Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie zou je kiezen.?

Pagina's : [1] 2 3

Rasheeda_81
23-03-2004, 13:28

1) Anass: Gediplomeerd, drinkt/rookt, licht agressief, maar wel eerlijke jongen. 2) Rachid: Drinkt en rookt niet, goede baan, liegt vaak, snel op z'n teentjes getrapt. 3) Samir: kijkt veel naar meiden, gezellig/lief, werkloos, drinkt niet. Wie past bij je??

MocroSiham
23-03-2004, 13:33
Hahahaha...die is leuk :D EN moeilijk.....:confused: Niemand van de drie, maar als ik een keuze MOET maken... Rachid...denk ik :confused:

ik_oke_is
23-03-2004, 13:34
Origineel gepost door MocroSiham Hahahaha...die is leuk :D EN moeilijk.....:confused: Niemand van de drie, maar als ik een keuze MOET maken... Rachid...denk ik :confused: . ik ben een soort van rachid :engel: :maf:

Rasheeda_81
23-03-2004, 13:36
Origineel gepost door ik_oke_is . ik ben een soort van rachid :engel: :maf: hahahaha dus jij bent snel op je teentjes getrapt! haha :D

Miss_Tjinkwiet
23-03-2004, 13:39

anass,vertrouwen is het belangrijkste in een relatie!!!!! en dat ie fout bezig is:daar komt ie nog wel achter joh.

ik_oke_is
23-03-2004, 13:41
Origineel gepost door Rasheeda_81 hahahaha dus jij bent snel op je teentjes getrapt! haha :D :hihi: had het eerder over dat liegen :maf:

MocroSiham
23-03-2004, 13:44
Anasssss??!??! :o Allooeee....hij drinkt en rookt?? Dat is HARAAM! Hij kan jou iets aan doen, als hij helemaal dronken is ofzo... Lekker, als je hem als vader wil. Dan wil ik iemand die liegt. Dat kan je in ieder geval duidelijk maken.... Alhoewel...nu begin ik zelf te twijfelen... ik_oke_is....:P Bewijs het es jochie :zwaai:

Rasheeda_81
23-03-2004, 13:44
Origineel gepost door ik_oke_is :hihi: had het eerder over dat liegen :maf: OKEE dus je bent een leugenaar hihihihi :D

Rasheeda_81
23-03-2004, 13:46
[QUOTE]Origineel gepost door MocroSiham Anasssss??!??! :o Allooeee....hij drinkt en rookt?? Dat is HARAAM! Hij kan jou iets aan doen, als hij helemaal dronken is ofzo... Lekker, als je hem als vader wil. Dan wil ik iemand die liegt. Dat kan je in ieder geval duidelijk maken.... Alhoewel...nu begin ik zelf te twijfelen... ik_oke_is....:P Bewijs het es jochie :zwaai: [/QUOTE ik ben het met je eenss. :kwaad:

sammmy
23-03-2004, 13:49
niemand... :ego:

misstomatisch
23-03-2004, 13:49
Geen van de drie, tenzij het klikt met JOUW karakter natuurlijk hahha. Misschien ben jij ook iemand die veel liegt???????????????? Meid het ligt dus allemaal aan HOE JIJ BENT! hihihi succes met je keuze

Tsjelzies
23-03-2004, 13:50
geen een denk ik:confused: ike _is _oke liegt heeeel vaak kijk maar naar zijn neus:ego:http://www.kippfamily.net/disney/images/pinokkio/pinocchio4.gif

MocroSiham
23-03-2004, 13:50
Ja toch......????:confused:

Zininou
23-03-2004, 14:00
Origineel gepost door Rasheeda_81 1) Anass: Gediplomeerd, drinkt/rookt, licht agressief, maar wel eerlijke jongen. 2) Rachid: Drinkt en rookt niet, goede baan, liegt vaak, snel op z'n teentjes getrapt. 3) Samir: kijkt veel naar meiden, gezellig/lief, werkloos, drinkt niet. Wie past bij je?? Als ik zou moeten kiezen SAMIR!!.... dat naar die meisjes kijken leer ik m vanzelf wel af!!............(ben zelf lichtelijk agressief :D )

MocroSiham
23-03-2004, 14:03

Ja wou net zeggen...die Samir hebben we aan de kant gezet, meskien :( Kom we geven hem een kans, telkens als hij naar een meisje kijkt, KLAP!! Pats, in zijn gezicht...of een trap voor zijn l*l zou ook niet slecht zijn, hij leert het makkelijk af, en we gaan hem helpen zoeken naar werk :D :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3