maar evengoed schiet je geschiedkundig gezien de bal weer eens naast, want mijn grootvader heeft toevallig nog gevochten tegen de duitsers en is na de capitulatie ondergedoken in de buurt van Abcoude.
Feiten Lqwaad, probeer het nou eens en zet oogkleppen en emotie van je af.
helemaal niet waarom was er die oorlog desert storm omdat ze israel binnen wilde vallen na kuwait waar heb jij op school gezeten bedoel je pff
Maar evengoed schiet je geschiedkundig gezien de bal weer eens naast, want mijn grootvader heeft toevallig nog gevochten tegen de duitsers en is na de capitulatie ondergedoken in de buurt van Abcoude.""
kom nou geen onzin verkopen ik durf te wedden dat je grootvader dat als leugen heeft verteld want , de harde feit is nu eenmaal dat de nederlanders erg blij waren met de duitsers....eindelijk eens af van die JODEN dachten ze....
feiten abrakabouter probeer het nou eens en zet oogkleppen en emotie van je af.
AAAbracadaver
23-03-2004, 14:14
Tja minga ik dacht even dat het aan het hedendaagse onderwijs lag, maar tegen domheid bestaat helaas nog steeds geen medicijn....
Elberfeld
23-03-2004, 14:22
Origineel gepost door minga
Maar evengoed schiet je geschiedkundig gezien de bal weer eens naast, want mijn grootvader heeft toevallig nog gevochten tegen de duitsers en is na de capitulatie ondergedoken in de buurt van Abcoude.""
kom nou geen onzin verkopen ik durf te wedden dat je grootvader dat als leugen heeft verteld want , de harde feit is nu eenmaal dat de nederlanders erg blij waren met de duitsers....eindelijk eens af van die JODEN dachten ze....
feiten abrakabouter probeer het nou eens en zet oogkleppen en emotie van je af.
en of ze blij waren met de Duitsers! Waren ze eindelijk ook van die ouwe binnenstad van Rotterdam en Middelburg af!
En de Nederlanders waren ook gelijk verlost van hun tabak, thee, koffie, voedsel in het algemeen, fietsen, radio's, koperen gebruiksvoorwerpen, koperen kerkklokken:
De zegeningen van het Derde Rijk waren een bron van enthousiasme en geestdrift!
Elberfeld
23-03-2004, 14:28
Maar even serieus: het is jammer om te zien dat Saima19's wijsheid hier door minga uitgedragen wordt. :(
hmm ja abra kaboutertje geen medicijn he? goh is dat even pech hebben voor jouw...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.