Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Af en toe moet je oppassen met wat je zegt

Pagina's : [1] 2

Bachelorette
23-03-2004, 12:37

Salaam mensjes, Ik heb gewoon een vriend/kennis he waarvan hij dacht dat ik hem leuk vond. Laatste tijd hebben we zoiezo weinig contact met elkaar maar af en toe als we praten hebben we het weer over van alles. Alleen zit ik met 1 probleem, om hem geen indruk te geven dat ik hem leuk vind, doe ik best afstandelijk. je hebt interesse tonen en je hebt nieuwsgierigheid. Als hij me wat vertelt ga ik er niet al te diep op in. Dit uit voorzorg dat ik niet al te gierig overkom. Voorbeeld ter verduidelijking: Hij is afgelopen donderdag naar spanje gegaan voor 4 dagen. Het enige wat ik hem vroeg erover is hoelang hij zou gaan. verder alleen een fijne reis toegewenst. (lijkt meer alsof het me niet kan schelen he) QUESTION: PFFFF, wanneer toon je interesse en wanneer ben je nieuwsgierig?

RealMadridGirl
23-03-2004, 12:39
als je nieuwsgierig bent toon je interesse :maf:

Miss_Tjinkwiet
23-03-2004, 12:54
juist!!!!

Bachelorette
23-03-2004, 13:02
Hij denkt dat er van mijn kant wat meer was dan alleen vriendschap (WAS ook wel zo, maar dat hoeft hij niet te weten) zolang je niets bevestigt zul je iets nooit zeker weten. Ik haat het om op te moeten letten met wat ik zeg, want wil hem geen aanleiding geven tot iets wat er niet is/kan zijn. Enig idee wat ik wil zeggen hier?

Miss_Tjinkwiet
23-03-2004, 13:13

niet echt hoor

Bachelorette
23-03-2004, 13:44
hoe kun je interesse tonen zonder hem het vermoeden te geven dat je hem leuk vindt en voor alle duidelijkheid..ik vind hem NIET leuk!!

elmoemien
23-03-2004, 13:49
Ik vind dat je nu wel erg bacheloreert:D

Bachelorette
23-03-2004, 13:56
Origineel gepost door elmoemien Ik vind dat je nu wel erg bacheloreert:D hoort bij het bacheloreren :p Zoefriaschap blijft voorlopig nog wel bestaan hoor ;)

elmoemien
23-03-2004, 14:04
Origineel gepost door Bachelorette hoort bij het bacheloreren :p Zoefriaschap blijft voorlopig nog wel bestaan hoor ;) Nog steeds zoefria? Zeker niet naar marokko gegaan eh:rolleyes:

Bachelorette
23-03-2004, 14:10
Origineel gepost door elmoemien Nog steeds zoefria? Zeker niet naar marokko gegaan eh:rolleyes: jeps! en ben wel geweest, maar er was niks...nit boeiend genoeg :)

zinazinazina
23-03-2004, 14:11
hahahhah wat ben jij hart zeg maar wel gelijk en meid veel succes je hebt het zeker no nodug

elmoemien
23-03-2004, 14:19
Origineel gepost door Bachelorette jeps! en ben wel geweest, maar er was niks...nit boeiend genoeg :) wat was niet boeiend? het land (lijkt me niet, aangezien het van Allah is) of de mensen................ :rolleyes:

Bachelorette
24-03-2004, 03:29
Origineel gepost door elmoemien wat was niet boeiend? het land (lijkt me niet, aangezien het van Allah is) of de mensen................ :rolleyes: de koeien en schapen om me heen waren niet boeiend genoeg :rolleyes:

minora
24-03-2004, 08:53
Origineel gepost door Bachelorette hoe kun je interesse tonen zonder hem het vermoeden te geven dat je hem leuk vindt en voor alle duidelijkheid..ik vind hem NIET leuk!! Doe er nuchtig over.. En zorg dat jij niet degene bent die begint.. En af en toe, 'sorry, luisterde niet, wat zei je?' en toch doorgaan met iets anders kan ook helpen

elmoemien
25-03-2004, 12:52

Origineel gepost door Bachelorette de koeien en schapen om me heen waren niet boeiend genoeg :rolleyes: maar de geiten en kippen toch wel:D

Pagina's : [1] 2