Bekijk originele versie : Partners
Zijn er dingen die je partner eigenlijk
nooit zou kunnen vergeven maar je doet
het uiteindelijk toch wel.
Wat zouden de redenen kunnen zijn,
en in welke omstandigheden vergeef je
het hem/haar?
MocroSiham
23-03-2004, 12:29
Als ik echt helemaal gek op mijn partner ben, dan kan ik denk ik wel eens zo ver gaan dat ik hem ALLES, maar dan ook ALLES kunnen vergeven. Liefde kent geen grenzen, en maakt je blind...:( De reden daarvoor is duidelijk...helemaal gek op diegene. TENZIJ, hij mij echt heel veel pijn heeft bezorgd, waardoor ik het liefst zijn kop niet meer wil zien. Dan vergeef ik het ook niet, en is het Adios Amigo :zwaai:
Tsjelzies
23-03-2004, 12:42
nou als ie vreemd zou gaan daar is geen enkel excuus voor mogelijk
gelijk dumpen:ego:
Miss_Tjinkwiet
23-03-2004, 12:51
nou,ikben weleens helemaal gek op een jongen gewwest dat ij hem elke keer alles vergaf, bv vreemd gaan,4 weken nix van zich laten, rare verhalen over me rond vertellen enz. maar elke keer als ik hem ernaar vroeg zij hij dat die andere mensen tegen mij logen en hem kapot wilde maken.wij hadden anderhalf jaar en hij heeft mij ook anderhalf jaar bedrogen, hij is zelfs gaan samenwonen waar ik nix van af wist!!!
maar elke keer vergaf ik hem alles vant ik hield van hem!!maar je kunt iedereen alles altijd blijven vergeven maar eens barst de bom natuurlijk.dat is nu 1 jaar geleden en ik heb nu al 8 mnd een leuke en goede jongen die wel eerlijk is.
laat je niet gek maken!!!!!!!!!!!je hebt het allemaal zelf aan de hand,je hebt vaak het gevoel dat je niet zonder hem/haar kan maar ik zeg je in het begin doet het pijn maar de wond heelt vanzelf en na een tijdje ga je inzien dat het beter voor jou was.
MocroSiham
23-03-2004, 14:08
Dat duurt echt een eeuwigheid :(
Geloof me...
Origineel gepost door K_Prone
Zijn er dingen die je partner eigenlijk
nooit zou kunnen vergeven maar je doet
het uiteindelijk toch wel.
Wat zouden de redenen kunnen zijn,
en in welke omstandigheden vergeef je
het hem/haar?
dat hij mij sloeg.
Slaan en vreemdgaan...Is liegen dan geen big deal?
Rofaida_ziena
23-03-2004, 15:00
JAJAJAJ dat is el een goeie kijk als je man vreemd is gegaan tijdens het huwelijk dan vertrouw ik hem niet en weet je dat hij niet van je houdt en zou ik hem eventueel denk ik niet vergeven misschien wel als hij met veel veel spijt toegeeft dan misschien, maar als hij zegt dat het niks vorstelde als de films van tegenwoordig dan kan hij de pot op ook al is de liefde zo sterk!!!!!!!!!!!!!
Origineel gepost door Tsjelzies
nou als ie vreemd zou gaan daar is geen enkel excuus voor mogelijk
gelijk dumpen:ego:
Yep, yep..once a cheater, always a cheater.. :)
faatje83
23-03-2004, 15:52
liegen...is ook zeker heel erg onvergeetbaar en vergevn kan pp zich wel behalve als het weer op vreemdgaan isgeweest dan is zowel niet vergeetbaar als vergeefbaar.... Gelukkig heet er nooit een jongen tegen mij gelogen naar mijn weten maar ik denk wel dat ik een leugen zou kunnen vergeven maar nooit vergeten!!!!!! dat gaat er heel moeilijk uit.....
;) groet faatje
Mocro4eva
23-03-2004, 17:42
Elke vrouw roept altijd hard dat als haar man haar slaat, bedriegt of wat dan ook dat ze hem dumpt. Als het echter puntje bij paaltje komt dan zijn er maar een enkeling die ook echt doorzetten. Veel vrouwen zien het dan gewoon door de vingers. Niet omdat ze zoveel van hun man houden, maar omdat ze van hun kinderen houden en deze geen pijn willen doen. Voor hun kinderen hebben ze vaak veel over, zelfs een mislukt huwelijk in stand houden en dat is iets wat ik kracht noem!
Lady_moi
23-03-2004, 17:49
:eek: ..
Origineel gepost door Damelza
dat hij mij sloeg.
Origineel gepost door Mocro4eva
Elke vrouw roept altijd hard dat als haar man haar slaat, bedriegt of wat dan ook dat ze hem dumpt. Als het echter puntje bij paaltje komt dan zijn er maar een enkeling die ook echt doorzetten. Veel vrouwen zien het dan gewoon door de vingers. Niet omdat ze zoveel van hun man houden, maar omdat ze van hun kinderen houden en deze geen pijn willen doen. Voor hun kinderen hebben ze vaak veel over, zelfs een mislukt huwelijk in stand houden en dat is iets wat ik kracht noem!
juist ja :goedzo:, alleen in mijn geval dan heb ik nog geen kinderen, en zie ik het door de vingers, omdat ik echt te veel van hem hou, klinkt misschien raar in de oren maar ik weet dat hij ook van mij houdt.
Origineel gepost door Lady_moi
:eek: ..
tsja..
alhoceimachaima
23-03-2004, 22:17
Origineel gepost door Mocro4eva
:goedzo: goed gezegt :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.